SpeedyAndr Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door Ruud:Ben altijd wel wat...ehh...kwistig geweest wel met tussenpozen de laatste 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door Ome Henk: Tssssss, nee Geerdie Ik had een CBR900RR uit 1996 (tot medio 2000) en begin 2001 heb ik een herstart gemaakt met m'n nieuwe hobby./QUOTE] Zeg Ome Henk...die Honda, was dat die gekietelde 4cil 16klepper die eigenlijk voor het circuit was ontworpen? Ik kan me nog een recensie herinneren waarin werd gesproken van " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door Ome Henk: Voor mij mocht die uit 1996 nog een R meer hebben hoor Helaas heb ik de huidige generatie niet meer meegemaakt (wellicht mee willen maken), maar voor mij blijft er slechts 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 november 2003 Author Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door Geerdie: Wat jammer nou Dr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door Audiopaul: Ha ha, ja dat dacht ik ook! Ik zag Ruud al in de kettingen hangen terwijl z'n vrouw de zweep er over heen gooit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door DVD Fiel:Op veler verzoek - mijn set: Enne, af en toe een concert: http://delphidude.erikschepers.nl/personal/concerts/ een greep uit je concertbezoeken van je site >> July 28, 1922 - Genesis, De Kuip Rotterdam Ik dacht dat Paul maximaal 49 jaar noemde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 november 2003 Author Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door John: een greep uit je concertbezoeken van je site >> July 28, 1922 - Genesis, De Kuip Rotterdam Ik dacht dat Paul maximaal 49 jaar noemde Inderdaad! Voort, scheer je weg, naar de ouwe zakken! Ik denk dat 'ie 1992 bedoeld, ik was ook bij dat concert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door Audiopaul: Inderdaad! Voort, scheer je weg, naar de ouwe zakken! Ik denk dat 'ie 1992 bedoeld, ik was ook bij dat concert! Slecht geheugen .......type fouten ...we worden ouder Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxman Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Ok effe dan nu weer een mopje .Gezien de toegestane leeftijd voor deze topic ,gelieve geen censuur Het verschil tussen zachte tedere erotische sex .en SM. Wel bij zachte tedere sex gebruik je een lekker zacht donsig veertje om je vrouw te plezieren . Bij SM,neem je gewoon een hele KIP. . MVG Luxman Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 quote: -------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst door Ome Henk: Voor mij mocht die uit 1996 nog een R meer hebben hoor Helaas heb ik de huidige generatie niet meer meegemaakt (wellicht mee willen maken), maar voor mij blijft er slechts 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door conqubite: quote: Hoe burgelijk kun je worden. En....vind je dat erg??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door Geerdie:Geplaatst door conqubite: [qb]quote: Hoe burgelijk kun je worden. En....vind je dat erg??? [/QB] Ben afgelopen zondag bij een oude kameraad (die zo'n 10 jaar geleden ook deel uitmaakte van het illustere motorclubje van buikschuivers, want meestal waren we met vier of vijf man) op bezoek geweest. We zien elkaar tegenwoordig erg weinig. Hun zoon is op Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Oh ja, dit is een audioforum. Naast de hoop een SV650 S en een leuke 2e autootje voor de spielerei (maar dat is weer een ander verhaal, een mens moet over iets kunnen blijven dromen) aan te kunnen schaffen lijkt het me wel wat mijn Onkyo A8700 in te wisselen voor een UR Unico of een AA Puccini Remote, ik moet ze alleen nog een keer gaan beluisteren . De Mission Cyrus 782 speakers zouden op niet al te lange termijn plaats moeten maken voor bijvoorbeeld de Klipsch RF5. Voor een CD/DVD speler heb ik nog geen idee maar wellicht dat dit een bijpassend model bij de versterker kan zijn. Iemand een mening of suggesties. Kom maar op. Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door Audiopaul:Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Leuk voorbeeld! Tja jemmig wat zit de wereld raar in elkaar. Maar ik hou me in, vanavond. Ik heb me even laten afwerken door een paar South Park filmpjes. Dat zijn precies de items die ze altijd aansnijden! Zij relatieveren de onzin van ons volwassenen zo goed. Kennen jullie t? Ik ben 34 en ik houdt vast aan de jeugd. Wordt verliefd op grieten van 22Jaar. Maar kan daar weinig mee. Ik ben een ouwesnoeper. Geld wat is dat? Voor mij heeft 't de eigenschappen van water. Ik kan 't niet vasthouden. Maar zou er best in willen zwemmen. En dus/want (???) ga ik maar naar parties, en lowlands, luister veel muziek, verslind een aantal SFs per maand en woon nog steeds in een studenten huis. Autos en motoren zijn een ver van mijn bed show, hoe wel die golf GTD met automaat erg lekker scheurde. Het enige waar ik met mannen over wil hebben is Audio, muziek, vrouwen en computers. (niet in die volgorde ) Wat ik later ga doen als ik groot ben? Ik merk 't wel. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door seoman: ".....Wat ik later ga doen als ik groot ben?....." Veel Hear rondhangen? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door Frankie: Wat er allemaal te koop is voor de kinderen. Om van te braken. Alle pulp die er te koop is voor de kinderen. Het ene zwaard na het andere kanon,hoe je mensen hoofden kunt afhakken, in stukken kunt zagen, of gewoon laten exploderen Ik speelde vroeger ook met houten zwaarden en klappertjespistolen. Ben ik nu een psychopaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 hoor ik hier nu ook bij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door conqubite: Ik voel me er overigens wel prettig bij hoor. Ik ben blij dat ik die tijd heb genomen en er goed van heb genoten en niet al vroeg in de huidige fase terecht ben gekomen. Maar soms betrap ik me er op dat ik wel eens denk dat het wel goed zou uitkomen als ik toen toch iets meer geld had weggezet voor later. Conqubite Beste Conqubite Ach...schoonheidsfoutjes, uitglijers, vergissingen, megablunders...fouten maken we allemaal. Het is net hoe je ermee omgaat. Jij hebt er goed van genoten, so what's the problem? Ik was vroeger(wat 'n rotwoord ) dodelijk verlegen en durfde tegen leuke meisjes nauwelijks m'n mond open te doen. Ik ben nu 40, heb 'n leuke vrouw, twee geweldige zoons...huisje, boompje, beestje. Ohja, en een leuke set. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door conqubite:Oh ja, dit is een audioforum. Naast de hoop een SV650 S en een leuke 2e autootje voor de spielerei (maar dat is weer een ander verhaal, een mens moet over iets kunnen blijven dromen) aan te kunnen schaffen lijkt het me wel wat mijn Onkyo A8700 in te wisselen voor een UR Unico of een AA Puccini Remote, ik moet ze alleen nog een keer gaan beluisteren . De Mission Cyrus 782 speakers zouden op niet al te lange termijn plaats moeten maken voor bijvoorbeeld de Klipsch RF5. Voor een CD/DVD speler heb ik nog geen idee maar wellicht dat dit een bijpassend model bij de versterker kan zijn. Iemand een mening of suggesties. Kom maar op. Conqubite Wat vind je van de B&W Nautilus serie? Samen met Bryston amps schijnt dat een zeer goede combinatie te zijn. Maar ja, smaak blijft smaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door Frankie:Waar ik mij vreselijk over kan opwinden is de domheid die er heerst onder het grootste deel van de mensheid. Krijg ik weer de krantjes in de bus van Bart Smit, met de aanbiedingen voor Sinterklaas. Wat er allemaal te koop is voor de kinderen. Om van te braken. Alle pulp die er te koop is voor de kinderen. Het ene zwaard na het andere kanon,hoe je mensen hoofden kunt afhakken, in stukken kunt zagen, of gewoon laten exploderen. Of nog leuker en gezelliger, een dierentuin ingaan en schieten op de giraffen, olifanten,apen, papegaaien enz. Dit mag allemaal en niemand maakt zich er druk om. Valt er bij diezelfde mensen een krantje met aanbiedingen van een sex-postorderbedrijf in de bus, met wat fotootjes van naakte meisjes en jongens, staat de hele wereld op z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door Geerdie: Wat vind je van de B&W Nautilus serie? Samen met Bryston amps schijnt dat een zeer goede combinatie te zijn. Maar ja, smaak blijft smaak. Kom maar eens luisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door Geerdie: Ik zeg vaak: het leven draait om de drie grote K's: - Kapitaal - Kerk - *** Die laatste mag je zelf verzinnen... Klaas ....... Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Fout. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts