Jump to content

Aparte groep

Theo
 Share

Recommended Posts

Welke muziekliefhebber is in staat om bij mij - uiteraard tegen vergoeding - een aparte (geaarde) groep aan te leggen. Nu zit mijn installatie op dezelfde groep als o.a. mijn waterbed, de keuken en de IR-sauna, allemaal grote stroomverbruikers. Met grote regelmaat klapt de stroom eruit en moet ik de aardlekschakelaar weer omzetten.

Kan je tevens even luisteren naar mijn installatie met o.a. Marl Levinson, Chord en Avalon.

Groet,

Theo

• 2 months later...

Goh wat leuk, eindelijk een berichtje.

Maar zonder gekheid, ik heb uiteindelijk gewoon een electricien uit mijn omgeving via internet benaderd. Die heeft het in 2 uurtjes (inclusief door de vloer boren en kabels door de kruipruimte trekken) gedaan. Kosten:

Goh wat leuk, eindelijk een berichtje.

Maar zonder gekheid, ik heb uiteindelijk gewoon een electricien uit mijn omgeving via internet benaderd. Die heeft het in 2 uurtjes (inclusief door de vloer boren en kabels door de kruipruimte trekken) gedaan. Kosten:

Ja, ik vond het ook erg goedkoop. De (professionele) electricien in kwestie is van te voren eerst de situatie gratis komen bekijken (ritje van Cuijk naar Nijmegen vice versa). Daarna spraken we af dat hij het voor maximaal