Jump to content

Meeting bij Platen/cdbeurs in Utrecht op 18 november!!

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Michel:

Schaap!   :D    :P

(Of bedoelde je dat niet?  ;) )

Groet,

Michel    cool.gif

Goedemorgen, Michel!

Hoe kom jij er nou weer bij dat ik alleen maar aan eten denk? ;):D

Eerlijk gezegd hou ik niet eens van schapevlees, maar er is genoeg turks eten wat ik wel heerlijk vind! ;)

Nee, ik verheug me het meest op de platenbeurs! Ik heb m'n database up-to-date (bijna 1000 cd's en lp's!! eek.gif ) en neem de uitgeprinte lijst morgen mee ter voorkoming van dubbele aankopen!

Geplaatst door Ome Henk:

Beste beursgangers,

Bij deze deel ik u mede dat het gevreesde koppel Henk en Henk samen op de beurs verschijnen    eek.gif    ;)

Wees gerust, want wij zien er een stuk jonger en fitter (ahum) uit dan onze goedheiligman    :D

Groetnis, Henk    :D

Ik ben blij dat je komt, Ome Henk! Ik zet je erbij op de lijst! Wat eet je...kindermenuutje? :rolleyes::P:D

Geplaatst door sodejuu:

Hoi Lars,

Heb je een mobieltje? Stuur me dan ff een PB, want ik haal die 11:30u ook zeker niet. Dat wordt ook ca. 11:40u, mits de trein enigszins op tijd is.

Ik heb een mobieltje, gebruik 'm haast nooit, maar ik heb er 1. :D

Ik zat even te denken wat je bedoelde met PB, maar dat is zeker Prive Bericht, via dit forum, voor mijn tel.nummer.

Ik zal het doorgeven. :)

Geplaatst door demon:

als het goed is ben ik net te laat voor de groepsfoto als alles in mijn planning klopt   :D

Ja ja, dat had je gedacht, Demon!! Op die foto zul je komen jongen!! Zelf zal ik er ook weer eens aan moeten geloven! ;)

Vanaf deze plek wens ik iedereen,

Geplaatst door Kharn:

Hellaas, ik heb van 11.20 tot 11.40 rondgekeken, maar geen herkenbare personen gezien, snik snik, verder was mijn dag goed, afgezien van het gemiste etentje.

Within temptation heeft alle albums gesigneerd. WAUW

Jammer dat we je niet hebben ontmoet, Kharn! Ik heb bij de hoofdingang gestaan vanaf 11:15 tot ca. 12:30 tot de groep compleet was! Demon belde dat hij iets later kwam en die heb ik telefonisch naar een ontmoetingsplek geloodst. Degenen die mij niet konden vinden of ietjes later kwamen hebben me gebeld op m'n mobiele nummer, die ik had rondgemaild!

Nogmaals, jammer! Hopelijk tot een volgende keer! ;)