Jump to content

Meeting bij Platen/cdbeurs in Utrecht op 18 november!!

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Lars Aberson:

Hoi Audiopaul,

Je mailtje is net aangekomen.    :)

Perfect, Lars, en mocht je toch nog mee willen eten, dan regel ik dat ook nog voor je! Dan kun je bij het eten nog van alles vragen over de kabel die je gaat maken! Ik heb zelf ook nog het

Geplaatst door Audiopaul:

Ik zie je zondag om 11:30    ;)    :D En de anderen natuurlijk ook!

Hoe kritisch is die tijd. Als ik de trein van 10:02u neem hier in Roermond, dan zou ik theoretisch om 11:29u in Utrecht aankomen. Nou is het dienstrooster van de NS verre van waterdicht. Is het dan vestandig om een trein eerder te nemen, of zeggen jullie van:" 't is goed, we wachten wel ff".?

BTW: Zijn er nog meer forummers die gebruik maken van deze intercity (Maastricht - Zandvoort)?

Geplaatst door sodejuu:

Hoe kritisch is die tijd. Als ik de trein van 10:02u neem hier in Roermond, dan zou ik theoretisch om 11:29u in Utrecht aankomen. Nou is het dienstrooster van de NS verre van waterdicht. Is het dan vestandig om een trein eerder te nemen, of zeggen jullie van:" 't is goed, we wachten wel ff".?

BTW: Zijn er nog meer forummers die gebruik maken van deze intercity (Maastricht - Zandvoort)?

Tja, Sodejuu :rolleyes: .......

Dan heb je nog precies 1 minuut om van het station naar de Jaarbeurs te hollen! :P:P (moet voor een fanatiek badmintonner als jij toch geen enkel probleem zijn!! ;):D )

Effe serieus... ik wacht iedereen op! We gaan natuurlijk eerst een bakkie doen en effe bijkwekken!

Mocht het bij sommigen toch iets uitlopen...iedereen heeft m'n mobiele nr.! ;)

ik kom oooooook

tralalalalalalaaaaa

alleen wou ik graag wel even weten hoe laat jullie gaan eten aangezien ik met iemand meerij en die op tijd weer thuis wil zijn

en hoe laat ik er ben moet ik ook nog even afwachten

maar nadere info volgt :D

Geplaatst door demon:

ik kom oooooook

tralalalalalalaaaaa

alleen wou ik graag wel even weten hoe laat jullie gaan eten aangezien ik met iemand meerij en die op tijd weer thuis wil zijn

en hoe laat ik er ben moet ik ook nog even afwachten

maar nadere info volgt   :D

Hoi, Demon!

Leuk dat je er ook bij bent! Ik zet jou en je vriend alvast op de lijst, vooralsnog niet bij de mee-eters! Ik heb gereserveerd voor 11 man (tussen 17:30 en 18:00), maar ietsjes eerder is denk ik ook geen probleem. De beurs duurt nl. tot 17:00. Ik heb met het restaurant afgesproken om een "slag om de arm" te houden t.a.v. de reservering. Dus als je ook mee wil eten, lukt dat gewoon, maar laat het wel z.s.m. weten!

En hoe laat je het wil maken, hangt van jou af! In principe eten we al vroeg, dus kun je, als je wilt ook vroeg weg!

Moet je alleen eerst die buikdanseres van je af zien te krijgen! ;):D:D

De enige waar ik echt naar op zoek ben zijn:

"Tour de France" van Kraftwerk (12") en "Brave" van Marillion maar dan wel het dubbelalbum met de dubbele B-kant op lp-2.

Voor de rest zie ik wel wat er aan mijn handjes blijft plakken :P:D;)

O ja, ik moet voor een collega nog wat zoeken van Crosby, Stills & Nash, eventueel met Young erbij en/of soloalbums van hun.

Ik moet van de week nog even door m'n charmante secretaresse Netty zo'n 100 nog niet geregistreerde lp's in Access laten inkloppen. Dan print ik de hele lijst daarna uit, zodat ik in ieder geval niks dubbel koop! ;)

Verder neem ik gewoon alles mee wat ik goed vind en hopelijk vind ik Amused to Death op lp ook nog! (zal wel niet) confused.gif

Gelukkig heb ik al wel de gold-plated SBM-cd versie uit de oorspronkelijke Mastersound-serie! :P:P:P:D

En weet je wat het leuke is van Amused to Death, hij is in Nederland geperst.

Maar ja Sony dacht dat wij allemaal Roger Waters haters zijn en perste ze allemaal voor de export markt.

(masters zijn in de VS gemaakt)

Toevallig maakte een amerikaans vriendje me er op attend en na een moeizaam gesprek met Sony/CBS in de trend van hoe weet U dit,mocht ik er een paar bestellen via de platenboer.

Stel je voor 28piek per stuk als ik me het goed herinner.

Leuk detail overigens,

2jaar later ontmoete ik de man die de masters gesneden heeft en hij vertelde me dat hij een telefoontje van Sony uit Holland kreeg met de mededeling dat de masters veel te "hot" waren gesneden,waarop de heer Sax antwoorde stuur ze maar terug dan persen we ze hier.

Dat werd Sony toch te gek.

Resultaat is overigens wel dat de LP de golddisk finaal zoek speelt.

Geplaatst door siep:

En weet je wat het leuke is van Amused to Death, hij is in Nederland geperst.

Maar ja Sony dacht dat wij allemaal Roger Waters haters zijn en perste ze allemaal voor de export markt.

(masters zijn in de VS gemaakt)

Toevallig maakte een amerikaans vriendje me er op attend en na een moeizaam gesprek met Sony/CBS in de trend van hoe weet U dit,mocht ik er een paar bestellen via de platenboer.

Stel je voor 28piek per stuk als ik me het goed herinner.

Leuk detail overigens,

2jaar later ontmoete ik de man die de masters gesneden heeft en hij vertelde me dat hij een telefoontje van Sony uit Holland kreeg met de mededeling dat de masters veel te "hot" waren gesneden,waarop de heer Sax antwoorde stuur ze maar terug dan persen we ze hier.

Dat werd Sony toch te gek.

Resultaat is overigens wel dat de LP de golddisk finaal zoek speelt.

En dan te bedenken dat ik de "gewone" cd van Roger Waters ook heb, die dus weggespeeld wordt door m'n gold-plated Mastersound-versie! Ik hoop niet dat Ruud 'm zondag eerder vind als ik, anders adviseer ik 'm nu alvast om z'n levensverzekering enigszins op te schroeven! ;):P:D

By the way, Siep, ik lees dat je er een paar hebt besteld! Niet toevallig eentje over? :rolleyes::D (ik betaal een goede prijs!)

nou zal ik het maar uit de doeken doen ik zoek er meerdere lp's van metallica

een bepaalde lp met stonehenge erop

welke weet ik alleen zo niet

en een aantal rockcd's

alsmede de cd waar het nr stonehenge op staat

en AUDIOPAUL bestel maar een extra schaap en een extra vat bier ik hoef namelijk toch niet te rijden (mag niet snik)

want wij eten mee :D:D:D

Hoi Audiopaul,

uhm ja ik heb er nog wel een over.

Niet meer gesealed overigens.

En ik ga uitmarkt technisch oogpunt iets stoms doen,

Je mag em hebben voor de prijs die ik er destijds voor heb betaald 28piek of (shit ik heb nog geen euro toets) euro12,75

Laat het me weten.

Geplaatst door siep:

Hoi Audiopaul,

uhm ja ik heb er nog wel een over.

Niet meer gesealed overigens.

En ik ga uitmarkt technisch oogpunt iets stoms doen,

Je mag em hebben voor de prijs die ik er destijds voor heb betaald  28piek of (shit ik heb nog geen euro toets) euro12,75

Laat het me weten.

Siep, je bent een kanjer! En je maakt mij een gelukkig mens! Uiteraard is 'ie verkocht! En uiteraard betaal ik de porto-kosten ook!

Ik stuur je even een mailtje! ;):D

Siep, je bent een kanjer! En je maakt mij een gelukkig mens! Uiteraard is 'ie verkocht! En uiteraard betaal ik de porto-kosten ook!

Ik stuur je even een mailtje!   ;)   :D

Siep, ik heb je even een Persoonlijk Bericht gestuurd want ik kon geen e-mailadres in de Ledenlijst vinden! Dat bericht kun je bij "Mijn gegevens" lezen!

Geplaatst door Ruud:

Beste Audiopaul,

Ik geloof dat je voor je beurt gaat, volgens mijn gegevens vroeg ik enkele postings eerder ook al om Roger Waters  "Amused to death"   ;)    ;) een van ons beide is dus teveel    :D    :D    ;)

vriendelijke = stinkend jaloerse

Laat mij ook een keer mazzeltje hebben, na die pech met een kaartje voor het concert!

We gaan gewoon zondag samen naar een exemplaar voor jou zoeken! ;)

Trouwens, veel plezier morgenavond bij Diana Krall! :D

Moest je nou entree betalen voor de beurs zelf?

Kosten de CD's ook zo goedkoop als de LP's?

Ik wil namelijk kijken voor:

Mercedes Sosa

Fleetwood Mac

Pink Floyd(misschien ook Roger Waters)

Diana Krall

Miles Davis

uhh... en nog wat. :)

Sinds ik met HiFi bezig ben, geef ik meer geld uit of wil ik meer geld uitgeven dan ik gewend ben.

Mijn verlanglijst (nou de bank nog overtuigen/beroven)

-Pink Floyd Ummagumma en dark side of the moon LP.

-The doors, het album 13, Als ze het eindelijk eens ergens hebben, deze zoek ik dus al 9 jaar om mijn collectie kompleet te hebben.

-Marillion, thieving magpie, mijn oude is stuk/slecht.

Verder wil ik vooral rond kijken naar lp's waar ik de cd van heb, die ik echt mooi vind, teveel om op te noemen dus....

Geplaatst door Lars Aberson:

Moest je nou entree betalen voor de beurs zelf?

Kosten de CD's ook zo goedkoop als de LP's?

Ik wil namelijk kijken voor:

Mercedes Sosa

Fleetwood Mac

Pink Floyd(misschien ook Roger Waters)

Diana Krall

Miles Davis

uhh... en nog wat.   :)

Sinds ik met HiFi bezig ben, geef ik meer geld uit of wil ik meer geld uitgeven dan ik gewend ben.

Hoi Lars, ik las ergens dat de entree F17,50 is! Maar ik weet het zelf niet precies, dat zie ik zondag wel!

Hoi Lars, ik las ergens dat de entree F17,50 is! Maar ik weet het zelf niet precies, dat zie ik zondag wel!

Ik zag ook al ergens staan, nadat ik dit gepost had. Die prijs kan er net mee door. :D

Ennuh, morgen begint het en dan de volgende dag zijn wij aan de beurt. :rolleyes::D:)