Jump to content

Schoolbank.nl

Alco
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door dick jansen:

Beste Nanning,

Zonder twijfel behoor ik tot de digibeten, maar geheel naar deze tijdgeest heb ik dat probleem uitbesteed. In mijn geval aan schoonzoon

Kom op Dick, niet te bescheiden. Je bent voorlopig de meest ge-internetiseerde (of is het ge-interneerde?) van je (school-)lichting!

En voor de plaatjes hier heb ik ome Henk     :D      :D

Tsja, een ICT-oom is weer eens wat anders dan een suikeroom...

Met opgewekte groet,

Hier niets minder! :)

Nanning

Geplaatst door cgm:

Die registratie is wel gratis, maar ik heb begrepen dat als je contact wilt met anderen, dat je daarvoor moet betalen.

Je kan wel je email adres op een rare manier neerzetten[bijv.keesetwanadoopuntnl] dan word het niet herkent :D!!

Geplaatst door Sherwin:

Oo goeie ouwe tijd die school.. Lekker HARD geslagen worden in die schoolbanken HEERLIJK!

...

Nog even en ik heb de MTS afgerond en kan ik naar de HTS.

Mvgr, Sherwin   :D

Mogge Sherwin,

MTS? Masochistisch Technische School

:D:D:D

Met groet,

Een soortgelijke site is DienstMakkers.nl. Ook heel aardig maar ook nog steeds geen holmaat gevonden. Is er hier nog iemand van lichting 67-5    

nee wel van de lichting 02-01

bravo compagnie 2e pel c grp te ermelo

en het is voor mij niet meer dienstmakkers

maar beroepsmakkers

Geplaatst door demon:

nee wel van de lichting 02-01

bravo compagnie 2e pel c grp te ermelo

en het is voor mij niet meer dienstmakkers

maar beroepsmakkers

Aha, een oliebol

:D:D:D:D:D

Wat is c grp?

Hoofd front,

Geplaatst door Theo:

Het lijkt gratis, maar het is het niet. Probeer maar eens een mailtje te sturen naar een klas- of schoolgenoot, dan moet er ineens betaald worden.

De oude klassefoto's zijn natuurlijk wel erg leuk (Arnhem, Katholiek Gelders Lyceum van 1964 - 1972).

Precies dan moet je ineens 10 euro betalen en laat ik dat er nu niet voor over hebben .

Daar ik weer woon in de plaats waar ik ben geboren en daar dus ook een groot deel van mijn leven op school heb gezeten leek dit me ook een leuk idee om te zien of er bekende bij stonden.

OK van de lagere school 1 naam die ik ken voor de rest niemand dus .

Wel jammer trouwens zou best wel eens willen zien hoe het een een en ander vergaat.

Onderwijs vroeger beter?

Dat weet ik niet in ieder geval niet van de lagere school maar als je nu naar een MTS kijkt dan kan je wel stellen dat het onderwijs vroeger een stuk beter was.

Op het wiskundig vlak werd er veel verder doorgegaan en analoge techniek ging veel verder zelfs op de LTS al waar ik nog verplicht was de kleurcode van weerstanden uit het hoofd te leren.

Nee kom daar nu maar eens mee kom maar eens met een beetje componenten kennis en zelfs een stage HTS er schiet daar in veel te kort.