Geerdie Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Mooie plaatjes Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Hifi.nl was ook aanwezig: Niets van gemerkt trouwens. PD en ik zijn gisteren nog op zoek geweest naar de serveerster, maar we hebben haar niet meer kunnen vinden (na die verhalen was ik wel nieuwsgierig)... wel zijn we Demon nog tegengekomen! Groeten web page Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Ik ben benieuwd of Maarten je heeft gesnapt Ome Henk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Geplaatst door Geerdie:Ik ben benieuwd of Maarten je heeft gesnapt... idd, er zijn meer foto's gemaakt ze mogen best op internet alleen op de foto's van Henk moeten we nog even wachten... die zijn ook analoog Groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Geplaatst door MJ_OK:Hifi.nl was ook aanwezig: <<<>>> Niets van gemerkt trouwens. Groeten Link is kaduuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Hij doet het weer!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Duidelijke taal , h Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Geplaatst door Geerdie:Duidelijke taal , h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Geplaatst door MJ_OK: Hij windt er geen doekjes om Daar zat ik zelf ook aan te denken. Ze hadden zelf cd's mee, of heb ik nu anderen in mijn hoofd?? Nee, je hebt de goeie voor je. Ze vroegen of een reeds gespeeld stuk van een eigen cd n Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Geplaatst door Geerdie: Nee, je hebt de goeie voor je. Ze vroegen of een reeds gespeeld stuk van een eigen cd n Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Ik wil ook nog even een luisterindruk ventileren, ik ben het eens met de hifi.nl forummer, volgens mij heeft hij enige tijd naast me gezeten, want ik herinner me zijn vraag om dezelfde cd op de analoge set te draaien (of was dat weer iemand anders?). De verschillen waren groot, zeker gezien het verschil in kapitaal dat stond te spelen en dan wel in het nadeel van de digitale opstelling. Met name attack, vrije plaatsing en "swing" waren beter bij de analoge set. Bij de Tact overviel me het gevoel dat ik jaren geleden al had met de Tact Millennium, ook deze was akelig schoon en de muziek kwam niet tot leven. De roomcorrectie heeft natuurlijk wel meerwaarde, maar ik denk dat de digitale versterker in de Millennium sterk lijkt op de M2150 waarmee in Sneek werd gedemonstreerd. De mij bekende cd's vond ik behoorlijk tegenvallen, Bij DCD werd het laag wel duidelijk, goed en strak neergezet, maar de rest had losjes in de ruimte kunnen hangen, echter bleven de speakers teveel in beeld. Ook was er 'iets' met de vrouwelijke zang bij DCD, hoewel de stem bewerkt is (galm) klonk het bepaald niet natuurlijk. Ook bij Book of Roses had ik die indruk, alles kwam heel precies uit, maar aangrijpen deed het niet. De snaren van de harp klonken totaal niet zoals ik ze ken en uitklinken deden ze ook niet zoals het zou kunnen. Dan het middengebied, volgens een aantal luisteraars was dit vrij prominent aanwezig, maar ik vond het eigenlijk wel meevallen. Die anderen moeten eens naar de PePe King gaan luisteren Iemand schoof nog The Wall in de la, wat was dit een aanfluiting zeg, sorry, maar de Tact M2150 maakt echt geen muziek Eigenlijk had de Nad dvdspeler analoog op de andere versterker aangesloten moeten zitten, dan hadden we iets meer over de bron kunnen vertellen. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Mag er ff opgemerkt worden dat de speakers pas vrijdag uit de doos zijn gehaald en echt nieuw waren? Ik kan me dan een matte weergave wel voorstellen. Ook Dali's zullen eerst los moeten komen. Maar ik mag en wil geen oordeel geven, daarvoor heb ik te weinig geluisterd en zat ik niet op een geweldige plek, anders had ik Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Voor een deel kan de niet ingespeelde speaker z'n stempel op de weergave gelegd hebben, maar je kunt niet alles hieraan ophangen Het ritmische komt bijv. van de bron en de versterker en dat zou toch hoorbaar moeten zijn, getuige de analoge set waar een net iets langer ingespeelde speaker op stond. Mijn eigen R90 was ook nieuw, de klank was eigenlijk al meteen "bekend" en de losheid van m.n. het laag heb ik horen groeien tot wat het nu is. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 november 2003 Report Share Posted 9 november 2003 Nogmaals Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door demon:BtW wie heeft dat telnr van die meid van de chinees nou??? 0515-416289 (wel bellen na 18:00).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Kun je dat niet beter in een PM doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Puur:Kun je dat niet beter in een PM doen? Het het is niet haar eigen nummer. Het is gewoon het nummer van het Restaurant "Long Shu".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Vind het wel jammer, niet aanwezig te zijn geweest, niet voor de Tact demo, die maak ik volgende week in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Jitze:Vind het wel jammer, niet aanwezig te zijn geweest, niet voor de Tact demo, die maak ik volgende week in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Geerdie:Ook van mijn kant; bedankt Henk en Aleida voor de goede zorgen. Toen ik om 11.55uur binnen stapte voelde ik me vooral vereerd omdat ik als "klant" werd aangemerkt ondanks dat ik bij AS nog geen stekkertje gekocht heb. Whahah Geerdie, Je lijkt inderdaad erg veel op een klant van ons! Ook ik was in de war (eerlijk).. groeten, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Wacht maar af... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Geerdie:Wacht maar af... Hebben de vele Transrotor fans je zaterdag kunnen overtuigen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Je weet 't niet...je weet 't niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Geerdie:Je weet 't niet...je weet 't niet... Ik niet, jij wel hoop ik? Of is het vals alarm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door PD: Of is het vals alarm? Nee hoor. Maar alles op z'n tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts