Jump to content

Music home archief

Guest Kees
 Share

Recommended Posts

...hmm, 96/97 dat was nog de goede ouwe tijd,

toen 't blad nog "Homestudio" heette en

nog de moeite waard was om op geabboneerd te

zijn. De laatste paar jaren testen ze ook

TV's,hometheater spul,en digitale gadgets.

Ook de rubriek "De Homestudio" is niet meer

wat 't geweest is..

(Zo, effe weer genoeg gemopper)

Sorry, Kees. Hier kun je naturlijk niet veel

mee,maar ik 'moest' 't effe kwijt.

Groeten,

Alco.

• 2 months later...

Tja, HVT en Musichomestudio zijn inderdaad veranderd, maar de tijden zijn ook veranderd. Toch staan er in beide bladen (ben al lid van Homestudio vanaf nr.1 en van HVT vanaf 1978)toch steeds leuke onderwerpen genoeg om deze abonnementen aan te houden. Vooral die analoog-sessies (draaitafels, elementen, pr

Beste Ruud,

Erg bewaarderig was ik toendertijds nog niet, maar speciaal voor jou ben ik de zolder opgekropen en vond daar complete jaargang '84 (was tevens startjaar, prijs toen..F3,25!!) en '85 van Homestudio en tot nu toe vond ik van Stereo Beeld Test (zoals het toen nog heette) alles vanaf 79-10 tot eind 1981/begin 1982. Latere jaargangen, vooral eind 1989 en de jaren negentig heb ik wat completer en staan gewoon nog in de boekenkast. Toch wel leuk, die oude bladen! Laat me anders even weten welke testen je precies zoekt, kijk ik of ik ze voor je heb, leg 'm voor je onder de scanner en mail 't naar je toe.

Met groet, Audiopaul

Hallo AudioPaul,

Zoek met name alles over IMF speakers.Hou me aanbevolen als je iets vindt hoewel die gegevens naar ik denk in de nog oudere bladen staan.(haazen@worldonline.nl)

Bij voorbaat dank, groet Ruud.

• 4 weeks later...

Beste Ruud,

Excuses voor het lange wachten, maar 't is momenteel erg druk op m'n werk! Ik heb inderdaad enige info gevonden over IMF. Het gaat hierbij vooral om advertenties (daar stond HVT indertijd bol van) en een pagina met specificaties n.a.v. de Firato 1980. Volgende week gooi ik het voor je onder de scanner en mail het naar je toe. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Met vriendelijke groet,

Audiopaul