Jack van Dijk Posted 4 september 2001 Report Share Posted 4 september 2001 Voor de oplettende lezers onder ons, ik heb zojuist mijn lokatie in mijn profiel aangepast van Rotterdam naar Wageningen. Oftewel ik ben aan het verhuizen. En zoals dat meestal met verhuizingen gaat, is dit een uitgelezen moment om eens op te ruimen. Nu ben ik aangekomen bij de audio tijdschriften. Ik heb besloten dat ik hier afscheid van ga nemen. Mocht er iemand zijn die hier belang bij heeft dan is die van harte welkom om ze op te komen halen. Het betreft: - De laatste 5 jaargangen Homestudio/Musichome (of hoe het ook tegenwoordig mag heten). - Verschillende duitse en engelse bladen. Het alternatief is dat ik het bij het oud papier zet, dus drop maar een berichtje of e-mail als je het wilt hebben. Groeten, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 5 september 2001 Report Share Posted 5 september 2001 Das aardig van je Jack! Heb je er ook wat "Glass audio" of "sound practices" bijzitten Anders zijn er vast wel andere forummers die hun kennis willen vergroten door te lezen i.p.v. te luisteren. Succes met je verhuizing. Tip: laat je audioset niet door de verhuizers versjouwen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts