Sodejuu Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Jitze:Vind het wel jammer, niet aanwezig te zijn geweest, niet voor de Tact demo, die maak ik volgende week in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 10 november 2003 Author Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Arnie: Geluisterd is naar een Dali MX5 met Tact digitaal "versterker" en een Dali euphonia (geloof ik) met een NAD..... even bijstellen....... het waren Dali's euphonia, en wel de MS 5 en de MS 4...... als ik me niet vergis owja naast H&A PD ook nog bedankt..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Arnie: even bijstellen....... het waren Dali's euphonia, en wel de MS 5 en de MS 4...... als ik me niet vergis owja naast H&A PD ook nog bedankt..... Beste Arnie, Je bent nog steeds in de war! De opstelde speakers waren de grote MS-5's en de Helicon 400 (jubileum model!).. Geen dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Hallo, ik ben weer thuis en zal ook ff m'n zegje doen. Allereerst natuurlijk Henk en Aleida bedankt voor de demo. Geldt natuurlijk ook voor AND en ook voor PD Ook Maarten nogmaals bedankt voor het halen en terugbrengen! Dan m'n indruk: ik heb niet veel bekende muziek gehoord. Alleen The Wall en wat van mezelf (The Gathering en Dream Theater), en ach, over de klank van een instrument kan ik toch al weinig zeggen, aangezien ik bijna nooit akoestische muziek hoor. Ook niet opnames. Maar goed, ik vond persoonlijk de grote Euphonia's wel indrukwekkend. Niet alleen qua afmetingen (wat zijn die dingen groot!) maar ook qua geluid. Het was idd heel erg schoon. Kan me voorstellen dat de meesten dat TE vonden. Dat is het denk ik na veel luisteren ook wel, maar ik was toch wel onder de indruk. Het laag was erg goed vond ik. En ze gaan ook best diep. En ik vond het hoog eigenlijk helemaal niet overdreven aanwezig. Misschien was het midden wel wat minder aanwezig en leek het daardoor alsof het hoog TE was. Maar ik vond het wel meevallen. De combi met de TacT zorgde ervoor dat het vrij hard kon, zonder dat je het te hard vond klinken. Daar had die man van AND wel gelijk in. Kwam ik ook achter toen ik ff in m'n eentje Dream Theater zat te luisteren en PD binnenkwam en wat wilde zeggen. 'Mag ie wat zachter?' vroeg PD. Hmm, ja... hij staat idd wel wat hard Was me echt nog niet echt opgevallen. Dus PD gaf een zwaai aan het vliegwiel van de Tact (wat een debiele volumemeter ). De andere set heb ik niet zo veel van gehoord. Geldt ook voor de draaitafel. Ik kan ook niet zo makkelijk verschil aangeven tussen de draaitafel en de NAD cd-speler, want voordat er met de draaitafel gespeeld werd, werd er met de andere set gespeeld. De cd-speler heb ik nauwelijks gehoord. Verder vond ik het erg gezellig. Ik kende op Andre na, nog niemand. Maar het was erg gezellig. Vooral bij de Chinees Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Waar blijven de andere foto's trouwens? Andre was zeker niet de enige, met een camera... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Hey Henrie! De Chinees Ruulzde (vooral die girl)! En ook in mijn oren was de set in orde (op maar een paar dingetjes na). Ik ken de MS-5's ook in een andere opstelling (en het blijft een favoriet qua weergeven van klank/instrument kleuren). De foto's die ik gemaakt heb zal ik binnekort ook even plaatsen! Groeten, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Henrie:Waar blijven de andere foto's trouwen? Andre was zeker niet de enige, met een camera... wel met een 0,0012 megapixels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door JSA: wel met een 0,0012 megapixels Niet lullen over iets dat je niet weet he, Jasper! Andre heeft geen fotocamera maar een ehh... ja, camera. Zo een waarmee je bewegende beelde kunt opnemen (oh ja, dat heet een videocamera ). En best een aardig ding (voor zover ik er verstand van heb). Dus dat de foto's wat wazig zijn hier en daar, dat heeft met het bewegen van de camera te maken. En daarbij, een videocamera heeft idd een wat lompere resolutie, want dat boeit bij bewegende beelde minder (of zoiets...). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door PD:Hey Henrie! De Chinees Ruulzde (vooral die girl)! Vond haar nou niet meteen heel erg knap of zo (ze was blond, niet mijn smaak ), maar ze zag er wel leuk uit. We hebben wel om/met haar kunnen lachen iig En ook in mijn oren was de set in orde (op maar een paar dingetjes na). Ik ken de MS-5's ook in een andere opstelling (en het blijft een favoriet qua weergeven van klank/instrument kleuren). Dan moet ik 'm nog maar eens in een andere set gaan luisteren als ik de kans krijg. Ik vond 't iig erg mooi klinken. Eigenlijk vond ik, nu ik thuis weer zit te luisteren, vooral het hoog een hele verbetering bij wat ik heb. Bij mij is het scherper. Digitaler zouden velen het noemen denk ik. Kan ook aan de bron liggen natuurlijk, maar die MS5 heeft ook zeker een betere tweeter. Het laag was ook beter, maar laag heeft ook veel met akoestiek te maken. Veel meer dan hoog. Kan best zijn, dat de MS5's bij mij helemaal niet lekker strak klinken in het laag. De foto's die ik gemaakt heb zal ik binnekort ook even plaatsen! Groeten, PD Hogeterp Ik zie ze wel verschijnen. Ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Sodejuu: Je moet er niet op rekenen dat ik vlaai meeneem naar Lanaken. Dat mogen ze daar zelf doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Henrie: Niet lullen over iets dat je niet weet he, Jasper! Andre heeft geen fotocamera maar een ehh... ja, camera. Zo een waarmee je bewegende beelde kunt opnemen (oh ja, dat heet een videocamera ). En best een aardig ding (voor zover ik er verstand van heb). Dus dat de foto's wat wazig zijn hier en daar, dat heeft met het bewegen van de camera te maken. En daarbij, een videocamera heeft idd een wat lompere resolutie, want dat boeit bij bewegende beelde minder (of zoiets...). Laat Jasper toch lullen, hij zet zichzelf elke keer weer helemaal voor schut, ik hoef hem daar niet eens bij te helpen Met een dv-cam is de resolutie beperkt, maar filmen doet ie als de beste Geluid opnemen ook trouwens, 16 bits en stereo, het is echt leuk om achteraf sessies terug te horen, zodat je nog eens na kunt gaan welke muziek speelde. De plaatjes die ik op het forum zet zijn kleiner dan die van de link, zodat ik de forum layout niet vershitter Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Ruud: Tja Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Audiopaul: Kwaliteitje, Ruud! Het is niet geweldig maar kan ermee door Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Ruud: Het is niet geweldig maar kan ermee door 320x240, mijn plaatjes doen 768x576. Het heeft ook te maken met hoe je filmt, omdat ik van flinke afstand film is de kans op bewegen veel groter. Ik zou ook de beeldstabilizer kunnen gebruiken, maar dan mis je gewoon dingen. De hond is van dichtbij gefilmd met veel licht en dit lukt meestal beter. Deze is aardig gelukt, van dichtbij en met genoeg licht : Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 10 november 2003 Author Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door PD: Beste Arnie, Je bent nog steeds in de war! De opstelde speakers waren de grote MS-5's en de Helicon 400 (jubileum model!).. Geen dank! snik, snik, snik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 10 november 2003 Author Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door PD:Hey Henrie! De Chinees Ruulzde (vooral die girl)! De foto's die ik gemaakt heb zal ik binnekort ook even plaatsen! Groeten, PD Hogeterp ook van haar???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 De Chinees Ruulzde (vooral die girl)! ja hoe zit het PD gaan we over 2 weken weer chinezen??? vragen we haar direct mee naar de kroeg en vragen we of ze nog een zus heeft ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door demon: ja hoe zit het PD gaan we over 2 weken weer chinezen??? vragen we haar direct mee naar de kroeg en vragen we of ze nog een zus heeft ook Euh, als het mag wil ik dan ook wel mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Euh, als het mag wil ik dan ook wel mee tuurlijk van mij mag het hoe meer zielen hoe meer vreugd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Jitze: Nou, nou . Ik kan wel voor vlaai bij me thuis zorgen (rijsten zonder slagroom of toch liever met ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door Sodejuu: Nou, nou . Ik kan wel voor vlaai bij me thuis zorgen (rijsten zonder slagroom of toch liever met ) Je verwent ze(ons ) teveel Link to comment Share on other sites More sharing options...
hisat Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Hallo Henk en Leida bedankt voor de fles berenburg,het smaakt prima. Maar wie is trouwens die nieuwe firma met de naam AND? Gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 november 2003 Report Share Posted 10 november 2003 Geplaatst door hisat:Hallo Henk en Leida bedankt voor de fles berenburg,het smaakt prima. Maar wie is trouwens die nieuwe firma met de naam AND? Gr. Voor allemaal, Bedankt ,graag gedaan. Ook hierbij , bedank ik de mensen van AND want ook zij hebben hun best gedaan . De sets blijven nog een week staan zodat het misschien een beetje in kan spelen. Want volgens mij heeft het veel potentie. AND Benelux staat voor Audio Nord Danmark geloof ik . En ze Importeren NAD,Dali,Tact,Taralabs,Blueroom,...... MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts