Jump to content

Wat vinden wij van de space deck.

depeter
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door KeesW:

Als je van een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer rustige speler houd, direct kopen.

;)

Of:

Als: je een zeeeeer rustige speler nodig hebt in je set...

Geplaatst door depeter:

Ik vind het een mooi ding om te zien, maar van de klank eigenschappen weet ik niets.

Vr GR DEPETER

:)

Beste DePeter,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag !

Vandaag ......

Een NA Spacedeck of Hyper Space Deck of welke NA dan ook zijn zeer rustig klinkende draaitafels ,ze zullen niet in elke set passen maar wel in veel sets.

Ook speelt de kwestie smaak een rol mee , maar onrustig of scherp zullen ze nooit klinken.

MvG,

Haudio

:rolleyes::rolleyes:

Geplaatst door Haudio:

Beste DePeter,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag !

Vandaag ......

Een NA Spacedeck of Hyper Space Deck of welke NA dan ook zijn zeer rustig klinkende draaitafels ,ze zullen niet in elke set passen maar wel in veel sets.

Ook speelt de kwestie smaak een rol mee , maar onrustig of scherp zullen ze nooit klinken.

MvG,

Haudio

:rolleyes::rolleyes:

:D Klinkt goed. :D:D;)

Hai Depeter,

Ik heb hem gehoord met Spacearm en Benz Glider naast mijn Linn Axis met Akito en Denon DL304 op Diapason Adamantes, Unison Research en Graaf pre.

Ik vond hem overtuigend klinken in die setting. Zeer Rustig ? - ik weet het niet, niet te rustig in vergelijking met de Axis en in ieder geval niet storend rustig (anders had hij mij niet overtuigd). In Engeland verkopen ze hem overigens vaak met een Morch arm (Jitzes favoriet), vraag me af hoe dat klinkt.

Ik heb hem niet gekocht, toch bang voor iets wat ik niet een paar dagen in huis heb gehad. Als je in die (Engelse) richting zoekt zou je ook de Avid Volvere kunnen proberen. Wil ik ook nog wel eens horen.

Heb er sinds begin dit jaar een en moet zeggen dat hij bij mij de deur niet meer uit gaat. Ik had hiervoor een Clearaudio Champion waar net als de NA een Glider L2 in gemonteerd was. Na het overzetten van het element (met dank aan Henno) leek het wel of er een dik velours gordijn voor het geluid werdt weggetrokken. Er ontstond een wel heel breed en diep geluid wat inderdaad rustiger is dan met de Champion. Daarbuiten is het zo gedetailleerd. Ik hoor echt informatie die ik op CD nog niet heb gehoord(ligt dat aan de Sony????). confused.gif

Beste Depeter,

"Als je van zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer rustige spelers houdt, dan direct kopen"

Rustheid is belangrijk bij een draaitafel.

Ik merk heel goed dat de duurste uitvoering van de Linn LP12 veel rustiger speelt dan een goedkopere model.

De rust is van groot belang.