Guest Huub Derkx Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Vandaag naar de hifi show in Lanaken (Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Eten en drinken was wel goed Huub ? Kom je morgen niet even met ons een lekker kopje cappicino pakken ? Ik dacht nu leer ik die Huub eens kennen is die weer stiekum zonder ons gegaan groeten John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huub Derkx Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 John, je weet dat ik een semi-kluizenaar ben. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Geplaatst door Hubertinus:John, je weet dat ik en semi-kluizenaar ben. Hubertinus Volgende keer zeggen wij dat wij op zaterdag gaan dus ga je op zondag dan je signalement is ons al bekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Vandaag ben ik dus met Rogier, John en Jitze naar die beurs geweest. Ik moet zeggen dat het er heel anders aan toe gaat dan op de ons welbekende gelegenheden. Veel gemoedelijker, veel minder druk en erg aangenaam. Iedereen heeft er tijd voor je of neemt die tijd. Een prima show. Er was maar een echt minpunt en dat was de zwaar tegenvallende alles overheersende demo van de B&O Beolab 5. Wat een sof-speaker is dat En zoiets moet dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Ik vond de Show ook zeer geslaagd, gemoedelijk en veel persoonlijker dan de VAD show bijvoorbeeld. Niet helemaal verwonderlijk, want het was ook veel kleiner. Sodejuu, nog bedankt voor de gastvrijheid en voor de lekkere vlaai!! Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Geplaatst door Rogier: Sodejuu, nog bedankt voor de gastvrijheid en voor de lekkere vlaai!! Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
audioforum.be Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Aan onze Nederlandse bezoekers: Tof dat jullie er waren, bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Absoluut, de Belgische gastvrijheid en gemoedelijkheid staan daar hoog in het vaandel Niet zo groot als de VAD echter wel beregezellig en vooral met het gezelschap van vandaag jammer dat ik vroeger weg moets. De expresso van Jitze was trouwens ook van heel hoog niveau groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Geplaatst door John: De espresso van Jitze was trouwens ook van heel hoog niveau groetjes John De wijze waarop dit werd gepresenteerd is beslist High End te noemen.................. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Ondanks het geweld van B&O, vreselijk leuk een aantal merken te zien welke in NL niet te vinden zijn. De demonstratie van Pioneer, plasma op HDTV met een speakerpaneeltje - wel wat bovenmodaal - was zeer indrukwekkend, deze techniek belooft iets voor de toekomst....................... http://www.pioneerelectronics.com/pna/arti...9_48023,00.html Digital Sound Projector: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Die Pioneer klonk inderdaad geweldig. Ik zei nog dat is wat voor erbij. Dus een set voor stereo en een set voor surround. Helaas hoorde ik de prijs, en dat "voor erbij" viel meteen weer af.... De speakers van b&o, de ufo's, daar weet ik niet meer van hoe ze klonken, volgens mij heb ik de herrinnering verbannen uit mijn hoofd Maar serieus: ze klonken wel beter dan Bose die ernaast stond. Ook leuk was het dat je mensen op kon sluiten in een luisterruimte.... Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts