Jump to content

Vloerbedekking

Kermit
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Hans van Liempd:

Kijk daar zijn nou stofzuiger voor uitgevonden.

Ja, maar dan moet je nog vaker en vooral meer afstoffen. Een gewone muur hoef je niks aan te doen. Af en een dooie spin en z'n web weghalen, maar verder niet... :D

Geplaatst door Henrie:

Ja, maar dan moet je nog vaker en vooral meer afstoffen. Een gewone muur hoef je niks aan te doen. Af en een dooie spin en z'n web weghalen, maar verder niet... :D

Jawel, je moet regelmatig behangen en/of sausen.

Vloerbedekking aan de muur hoef je nooit meer wat aan te doen. Wordt in ieder geval niet platgelopen. :D

Geplaatst door Geerdie:

Jawel, je moet regelmatig behangen en/of sausen.

Vloerbedekking aan de muur hoef je nooit meer wat aan te doen. Wordt in ieder geval niet platgelopen. :D

Mijn muur is van wit gesausde lelijke stenen met veel gaatjes. 't Is dan ook een studentenkamer en de huisvesting was te lui de kamer te sausen voordat ik erin kwam. Nou ja, dan niet, ik doe het ook niet, 't is niet mijn huis immers... :)

Geplaatst door The Koosjer connection:

Een geheel lege luister-kamer wellicht de beste oplossing?

--Hans.

dat heb ik eens met CARA geprobeert. Alleen een luisteraar en twee weergevers. Muren en plafond niks aan gedaan, vloerbedekking. In de kamer van 7,5 x 5 m werd de luisterpositie en weergevers wel op een hele vreemde plaats neergezet. De weergever op een afstand van pakweg 50 cm van elkaar en bijna in het midden van de kamer bij de keuken. Luisterpositie-weergever pakweg 5/6m van elkaar. Ik had meer het idee; hier klopt iets niet.

Arie

• 2 weeks later...

Hee Kermit,

verleden week heb ik ook vloerbedekking besteld en toen speciaal gelet op het ondertapijt. Ik heb dat zwarte rubberachtige spul van parade genomen, speciaal omdat dit zo goed dempt. Dat het beter schijnt te zijn voor het tapijt zelf maakte mij niet zoveel uit. Vilt wordt tegenwoordig ook nog wel gebruikt, maar niet zo vaak meer heb ik begrepen. Wat voor spul heb jij als ondertapijt?

Arie