Jump to content

bijeenkomst na de VAD show...

WanFie
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door erik klijnsmit:

ps : ik ga voor de gezelligheid .

Daarvoor ga ik ook :D

en om te lachen over die belachelijke dure kabels .   :D

Maar daarvoor niet ;)

BTW: Je zou toch een setje interlinks testen die je van bougiekabels zou maken ? Heb je dat al uitgeprobeerd confused.gif

Geplaatst door berend:

je mist er niks

Als je er nog nooit bent geweest weet je ook niet wat je mist! :D Ik vindt het altijd wel gezellig en het is leuk om het spul eens in het "echt" te zien en een luisterkans te krijgen.. :)

Geplaatst door PD:

Als je er nog nooit bent geweest weet je ook niet wat je mist!    :D  Ik vindt het altijd wel gezellig en het is leuk om het spul eens in het "echt" te zien en een luisterkans te krijgen..    :)

Precies...

;)

Is het nou 18 of 19 october Hans confused.gif

Erik zegt dat hij in een mailtje van jou 18 october zag staan, maar in dit topic vind ik het niet terug, behalve 19 october in de eerste post ... :rolleyes:

Andr

Dankzij mijn opmerking zijn er 2 afgevallen en komt niemand "per ongeluk" op zondag bij Hans aan de deur :D

Kunnen we het niet toch op zondag doen, voor mij komt de zaterdag ook niet echt goed uit, althans het VAD bezoek zou ik flink moeten inkorten :rolleyes:

Andr

mot je weer uitslape ??  ;)

Wat denk je van "huisman" spelen?

Jij kunt alles aan je vrouw overlaten Erik, ik moet het (de was e.d.) zelf doen :rolleyes:

En uitslapen direct na een werkweek is ook geen gek idee, zondags ben ik wat beter uitgerust :)

Andr

Zondag komt Erik weer niet uit.....

Tja het is allemaal mijn schuld, ik had niet goed op de kalender gekeken.

Wat mij betreft ook liever zaterdag. Mischien kan ik zondag een bijeenkomst bij Array regelen....?? Dat is ook nog dichter bij de VAD show.

:)

Geplaatst door Paul Jenner:

Op zondag moet ik naar de kerk.

Kwee nog nie of ik zaterdag kom. Wel gezellig om de boys weer eens te ontmoeten, maar al die stapels aparatuur ....    confused.gif    confused.gif

Paul.

paul , je komt gewoon voor de gezelligheid .

die apparatuur is helemaal niet belangrijk .

ps : ik moet op zondag ook naar de kerk

:rolleyes:

dat noemen ze nou : het nuttige met het aangename verenigen ; wij hebben nl een heel mooi orgel met een goede organist :D;)

Een bezoekje aan Array lijkt mij ook interessant :)

2 dagen VAD is weer minder, na 1 dag heb je het wel gezien (althans, vorig jaar).

Laat even weten wat het wordt Hans, want velen komen van ver :)

Andr

Hallo Hans,

Sorry voor deze zeer late reactie.

Ik zal met mijn wederhelft eens overleggen of ik de 18e wat te doen heb(ze is meer mijn levende agenda)

Heb alleen een probleem als ze moet werken, dan ben ik dus de auto kwijt eek.gif

Maar met de trein kom je ook een eind zeg maar.

Ik laat het nog weten.

Jongens kom op nou Hans wil zijn setje showen, en dat is al moeilijk zat na die VAD!

Ben ik ook nog nooit geweest dus is ook wel een leuk om te doen (tja beginner he :D:rolleyes: )

Groet Michel ;)

Hallo Hans,

Als het nog past in huis wil ik ook naar de VAD en jouw demonstratie komen. :D

Hoe we er komen zoeken we nog wel uit, ik vindt dat idee van cgm erg goed (heb zelf evt auto dus er kan ook met mij mee worden gereden!(als je dat druft tenminste eek.gif )

Ik hoor het wel!

Groet Michel ;)