spido Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door Geerdie:Fout. Fout, Geerdie!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door Sodejuu: Kom maar eens luisteren Beste Sodejuu Ohja, jij was 't met een Bryston/B&W-set. Ik had het ooit eens op de site van Audiopaul gelezen. Ik vind het namelijk erg mooie speakers om te zien. En Bryston heb ik gehoord op een PP-demo, die toch wel indruk heeft gemaakt. Het luisteren lukt misschien dit jaar nog wel, goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door Geerdie: Beste Sodejuu Ohja, jij was 't met een Bryston/B&W-set. Ik had het ooit eens op de site van Audiopaul gelezen. Ik vind het namelijk erg mooie speakers om te zien. En Bryston heb ik gehoord op een PP-demo, die toch wel indruk heeft gemaakt. Het luisteren lukt misschien dit jaar nog wel, goed? Natuurlijk mag je komen luisteren en dit jaar lukt dat denk ook nog wel Ik hoop wel de Fatbob in huis te hebben tegen die tijd, maar dat zal ook wel lukken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door cgm: Ik speelde vroeger ook met houten zwaarden en klappertjespistolen. Ben ik nu een psychopaat? Wie is "ik" ? Kijk dan eens om je heen. Lees de kranten, kijk naar het nieuws. Nee, de wereld is prachtig, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door Geerdie: Beste Frankie Of z'n juf d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Nou?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Sorry dat 't effe duurde Frankie! Dat is de dubbele moraal van vandaag. Daar heeft de commercie voor gezorgd! Zou jij je zoon graag met Barbies willen zien spelen? Nee toch? Liever met een cowboyhoed en een (bijna echt)pistool met een (bijna echt)mes? Dat is pas stoer! En toch staat er bij elk spelletje een leeftijds-categorie. In feite ben je als ouders dus verantwoordelijk, als je je kinderen met spelletjes laat spelen waar ze eigenlijk te jong voor zijn. Daarom voel ik me soms een slechte ouder. Wat dat blote meisje betreft: "bloot" wordt vaak gelijkgetrokken met "vies". Ik zal seks nooit zo aan mijn kinderen voorschotelen. Het is iets intiems, dat veel mooier is dan de televiesie en de boulevard-bladen ons willen doen geloven. p.s.: Ja, natuurlijk is 't dat drieletterige ding waar dat andere drieletterige ding in moet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Is het niet gewoon de zorg van de ouder i.p.v. de schuld van de commercie en weet ik veel allemaal? Ik speelde cowboytje, mijn buurjongetjes het a-team, nu is het japanse zooi.. Ik vind het iets te simpel om de schuld voor alle slecht hedendaags aan een speelgoedfabrikant of zo te geven. Alsjeblieft geen Amerikaanse toestanden hier.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Geplaatst door cgm:Is het niet gewoon de zorg van de ouder i.p.v. de schuld van de commercie en weet ik veel allemaal? Ik speelde cowboytje, mijn buurjongetjes het a-team, nu is het japanse zooi.. Ik vind het iets te simpel om de schuld voor alle slecht hedendaags aan een speelgoedfabrikant of zo te geven. Alsjeblieft geen Amerikaanse toestanden hier.. Natuurlijk vind ik het de verantwoordelijkheid van de ouders, maar deze worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Nu hier ik dan. Ik ben bijna 40 (vet en veertig ahaa) De tijd dat ik heel veel geld uitgaf aan hifi en aan uitgaan is voorbij. Met de hifi set ben ik nog dik tevreden en wil ik wat anders dan zal ik extra moeten gaan werken en dat geeft helemaal niets. Uitgaan gaat gewoon niet meer dat heb je als je eenmaal kinderen hebt en die willen geen verloederde vader met een kater want ik kan niet meer tegen drank dus dat heb ik afgezworen. Met veel plezier kijk ik wel terug op een weelderig hoofdstuk uit mijn leven ik zou er een boek over kunnen schrijven. Klappertje,s pistolen ik kreeg ze niet van mijn ouders maar mocht ze wel lenen van mijn vriendje,s destijds en ik vind er geen kwaad in schuilen . Elk kind haalt ook rottigheid uit en daar kan je als ouder maar weinig tegen doen . Ik zie wel misschien gaan mijn zoons dadelijk wel naar pillen en snuif party,s wie zal het zeggen je houdt dit toch echt niet tegen . Het voordeel van de leeftijdsgroep waarin ik me bevind vind ik toch wel dat we nog echt moooie dingen op muziekvlak hebben meegemaakt de jaren 70 enz. Ook zie je nu dat we steeds verder rollen in een consumptie maatschappij en dat vind ik jammer . Ook status staat hoog in het vaandel dat zie je al bij kinderfeestje,s sommige nemen al die kinderen mee naar de efteling ja leuk natuurlijk maar ik vraag me af waar ze het avn doen tot je dan eens binnen komt bij dergelijke mensen en ziet dat ze niets hebben staan en lijken te leven voor de luxe van hun kind en voor dat van de buitenwereld. Allemaal erg belangerijk maar niet voor mij. Het is ook een leeftiijd waarop je duidelijk gaat zien wie nu je vrienden zijn . Veel zijn er huisje boompje beessie en zie je niet meer en dat is jammer. gelukkig heb ik er nog genoeg over om nostalgische zaken zoals dit mee te bespreken Het leven heeft dus verschillende hoofdstukken althans zo zie ik het en dit hoofdstuk bevalt me ook prima is alleen niet het schrijven van een spannend boek waard Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Ik heb zelf de instelling dat wat ik goedkeur bij mezelf moet ik goedkeuren bij den ander. Ik zou mijn toekomstige (zou zo maar kunnen) kinderen toch echt wel bewust maken van het slechte van wapens. Ik stoor me vreselijk aan al het geweld op aarde en zou dus mijn kinderen 't liefste zonder wapens zien. Dat gaat niet lukken maar ik ga 't ze niet kado doen!! Computergames is weer anders. Als het over mensen gaat of dieren dan zouden ze dat niet van me krijgen. Wat ze met monsters doen moeten ze zelf weten. Het lijkt een flinterdun verschil maar dat is het in mijn ogen niet en zal dat dus ook willen overdragen aan mijn kinderen. En zoals jullie gemerkt hebben schuw ik het niet om mijn ideeen ook bij volwassenen te droppen. Parties en feestjes dat lijkt me inderdaad erg heavy. Heeft je kind een ruggegraat gekregen of niet? Gaat ie met de eerste de beste aan de xtc of nieuwe hippe drug? En hoe gaan ze om met sex? Ik kan wel zeggen dat dit soort dilemmas erg ingewikkeld zijn zelfs voor een 34jarige vrijgezel. Laat staan dat een kind/puber weet wat te doen. Ik ben niet gelovig maar ik vindt wel dat je ten alletijden moet proberen een ander te zien en dus te respecteren. Zo nu ga ik naar bed en eens kijken of ik morgen een nieuw leven op poten kan zetten. De rechter heeft het ontslag goedgekeurd dus ik ben nu officie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Zo nu ga ik naar bed en eens kijken of ik morgen een nieuw leven op poten kan zetten. De rechter heeft het ontslag goedgekeurd dus ik ben nu officie Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Geplaatst door Don van der Deijl:Simon als je technisch genoeg bent en gemotiveerd dan kan je denk ik wel bij ons aan de slag. Ik dacht ik laat het je toch even weten. Nou, dat vindt ik nou kei lief! Ik ben technisch genoeg alleen mijn motivatie past niet meer bij deze tijd. Ik zou 't fijn vinden als ik effe afstand kon doen van de commercie. Mijn liefde voor de techniek gaat verder dan iets goedkoops zo duur mogelijk te verkopen. Ik ben bang dat ik dit in de techniek blijf tegenkomen. Ik zit dus zwaar te overwegen om echts iets anders te gaan doen. Heb maandag een intake gesprek bij "word leraar" in principe maak ik kans om leraar elecktrotechniek te worden. Maar dat heeft een aantal nadelen. Weer die mannenwereld. (ik wil weer eens wat meer vrouwen om me heen) Dit maal met mannen waarmee ik veel conflicten heb gehad. Alleen omdat ik toen leerling was dachten ze respect te verdien en hun als alwetend te accepteren. Nou dan heb je aan mij de verkeerde. Bah! Moet ik daar tussen gaan zitten of is er iets veranderd in het onderwijs? Ik zou weer de vreemde eend zijn. (het went maar ik wordt er zo moe van) Toch lijkt 't me heel spannend om idd het tuig van tegenwoordig te mogen te laten kennis maken met de techniek. Het kromme is dat ik ze dan een kant opstuur die ik juist de rug toe wil keren. Zijn er hier ook leraren die hier iets over te zeggen hebben? De leraren op de mts waren meestal vreselijk terwijl op de havo dat reuze meeviel. Tja. Deze week maar eens laten bezinken. Geplaatst door Don van der Deijl: Voorts ben ik het met je eens wat betreft wapens aan kinderen. Van mij krijgen ze ze niet maar wat ik al zei ik kreeg ze ook niet en had ze toch dus verbieden heeft geen zin wie heugt zich niet het stiekem roken? In mijn geval kwamen daar nog eens later andere dingen bij (niet blowen altijd saai gevonden)allemaal verboden door mijn ouders maar het is allemaal goed gekomen alleen is het inderdaad zo dat de een er in blijft hangen en de ander het afsluit. Zo kan ik dadelijk wanner miijn kinderen groot zijn ze moeilijk tegen houden en dingen verbieden wetende dat dan de uitdaging er dan juist is. Waarschuwen kan wel en dat zal ik dan ook zeker doen. Computerspelletje,s met doden er in ben ik ook op tegen en die komen er dan ook niet in wat er dan wel in komt? OA sesam straat daar leren ze nog wat van toch? En zo zijn er veel meer Computer spelletje,s die leerzaam zijn. Zo gaat de zender Fox Kids met dat pocomon dus ook echt niet aan hier geweld en nog eens geweld. Hoe oud zijn die kids van jou? Ik zou de mijne graag "cow & chicken" willen voorschotelen. (Jammer dat cartoonnetwork weg is uit nijmegen.) Southpark gaat veeeel te ver maar mijn collectie zullen ze zeker te zien krijgen, ooit! Of ze mijn muziek lusten is al helemaal de vraag. Ik had begin dit jaar een relatie met een moeder van een 4jarige tweeling en die verrasten mijn zondags'ochtens met vette techno van Jeff Mills. Ik ben nog nooit zo fris als een hoentje uit bed gestapt. Kinderen houden van herhaling en daar moet toch op in te spelen zijn Hoe gaat dat jou af? Je kids en muziek? Ok K3 zul je waarschijnlijk ook moeten draaien. Genoeg geluld! morgen moet ik die griet eens bellen. Ik word anders gek. Wederom een poging tot communicatie. Wish me luck !! Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 23 november 2003 Report Share Posted 23 november 2003 Hmm daar ben ik weer. Effe deze topic weer naar boven halen. Oh wat heb ik vanavond weer lekker gedanst. oh oh oh. Mijn been is weer bijna de oude en ga weer heel hard op de muziek. Elektro van het eerste uur!! Jummy. Voor de kenners ze draaiden bv Red Light District. nee geen black light van de Gathering (sorry Henrie ). Maar red light district van Anthony rother. Electronic sex machine en nog meer nummers die ik niet vaak genoeg kan horen. Vrouw ontmoet die dat nog mooi vind ook!!! Ik ben vanavond uitgenodigt om te gaan apekooien!!!! Door die zelfde griet. Maar hopen dat ik niet weer iets breek Prima Avond, Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Tjonge wat een avond toch weer!! Heb elle weer gezien. Daar heb ik onlangs mee mogen vrijen 23 en zo mooi. Nu heeft ze staan zoenen met een andere nog mooiere griet. Jezus, dat vindt ik nou nog eens een compliment!! Weer een andere griet ontmoet die 't schandalig vind dat ik niet betaald krijg voor mijn dansen Ik zag haar kijken en ben maar naar haar toegestapt. Nou daar heb ik geen spijt van. Kei tof. Net in nijmegen komen wonen (dus ie kent mijn reputatie niet ) Die ga ik nog in doornroosje tegen komen. En alsof ik nog niet genoeg gehad heb, Nancy. Oh die griet is echt tof maar even bereikbaar als de maan. Toch heb ik weer een fijn gesprek met haar gehad, en mijn onvoorwaardelijke genegenheid uitgesproken. Dit was me weer een prima avond. Goeie muziek anne clark sisters of mercy rem prodigy cure jungle en drie hele bijzondere vrouwen. Wanneer mag ik weer gaan stappen? Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Wanneer mag ik weer gaan stappen? Groeten Simon Ehh.......vanavond Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Oei!! Dat was ik helemaal vergeten!! Goed plan. maar de centen h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Vanavond...stierenavond???... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Nee niet echt! Gisteren flink huisgehouden, nu ben ik met 't huishouden bezig. Loop nu met mp3speler en glorix door 't huis. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts