jopie Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 inderdaad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 oktober 2003 Author Report Share Posted 17 oktober 2003 Straks zien we verder, tot dan.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 oktober 2003 Report Share Posted 18 oktober 2003 goeie morrege . waar verzamelen we nou ?? bij de mac of delifrance? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 oktober 2003 Report Share Posted 18 oktober 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:goeie morrege . waar verzamelen we nou ?? bij de mac of delifrance? Bij de mac kun je auto's goed parkeren, dat lijkt me dus de beste plaats Voor gezond voedsel loop je zo naar de delifrance. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 oktober 2003 Report Share Posted 18 oktober 2003 de mac dus?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 oktober 2003 Report Share Posted 18 oktober 2003 OKeej , ik kom er an , Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 oktober 2003 Report Share Posted 19 oktober 2003 Gisteren zijn we na de VAD wezen luisteren bij Hans van Liempd thuis. We werden gastvrij ontvangen door zijn vrouw. Deze had de Brabantse koffietafel al klaargezet, zodat we gelijk konden aanvallen op zelfgemaakte soep en diverse broodjes. Na de koffie werd de kamer verbouwd zodat we konden luisteren, want daar waren we tenslotte voor gekomen. Hans heeft van Array de phono-, de actieve voor- en de stereo eindversterker staan. De speakers zijn grote Infinity Kappa's (de 9?). Wat mij als eerste opviel bij het luisteren was dat ik gewoon van muziek kon genieten, daarmee bedoel ik dat de set zich niet direct opdringt en dat is voor mij altijd een goed teken. Het is voor mij moeilijk om een set snel te beoordelen, maar ik kan in ieder geval zeggen dat het gedetailleerd, ruimtelijk, transparant en uitgebalanceerd klonk. Het hield zich in ieder geval goed staande t.o.v. van wat ik eerder op de dag had gehoord. Ik zou er prima mee kunnen leven. Leuk was ook dat we nog een stukje analoog luisterden, op zijn Linn draaitafel met de Array phono-versterker. Het viel me weer eens op dat bij een elpee luisteren het geluid makkelijk uit de speakers vloeit, wat meer naar je toe komt, en wat minder scherpe randjes heeft. Het klinkt gewoon lekker. E Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 oktober 2003 Report Share Posted 19 oktober 2003 Ik heb wat foto's op mijn site gezet: foto's vad2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 19 oktober 2003 Author Report Share Posted 19 oktober 2003 Tja uit dat kratje bier zijn we niet helemaal uitgekomen, als n.l. de helft de ene en de andere helft de andere mooier vindt klinken is er geen eindresultaat. Het wordt nog moeilijker als dan blijkt dat er verschillende niet consequent kozen (enkele zeker wel) wordt het moeilijk. Uiteindelijk hebben we gekozen om ieder de helft te betalen. Hier hoort nog een kort verhaaltje bij: Omdat n.l. de helft van het kratje over was zei ik tegen Erik, als jij dat nou mee terug neemt heb je een half kratje betaald (omdat hij tenslotte de andere helft mee terug nam). Erik vond dat prima. Hij vond dit duidelijk een goede redenatie.... Pas toen ik opmerkte dat ik dan helemaal niks had betaald ging er een lichtje branden. CGM.... hele mooie foto's, nou heeft Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 oktober 2003 Report Share Posted 19 oktober 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: En denk eraan dat het kritische lui zijn die REO-ers (nou ja de meeste dan). Oh, was ik weer niet negatief genoeg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 19 oktober 2003 Author Report Share Posted 19 oktober 2003 Geplaatst door cgm: Oh, was ik weer niet negatief genoeg? Positieve kritiek kan ook. Het hoeft niet pers Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 oktober 2003 Report Share Posted 19 oktober 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Positieve kritiek kan ook. Het hoeft niet pers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 19 oktober 2003 Author Report Share Posted 19 oktober 2003 Geplaatst door cgm: Okee dan. Die Array voor- en eindversterker vond ik helemaal niks...., in het zwart dan.. Ik kreeg ze nl. niet fatsoenlijk op de foto in het halfdonker! De phono wordt ook nog zwart, in vind n.l. dat versterkers zwart moeten zijn . Jammer dat de zwarte fronten zo schaars zijn... Ik heb nu speciaal voor de demo zo'n grijze neer moeten laten zetten, anders kon je helemaal geen foto's van de fronten maken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 oktober 2003 Report Share Posted 19 oktober 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: De phono wordt ook nog zwart, in vind n.l. dat versterkers zwart moeten zijn . Jammer dat de zwarte fronten zo schaars zijn... Ik heb nu speciaal voor de demo zo'n grijze neer moeten laten zetten, anders kon je helemaal geen foto's van de fronten maken... Dat grijze past wel weer beter bij jullie kapsels. Maar dat (geborsteld?) stalen front met die letters erin gefreesd vind ik persoonlijk erg fraai.