Jump to content

Meeting bij Platen/cdbeurs in Utrecht op 18 november!!

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Beste forumleden c.q. muziek en analoogliefhebbers

Enige tijd geleden is het idee geopperd om eens met een aantal mede-forummers een platenbeurs af te gaan stropen.

Op zich is dat een leuk idee, zij het niet dat de leden nogal versnipperd over ons kikkerlandje wonen!

Nou lijkt Utrecht mij mooi centraal gelegen en zou 18 november a.s. (op een zondag) wellicht een leuke dag zijn om (opnieuw)met elkaar kennis te maken, plaatjes uit te zoeken, over muziek te kwekken en aansluitend ergens te gaan eten. (sorry dat ik altijd aan eten denk, maar ja, da's een andere hobby van me! :D )

Kortom, een gezellige dagje!

De Megaplaten- en cd beurs is in de Jaarbeurs en dat is vanaf Centraal Station goed te bereiken!

Ik stel voor om om 11:30 bij de ingang van de Jaarbeurs af te spreken.

Ik zou in ieder geval willen voorstellen om op de beurs in niet al te grote groepjes (bijv. met z'n twee

Lijkt me echt OK :), en Utrecht is lekker centraal. Ik zal eens aan die collega vragen die me de lijst geregeld heeft of het wat is. Die gaat naar bijna alle beurzen.

Let wel, het is een buitenbeurs. Goed weer of skikleding verplicht :D:P

P.S.: Op 17 en 18 november is de "joekelbeurs" in de Jaarbeurs. Daar moeten we zeker naar toe. eek.gif

Geplaatst door Audiopaul:

Sodejuu, je hebt gelijk! Alleen kon ik die datum niet in de kalender van HEAR vinden. Zullen we ons anders richten op bijv. zondag 18 november, dan pas ik mijn oorspronkelijke tekst hier op aan!

Ja, Ik had 'm ook al gezocht! Ik zal de agenda nog eens naar voren brengen. Ik vind 18 november ook goed.

P.S.: Ik heb nog net op de site van ARC gekeken. Het is heel interessant, want daar staan ook de zaken die er een stand hebben op vermeld. Morgen ga ik al die links nog eens na en kijk of er nog hier en daar een beurs bij gekomen is. Dan plaats ik nog wel een kalender.

Geplaatst door Jack van Dijk:

Ik heb dan nog wel een laserdisc speler, maar die platen daar in stoppen geeft ook geen geluid. Echter aangenomen dat ze er ook wel CD's zullen hebben lijkt me dit een leuk uitje. Ik ga mee!

Jack

Leuk dat je mee gaat, Jack! Ik hou de deelnemerslijst in de eerste posting bij!

Geplaatst door Ruud:

kweet het, kweet het

Ehhhhh, Ruud,

Ik wil niet errug vervelend doen maar, op 5 augustus is door Theo in Sneek in mijn bijzijn gezegd dat je Sirius binnen zou zijn een maand na 5 augustus. Inmiddels is het 11 september confused.gifeek.gif

Ben vrijdag in Almere trouwens, dus ;)

Hi, guys!

Het is nog vroeg genoeg, maar graag wil ik nog eens op de leuke en gezellige dag in de Jaarbeurs te Utrecht wijzen op 18 november a.s.! :D

Voor alle duidelijkheid zou ik willen voorstellen dat de gezelligheid bij de meeting zelf zich vooral gaat concentreren vooraf als we elkaar opwachten (tijd spreken we nog af), in de koffiebreak en na de platen/cd-beurs bij het eten!

Dit om te zorgen dat je op de dag voldoende platen en cd's kunt scoren! ;)

Ik wil graag tijdig de tafel reserveren, dus meld je aan, leer je forumbuddy's (beter) kennen en maak je op voor een leuke, leerzame en vooral gezellig dagje!