Jump to content

Wat is de bedoeling......

Guest Michel Bruss
 Share

Recommended Posts

Guest Michel Bruss

......van deze rubriek. Aan de laatste posttijd te zien is dit niet zo'n populair item.

Misschien kan deze in een andere meer populaire worden omgezet. Misschien een waarin muziek word besproken??

Michel

Guest HEAR-team

Beste Michel,

Je hebt gelijk als je zegt dat deze rubriek wat minder loopt. HEAR is sinds 4 maanden online en het lijkt er inderdaad op dat men gadgets wel wil zien, maar wat moet je erover zeggen?

Wij zullen kijken of er meer belangstelling is voor een muziek rubriek.

Bedankt voor de suggestie!

Bjorn - Hearteam -

Guest Michel Bruss

Misschien zou er een 'poll' gehouden kunnen worden waarin samen met andere forum leden word gestemd om te kijken of er meer animo voor is.

Michel

Guest Michel Bruss

Ook zou het leuk zijn om bij een onderwerp

te zetten hoeveel mensen een bepaalde topic geopend hebben.

Dus zeg maar naast antwoorden een nieuwe rij, met daarin het aantal mensen die op een bepaald onderwerp hebben geklikt, maar die niet direct een antwoord geven.

VG, Michel

• 2 weeks later...
Guest Bjorn M

Beste Michel,

Er is nu een (film)muziek rubriek aangemaakt. Deze rubriek is veranderd in een rubriek waar onderwerpen geplaatst kunnen worden, die niet in een andere rubriek passen.

Muzikale feestdagen!

Bjorn M

Guest Ronald W.

Beste Bjorn M,

Zoals je weet ben ik op de hoogte van de capaciteiten van deze forum-engine. Hetgeen Michel voorstelt (aantal keren dat een topic gelezen is) is zeer zeker mogelijk om in te bouwen.

Het HEAR-team wens ik hierbij prettige feestdagen!

Guest Bjorn M

Hoi Ronald W

Ik heb reeds even gekeken hoe dat mogelijk zou zijn, maar kon het zo snel nog niet vinden. Zal wel weer een vertaalslag worden...

We zullen er nog even naar kijken, anders kun je het ook wel even laten zien :)

Ook prettige feestdagen en een goed seizoen!, al is er eerst nog een winterstop.

Bjorn M

Guest Bjorn M

Dat is perfect, dan kunnen we die functies ook activeren.

Ik zag dat jij wel je berichten kan wijzigen, dat is natuurlijk erg handig, misschien infopop verder aanpassen zodat die functies weer (overzichtelijk!) beschikbaar zijn. Maar eerst maar kerst en oud-en-nieuw vieren.