Jump to content

Audioclub

Guest Kees
 Share

Recommended Posts

Guest JAPie01@planet.nl

Mijn rode smiley is alleen voor de opvallendheid biggrin.gif

Na al deze posts gelezen te hebben, ben ik benieuwd of er een dergelijke club is in de buurt van (of in) Apeldoorn. Het lijkt me donders interessant om eens mee te gaan en te kijken c. q. luisteren wat die lui nou doen op zo'n club.

• 1 month later...
  • 5 months later...
Geplaatst door marco:

hallo Lars,

De Web site moet er nog komen, maar ja, de tijd ontbreekt mij nog. Hou het in de gaten.

groeten Marco.

Hallo Marco,

Ik weet niet of je nog af en toe hier op het forum komt, maar ben je al bezig geweest met de site? Of is het al af? :rolleyes:

• 3 weeks later...

hallo,audiovrienden

Dit is mijn eerste reactie op dit forum

Ikzelf bem een audioliefhebber uit het hoge

noorden , en wel Heerenveen.

Het lijkt mij leuk om andere noordelijke

audio liefhebbers te verzamelen en hiermee

een audioclub voor het noorden mee op te richten.

Ik zie jullie reacties en suggestie graag tegemoet. Mocht er reeds een clun inhet noorden zijn verneem ik dat graag.

Groeten Stephan

Als er in het noorden een audioclub wordt (her) opgericht houd ik me aanbevolen. Ik heb begrepen dat 'Pure Illusie' is opgeheven in verband met gebrek aan belangstelling? Het bestaan van deze club was bij mij niet bekend, mischien werd er wat te weinig aan promotie gedaan?

Groeten, Richard

Geplaatst door richard:

Als er in het noorden een audioclub wordt (her) opgericht houd ik me aanbevolen. Ik heb begrepen dat 'Pure Illusie' is opgeheven in verband met gebrek aan belangstelling? Het bestaan van deze club was bij mij niet bekend, mischien werd er wat te weinig aan promotie gedaan?

Groeten, Richard

Wellicht was de naam van de club een beetje ongelukkig gekozen? confused.gif

Suggestie voor de nieuwe naam: "Absolute realiteit!" ;);):D

Succes!

Geplaatst door Henk:

Richard,

de bijeenkomsten van deze audio club werden overigens gehouden in Ons Huis in de Hoofdstraat in Beetsterzwaag (mooie lokatie en centraal voor Friesland en Groningen).

Henk

Dat is dan leuk, het is bij mij zowat om de hoek. Ze hebben dan in ieder geval niet veel lawaai gemaakt.

Ik ben benieuwd of er nog wat te organiseren is. Zowel hier als op het forum van hifi.nl is er wel sprake van geweest om in het noorden een club op te richten. Helaas was er niemand die het initiatief heeft genomen om een en ander op te starten (ik dus ook niet).

Wie heeft ervaring in het opstarten van een (audio) vereniging?

Groeten, Richard

• 2 years later...

We hebben het op hifi.nl inderdaad wel over een club in het noorden, misschien wordt het wel wat. Zijn er veel die mee zouden willen doen?

nando

Zou hij er nog van balen dat hij de Super Compact II aan me heeft verkocht  :unsure:

Nou nou Henk, zo geweldig zijn die dingen nu ook weer niet :unsure:

Klinken wel o.k. (met een wat rustige, tamme versterker) maar ook niet meer dan dat :P;)