Willem Posted 13 oktober 2001 Report Share Posted 13 oktober 2001 Ziet er toch niet uit die Ford Focus nogwat Zo laag, moet je bij iedere drempel gelijk 5 km omrijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 14 oktober 2001 Report Share Posted 14 oktober 2001 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 oktober 2001 Report Share Posted 14 oktober 2001 Geplaatst door Michel:H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 14 oktober 2001 Author Report Share Posted 14 oktober 2001 Hi, guys Nog even een reminder voor degenen die zich nog moeten aanmelden.... Zondag 18 november gaan we gezellig plaatjes en cd'tjes kopen op de grootste platenbeurs van Nederland, nl. in de Jaarbeurs te Utrecht. Aansluitend gaan we lekker eten. Lees er de eerste posting nog eens over, ga gezellig mee, ontmoet je mede-forummers en maak je op voor een gezellige dag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 14 oktober 2001 Report Share Posted 14 oktober 2001 Geplaatst door sodejuu: Hieruit blijkt dat er nog maar eenpaar Fordjes overblijven. Je hebt of een Mondeo station, of een Galaxy (weer zo'n buschauffeur ) of een Transit (met gordijntjes ) Helemaal correct, Sodejuu! Groet, Michel , die geen buschauffeur is en geen gordijntjes heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 14 oktober 2001 Author Report Share Posted 14 oktober 2001 Hi, guys Nog even een reminder voor degenen die zich nog moeten aanmelden.... Zondag 18 november gaan we gezellig plaatjes en cd'tjes kopen op de grootste platenbeurs van Nederland, nl. in de Jaarbeurs te Utrecht. Aansluitend gaan we lekker eten. Lees er de eerste posting nog eens over, ga gezellig mee, ontmoet je mede-forummers en maak je op voor een gezellige dag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 15 oktober 2001 Report Share Posted 15 oktober 2001 He, steeds meer zin. Oh Ja, voor ik het vergeet te melden, 1 extra persoon voor het eten, mijn pa komt zeker ook mee.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 oktober 2001 Author Report Share Posted 15 oktober 2001 Geplaatst door Kharn:He, steeds meer zin. Oh Ja, voor ik het vergeet te melden, 1 extra persoon voor het eten, mijn pa komt zeker ook mee.... Het staat genoteerd, Kharn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 16 oktober 2001 Report Share Posted 16 oktober 2001 Okiz, ik heb mijn "lijstje" ook al bijna klaar....Nu nog zien dat ik er genoeg geld voor alles bijelkaar kan schrapen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 oktober 2001 Author Report Share Posted 24 oktober 2001 Geplaatst door Ruud:Deze moet weer even onder de aandacht! Sodejuu en Audiopaul samen ?? , moeten jullie het restaurant niet waarschuwen, kunnen ze een extra schaap inkopen. Groet Ruud, die er ook wat van kan Goed dat je het even onder de aandacht brengt, Ruud! Eind volgende week ga ik reserveren voor het restaurant, dus voor degenen die nog niet gereageerd hebben of nog twijfelen.... ga gewoon gezellig mee op 18 november, breidt je verzameling platen en/of cd's uit en ga daarna lekker mee eten! Dit mag je dus absoluut niet missen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 26 oktober 2001 Report Share Posted 26 oktober 2001 Geplaatst door Audiopaul: Goed dat je het even onder de aandacht brengt, Ruud! Eind volgende week ga ik reserveren voor het restaurant, dus voor degenen die nog niet gereageerd hebben of nog twijfelen.... ga gewoon gezellig mee op 18 november, breidt je verzameling platen en/of cd's uit en ga daarna lekker mee eten! Dit mag je dus absoluut niet missen!! Hoi Audiopaul, (Niet alles van dit weet je, maar dan moet andere het maar beantwoorden.) Er werd ook die dag afgesproken, voor die zelfbouw interlink. Dat gaat zeker met dit samen? Ik heb me verder niet opgegeven voor het eten, dus hoef je je mij ook niet daarvoor op te schrijven. Ik kom dan alleen voor die interlink bestelling(als dat nog steeds door gaat) en natuurlijk ook voor de CD's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 oktober 2001 Report Share Posted 26 oktober 2001 hoi Lars, We kunnen dat interlinkgebeuren ook regelen als we 's morgens bij elkaar komen. Dat lijkt me wel zo verstandig, want dan weet iedereen hoeveel hij van zijn budget moet overhouden om de interlinks te kunnen betalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 oktober 2001 Author Report Share Posted 26 oktober 2001 Geplaatst door Lars Aberson: Hoi Audiopaul, (Niet alles van dit weet je, maar dan moet andere het maar beantwoorden.) Er werd ook die dag afgesproken, voor die zelfbouw interlink. Dat gaat zeker met dit samen? Ik heb me verder niet opgegeven voor het eten, dus hoef je je mij ook niet daarvoor op te schrijven. Ik kom dan alleen voor die interlink bestelling(als dat nog steeds door gaat) en natuurlijk ook voor de CD's. Hoi, Lars! Dit valt inderdaad samen! Ik noteer je in ieder geval ook als deelnemer voor de platen/cdbeurs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 28 oktober 2001 Author Report Share Posted 28 oktober 2001 Hi, guys! Eind volgende week ga ik reserveren voor het restaurant, dus voor degenen die nog niet gereageerd hebben of nog twijfelen.... ga gewoon gezellig mee op 18 november, breidt je verzameling platen en/of cd's uit en ga daarna lekker mee eten! Inmiddels hebbben op de gezellige en weer erg laat geworden (was om 3.00 zomertijd/ 2.00 wintertijd thuis! :eek analoogmeeting in Sneek ook Haudio en Jitze zich opgegeven voor een gezellig dagje shoppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 november 2001 Author Report Share Posted 6 november 2001 Hi, guys! Inmiddels is er een tafel voor 11 man gereserveerd bij Turks restaurant Pamukkale! Jammie, jammie, ik krijg nu al honger en al helemaal na een dagje plaatjes kijken en kopen! Uiteraard kun je je nog steeds opgegeven (ook nog voor het eten!) dus lees de eerste posting er nog eens op na en kom op 18 nov. a.s.naar Utrecht voor een gezellig dagje!! En voor degenen die komen, ik zie jullie allen volgende week zondag om 11:30 bij de ingang van de jaarbeurs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 6 november 2001 Author Report Share Posted 6 november 2001 Geplaatst door Ruud:Staat weer op nummer een Oh ja en Ruud nog bedankt voor het weer onder de aandacht brengen van de topic! Ik zie je volgende week! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 7 november 2001 Author Report Share Posted 7 november 2001 Hi guys, Hier nog wat extra info over de platen- en cdbeurs op 18 november a.s. Wat zijn de honderd meest gezochte platen ter wereld? Het antwoord daarop krijgen de bezoekers van de Mega Platen en CD Beurs in Utrecht. Op 17 en 18 november wordt voor de tweede maal dit jaar de grootste platenbeurs ter wereld...(meer)Wat zijn de honderd meest gezochte platen ter wereld? Het antwoord daarop krijgen de bezoekers van de Mega Platen en CD Beurs in Utrecht.Op 17 en 18 november wordt voor de tweede maal dit jaar de grootste platenbeurs ter wereld gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht. Zowel de beurs als de expositie zal de echte verzamelaar het water in de mond doen lopen.De drukte op de Mega Platen en CD Beurs maakt iedere keer weer duidelijk dat het verzamelen van platen een internationale activiteit is die door zeer veel mensen wordt bedreven. De tentoonstelling in de Jaarbeurs laat honderd voorbeelden zien van platen die door velen worden gezocht. Het betreft uitsluitend topstukken op vinyl, die nog nooit eerder tegelijkertijd te bezichtigen zijn geweest. Sommige platen zijn zo zeldzaam en waardevol dat zelfs jarenlange verzamelaars ze nog nooit in het echt hebben gezien, alleen maar op foto’s. De Beatles en de Rolling Stones zijn ruim vertegenwoordigd. Bekende namen die deel uitmaken van de tentoonstelling zijn onder meer Queen, Kate Bush en Madonna. Maar ook platen van bands die voor velen volslagen onbekend zijn, kunnen tot de 'most wanted' behoren en daarvan zijn eveneens voorbeelden te bekijken.Bij het samenstellen van de tentoonstelling wordt mede gebruik gemaakt van de collectie en de boeken van Oostenrijker Hans Pokora, een autoriteit op het gebied van internationale collectors' items. Zijn nieuwste boek wordt op de beurs gepresenteerd.De Mega Platen & CD Beurs is met ruim 2,5 kilometer stands van zo’n 450 internationale standhouders de grootste platenbeurs ter wereld. Er zijn zowel vinylplaten als cd's te koop, in alle prijsklassen. De Jaarbeurs Utrecht ligt op loopafstand van het station Utrecht CS en er is volop parkeergelegenheid. Tot zondag 18 november! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 8 november 2001 Report Share Posted 8 november 2001 Oh, ik heb me volgens mij een domme vraag, wil je niet weten. Als die beurs international is, moet je dan Engels spreken? En kan je gewoon met Nederlands geld betalen? Sorry, sorry, sorry, moest ik kwijt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 8 november 2001 Report Share Posted 8 november 2001 Geplaatst door Lars Aberson:Oh, ik heb me volgens mij een domme vraag, wil je niet weten. Als die beurs international is, moet je dan Engels spreken? En kan je gewoon met Nederlands geld betalen? Sorry, sorry, sorry, moest ik kwijt. Je kan in ieder geval gewoon met nederlands geld betalen, de handelaar moet maar zien wat hij daar mee doet. Mijn ervaring is dat je inderdaad buitenlandse verkopers in het engels zal moeten benaderen (of duits in het geval dat het duitse verkopers zijn en je deze taal beter beheerst). Maar mocht dat een probleem zijn dan vraag je toch gewoon een van je forum vrienden te hulp? Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 8 november 2001 Report Share Posted 8 november 2001 Engels kan ik wel, Duits is een groot probleem. Ruud, nog bedankt voor de reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 november 2001 Report Share Posted 8 november 2001 Geplaatst door Lars Aberson:Engels kan ik wel, Duits is een groot probleem. Ruud, nog bedankt voor de reactie. Hoi Lars, Met duits help ik je wel, dat is geen enkel probleem want ik spreek vloeibaar duits. Bier, Schnapps, Wasser, und so weiter. Zie je wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 11 november 2001 Report Share Posted 11 november 2001 Audiopaul, Helaas moet ik wegens andere verplichtingen de afspraak voor volgende week zondag afzeggen. Helaas. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 november 2001 Author Report Share Posted 11 november 2001 Geplaatst door Jack van Dijk:Audiopaul, Helaas moet ik wegens andere verplichtingen de afspraak voor volgende week zondag afzeggen. Helaas. Jack Da's heel jammer, Jack! Ik stuur net aan alle deelnemers een mailtje. Hopelijk kun je een volgende keer wel! En voor ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 11 november 2001 Report Share Posted 11 november 2001 Geplaatst door Audiopaul:p.s. Lars, ik kon jou per e-mail niet bereiken, je hotmail-account werkt niet meer! Kun je even een werkend e-mailadres bij je gegevens zetten? Oh, wat vreemd. Misschien heb ik het verkeerd ingevoerd? Zal 'm wel gelijk veranderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 november 2001 Author Report Share Posted 11 november 2001 Geplaatst door Lars Aberson: Oh, wat vreemd. Misschien heb ik het verkeerd ingevoerd? Zal 'm wel gelijk veranderen. Lars, ik heb net een nieuwe poging gewaagd, de fout zat bij mij! Ik heb een - i.p.v. een _ in je e-mailadres gebruikt! Kijk maar even of 'ie er nu wel is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts