Jump to content

Meeting bij Platen/cdbeurs in Utrecht op 18 november!!

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door demon:

leuk die foto's paul alleen jammer dat je maar 1 foto van de kamasutra met ons deelt    :D

Beste Demon,

Ik hoopte juist dat jij ons met jouw ervaringen bij de Kama Sutra show zou verblijden? Een mens is immers nooit te jong/oud om te leren! ;):D

Geplaatst door Stefan:

groep6.jpg  

En ik sta er weer eens op met m'n mond vol......bedankt voor je timing audiopaul!!

:P

...Terwijl ik kijk alsof m'n kunstgebit ondersteboven zit...bedankt voor je timing, Audiopaul :D;)

Groet,

Michel cool.gif , die al z'n tanden nog heeft :D

Geplaatst door demon:

ja ruud daar heb je gelijk in

nou val ik ook op

daar ben ik het helemaal mee eens

ik  vind dat paul erg gemeen bezig is     :D  

gniffel...gniffel...

Heb je die kleine rode lichtjes in de ogen van Demon gezien? Nu begrijp hoe hij aan z'n "nickname" komt....'t is een echte demon! groep2.jpg

gniffel...gniffel...

Heb je die kleine rode lichtjes in de ogen van Demon gezien? Nu begrijp hoe hij aan z'n "nickname" komt....'t is een echte demon!      

reken daar maar op dus pas maar op paul anders kon je het nog wel een raar opbreken wat je hier allemaal zegt

een demon vergeet namelijk nooit iets

en heel toevallig kan ik wel eens heel dicht bij jou huis gestationeerd kunnen worden

aangezien de 43e mechbrig zit in havelte

't harde wezep of EDE

Geplaatst door demon:

reken daar maar op dus pas maar op paul anders kon je het nog wel een raar opbreken wat je hier allemaal zegt

een demon vergeet namelijk nooit iets

en heel toevallig kan ik wel eens heel dicht bij jou huis gestationeerd kunnen worden

aangezien de 43e mechbrig zit in havelte

't harde wezep of EDE

Neem wel een heel bataljon mee anders heb je een (letterlijk) groot probleem! ;):P

Maar zonder gekheid, als je hier in de buurt gestationeerd word, ben je natuurlijk altijd van harte welkom! ;)