erik klijnsmit Posted 13 oktober 2003 Report Share Posted 13 oktober 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 oktober 2003 Author Report Share Posted 14 oktober 2003 Geplaatst door Erik Klijnsmit:pech ?? niks pech , ik ben toch automonteur . btw , gaan we de kabeltest nog doen ?? zo ja , wat voor netsnoer zet jij dan op je HK hans ? ps , vergeet niet de krat bier te kopen , van de week . Aan mij HK zit nog een standaard netsnoer. De gevlochten interlinks met jouw dropveters vergelijken is simpel. We sluiten n.l. beide apparaten aan en schakelen om. Hierna wisselen we alleen de interlinks, en doen dat nog eens. De verschillen die je dan hoort liggen aan de interlinks. Wel draaien we steeds een behoorlijk deel van een muziekstuk, anders kunnen onze hersenen 't niet bijhouden, en weten we nog niet wat de verschillen zijn. Jammer voor jouw is wel, dat je de verschillen het best hoort met tingeltangel Doelen muziek. Als jij nou een kratje meebrengt, dan zal ik het betalen als ik het verlies, en drinken we het in beide gevallen met z'n allen leeg.... Ik zou n.l. niet willen dat jij je kratje onverichterzake mee terug zou moeten nemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ik ga de jongens heel sjiek vervoeren ,in een renault espace met 7 stoelen . onderweg zet ik dan een klassiek deuntje op Lachen man! Mooi geregeld Erik. Maar jij bent dus de enige die niet van het verwedde kratje mag genieten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 bus ?? nee , ik ga de jongens heel sjiek vervoeren ,in een renault espace met 7 stoelen . Peugoo...Renoo...OhOh... Lachen man! Mooi geregeld Erik. Maar jij bent dus de enige die niet van het verwedde kratje mag genieten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 oktober 2003 Author Report Share Posted 14 oktober 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Hans, ik heb je uitnodiging zeer op prijs gesteld, maar ik ga het laten afweten voor de achttiende. De reden is dan ik dan twee aansluitende weekenden uithuizig zou zijn, in verband met een andere afspraak die ik al had voor de 25e. Dat wordt me wat teveel ... Some other time perhaps ? Paul. Jammer Paul, volgende keer beter. Dan blijven er dus nog zeven over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Hallo Allemaal, Waar spreken wij als de 8 van nieuwbeyerland nou eigenlijk af? Ik bedoel de car-poel plaats is al afgevallen, daar er een paar zijn die willen eten/koffie drinken. Maar bij de mac is de koffie niet weg te krijgen. Zelf kom ik op deze plaats regelmatig en vindt bij de plaatselijke delifrance de koffie echt stukke beter! Plus punt is tevens dat de broodjes er van een iets hoger niveau zijn! Maar goed dit is mijn idee, niet van jullie. hier is de link naar desbetreffende eventuele ontmoetingsplaats! http://www.delifrance-reijerwaard.nl/index...l/menukaart.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Wat dachten jullie ervan om gewoon vanaf de car-pool plek te vertrekken en onderweg snel een pi(t)sstop te maken? Bij de hedendaagse pomp kun je alles krijgen wat je wilt. Naar koffiekwaliteit hoef ik niet te kijken want zoals ik het thuis heb is zeldzaam, en anderen drinken weer alles wat bruin en warm is.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 verkopen ze bij delifrance , big mac,s ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 oktober 2003 Report Share Posted 14 oktober 2003 Die 2 tenten liggen niet ver van elkaar vandaan, sterker nog, de betreffende straten kruisen elkaar zelfs Van der Waalsweg en Van 't Hoffstraat Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 oktober 2003 Author Report Share Posted 15 oktober 2003 Ik heb alle "komers" een PeeBeetje gestuurd. Ik stel voor in de Grote zaal achterin bij elkaar te komen, daar is meestal wel plaats. B.v. om 14:00 uur, aardige tijd voor koffie (altijd trouwens) Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 okeej Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 oktober 2003 Report Share Posted 15 oktober 2003 prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Geplaatst 13 oktober 2003 19:41 Geplaatst door Hans van Liempd: Als ik het goed begrijp komen er nou (zaterdag 18 october): Erik Klijnsmit, CGM, FrankD, Kermit, Eric_audio, Michel Romijn, Speedy Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 oktober 2003 Author Report Share Posted 16 oktober 2003 Spido Jammer h Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 ach , we reizen niet zo veel als jou . jij reist door heel nederland , samen met je vriend KF . en zelfs bij de B&W luidprekers ben je wezen kijken , zei je . alleen snap ik niet , dat KF het niet over jou had , toen hij ons vertelde dat hij er ook was geweest . hij was er alleen heengegaan zei die . helemaal alleen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:jij reist door heel nederland , samen met je vriend KF . en zelfs bij de B&W luidprekers ben je wezen kijken , zei je . alleen snap ik niet , dat KF het niet over jou had , toen hij ons vertelde dat hij er ook was geweest . hij was er alleen heengegaan zei die . helemaal alleen . Spido is gewoon een gore vlo. En hij is hear noch daar af te schudden. Dus als KF binnenkort met een vlooienband de shows afloopt dan is dat allemaal dankzij Spido! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 daar komt ie , let op Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Je moet Spido niet zo serieus nemen, Erik! Hij gelooft zelf vaak ook niet wat-ie allemaal beweert. Tegenspraak uitlokken, dat vindt-ie leuk. Als mensen elkaar gaan tegenspreken, en vooral wanneer ze zichz Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Geplaatst door spido:Je moet Spido niet zo serieus nemen, Erik! Hij gelooft zelf vaak ook niet wat-ie allemaal beweert. Tegenspraak uitlokken, dat vindt-ie leuk. Als mensen elkaar gaan tegenspreken, en vooral wanneer ze zichz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob James Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Geplaatst door spido:Je moet Spido niet zo serieus nemen, Erik! Hij gelooft zelf vaak ook niet wat-ie allemaal beweert. (...) Beste Erik, Dit moet je niet al te serieus nemen, hoor! Die Spido is wel een antagonist en hij bestaat volgens eigen zeggen niet eens, maar hij weet wel van alles wat je als niet-bestaande onmogelijk weten kunt, hij is op plaatsen geweest waar je als niet-bestaande niet zo gemakkelijk kunt komen, en hij heeft met mensen gesproken met wie je als niet-bestaande niet zo gemakkelijk in contact komt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mahonie Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Nou gaan die Spidobobklazen ook nog zogenaamd over elkaar posten. Klaas maakt het steeds gekker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 oktober 2003 Author Report Share Posted 17 oktober 2003 Even wat anders dan dat Klaasfamiliegedoe.... Denken jullie er aan wat CD's die je goed kent mee te nemen?? Ik heb in elk geval Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: We wisselen echter pas om de 2 minuten of zo, anders wordt je gek. Ik heb een verzamelcd gemaakt waar o.a. 1 nummer op staat dat 1:25 min. duurt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Geplaatst door cgm: Ik heb een cd gemaakt Vloeken in de kerk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Geplaatst door Ruud: Vloeken in de kerk elpees lukken me niet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts