Jump to content

Meeting bij Platen/cdbeurs in Utrecht op 18 november!!

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Hi, guys!

Het is nog vroeg genoeg, maar graag wil ik nog eens op de leuke en gezellige dag in de Jaarbeurs te Utrecht wijzen op 18 november a.s.! :D

Voor alle duidelijkheid zou ik willen voorstellen dat de gezelligheid bij de meeting zelf zich vooral gaat concentreren vooraf als we elkaar opwachten (tijd spreken we nog af), in de koffiebreak en na de platen/cd-beurs bij het eten!

Dit om te zorgen dat je op de dag voldoende platen en cd's kunt scoren! ;)

Ik wil graag tijdig de tafel reserveren, dus meld je aan, leer je forumbuddy's (beter) kennen en maak je op voor een leuke, leerzame en vooral gezellig dagje!

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

• 2 weeks later...
Geplaatst door Kharn:

Lol, begin er echt zin in te krijgen, wil eerst ff een nieuwe platenspeler halen (zie audio), maar ga zeker even bufferen voor mijn platen collectie. Nou nog zien dat ik mijn pa meekrijg, zodat ik met de auto kan....

Ik heb er ook zin in, Kharn! By the way, als je samen met je Pa komt, laat me dan nog even weten of hij ook mee eet. Kan ik dan rekening mee houden i.v.m. reserveren!

(ik heb jou nl. ook op het lijstje van eters staan!)

See you in november!! ;)

Ik zou wel willen AudioPaul,maar....

Zonder draaitafel heb ik weinig op zo'n beurs te zoeken...

(o,jee..hier haal ik me weer de nodige reacties op de hals)

Ik ga al jaren zo'n 2 a 3 keer per jaar naar LP/CD beurzen,en steeds kom ik niet of nauwelijks een CD tegen die ik de moeite waard vindt en die ik niet ook in de winkel kan kopen. (voor minder vaak nog)

ok,op LP gebied kun je er met tassen vol weer de deur verlaten.

Als ik dus wel 'n draaitafel had gekocht,dan hadden ze me moeten tegenhouden om juist niet te gaan.

Maar ik wens jullie in ieder geval wel erg veel plezier op de beurs en hoop dat je er mooie exemplaren vindt. (maar dat moet wel lukken op zo'n MEGAGROTE beurs,dacht ik zo)

M.v.G.

Alco

Geplaatst door Alco:

Ik zou wel willen AudioPaul,maar....

Zonder draaitafel heb ik weinig op zo'n beurs te zoeken...

(o,jee..hier haal ik me weer de nodige reacties op de hals)

Ik ga al jaren zo'n 2 a 3 keer per jaar naar LP/CD beurzen,en steeds kom ik niet of nauwelijks een CD tegen die ik de moeite waard vindt en die ik niet ook in de winkel kan kopen. (voor minder vaak nog)

ok,op LP gebied kun je er met tassen vol weer de deur verlaten.

Als ik dus wel 'n draaitafel had gekocht,dan hadden ze me moeten tegenhouden om juist niet te gaan.

Maar ik wens jullie in ieder geval wel erg veel plezier op de beurs en hoop dat je er mooie exemplaren vindt. (maar dat moet wel lukken op zo'n MEGAGROTE beurs,dacht ik zo)

M.v.G.

Alco

Yo, Alco

Dit is natuurlijk wel d

Zoals ik al had gezegd is volgens die pipo die altijd elke beurs afstruint, de zaterdag de beste dag. Maar aangezien wij de zondag hebben afgesproken zal ik 'm eens vragen wat een goeie tijd is om daar te zijn. ;)

P.S.: Een vriend van mij (ja, die heb ik ook :D ) wil misschien ook mee. ik laatje a.s.a.p. weten of hij mee gaat.

Geplaatst door Audiopaul:

Hi guys,

Indien er meerderen liever op zaterdag gaan, laat dat dan allemaal even weten!

Dan passen we de dag gewoon nog even aan.

Voorlopig houden we gewoon de zondag aan!

Ik vind de zondag echter prima. Dan kan ik maandag lekker vrij nemen met een goeie reden :D Het is alleen zo dat als je op zoek bent naar iets speciaals, je dat eerder op de zaterdag vind dan op zondag, want dan is toch al veel speciaal spul weg. :rolleyes:

Geplaatst door Ruud:

Hai Paul,

Ruud meldt nog een Ruud aan, een nieteter   :(    :(

Staat genoteerd, Ruud!

Wat vinden jullie trouwens van mijn voorstel om om 11:30 bij de ingang van de jaarbeurs af te spreken?

Ik zet dit tijdstip maar gewoon in de uitnodiging, als het te vroeg of te laat is kan dat altijd nog veranderen!

Geplaatst door Jack van Dijk:

Audiopaul,

11:30u lijkt mij een heel fatsoenlijke tijd. Met welk vervoer ga jij trouwens naar Utrecht?

Jack

Hoi, Jack

Wij pakken gewoon de trein, je stapt letterlijk voor de deur uit! Reis je gezellig met ons mee?