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 oktober 2003 Author Report Share Posted 20 oktober 2003 Erik heeft een nieuw lijntje geopend bij recencies. Daar valt ook weer wat te lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 oktober 2003 Report Share Posted 20 oktober 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Erik heeft een nieuw lijntje geopend bij recencies. Daar valt ook weer wat te lezen. ik voel me een beetje een gladiator . alleen in een arena met honderden konuskabelaars . maar ik geef me NOOIT gewonnen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 20 oktober 2003 Report Share Posted 20 oktober 2003 Een echte gladiator merkt het niet eens wanneer hij verslagen is... (Dan merkt-ie n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 oktober 2003 Author Report Share Posted 20 oktober 2003 Geplaatst door spido:Een echte gladiator merkt het niet eens wanneer hij verslagen is... (Dan merkt-ie n Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 20 oktober 2003 Report Share Posted 20 oktober 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Erik koopt B&W.... let maar op. Ach, vorige week ging ie pp's kopen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 oktober 2003 Report Share Posted 20 oktober 2003 Geplaatst door cgm: Ach, vorige week ging ie pp's kopen.. geeft aan dat ze allebei goed zijn , toch ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 oktober 2003 Author Report Share Posted 20 oktober 2003 Geplaatst door spido:Een echte gladiator merkt het niet eens wanneer hij verslagen is... (Dan merkt-ie n Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 oktober 2003 Report Share Posted 20 oktober 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: En jij kunt het weten, want jij bent al 'n keer dood geweest.... en ik leef nog steeds . Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric_audio Posted 20 oktober 2003 Report Share Posted 20 oktober 2003 Als ik het allemaal lees, vind ik het erg jammer dat ik het gemist heb. Inderdaad Hans, je had gemeld dat we elkaar om 2 uur zouden ontmoeten. Alleen had ik na jou PM de site helemaal niet meer gechecked. Stom dus. En dat terwijl ik op zoek ben naar een goede (eind)versterker. Array zou best op de shortlist gestaan kunnen hebben. Maar ik ben me nog aan het orienteren. En ik laat Willem natuurlijk niet helemaal naar Den Haag komen voor een demo als ik eigenlijk nog niet op het punt sta iets aan te schaffen. Dat is dan ook meteen het (enige) zwakke punt van de Array marketing in NL. Je kan het nergens in een winkel horen. Maar je kan het dus ook niet op je gemak een weekje of zo in je eigen set proberen. Het is een demo, en dan beslissen (althans, zo komt het op mij over). Jammer dus, dat ik de kans gemist heb hem in jouw set te beluisteren. Maar er komt misschien nog wel eens een gelegenheid. In ieder geval hebben de anderen een leuke dag/avond gehad. Groetjes, Eric. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 oktober 2003 Author Report Share Posted 20 oktober 2003 Geplaatst door eric_audio:Als ik het allemaal lees, vind ik het erg jammer dat ik het gemist heb. Inderdaad Hans, je had gemeld dat we elkaar om 2 uur zouden ontmoeten. Alleen had ik na jou PM de site helemaal niet meer gechecked. Stom dus. En dat terwijl ik op zoek ben naar een goede (eind)versterker. Array zou best op de shortlist gestaan kunnen hebben. Maar ik ben me nog aan het orienteren. En ik laat Willem natuurlijk niet helemaal naar Den Haag komen voor een demo als ik eigenlijk nog niet op het punt sta iets aan te schaffen. Dat is dan ook meteen het (enige) zwakke punt van de Array marketing in NL. Je kan het nergens in een winkel horen. Maar je kan het dus ook niet op je gemak een weekje of zo in je eigen set proberen. Het is een demo, en dan beslissen (althans, zo komt het op mij over). Jammer dus, dat ik de kans gemist heb hem in jouw set te beluisteren. Maar er komt misschien nog wel eens een gelegenheid. In ieder geval hebben de anderen een leuke dag/avond gehad. Groetjes, Eric. Ik vond het ook jammer dat we je hebben gemist. M.b.t. tot Array ben ik ervan overtuigd dat indien er na een demo de vraag ontstaat naar een langere beproeving er zeker moeglijkheden zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts