Audiopaul Posted 14 september 2001 Report Share Posted 14 september 2001 Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 14 september 2001 Report Share Posted 14 september 2001 Aaah, lering ende vermaak, eureka. Vind je het trouwens erg als ik ervoor kies om stropdas wat losser te doen, mijn koffiebroodje te eten en een vaatje Red Bull achterover te slaan? Luister in Sneek ook nog naar wat goodies voor mij(Als ik op tijd ben)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 14 september 2001 Author Report Share Posted 14 september 2001 Geplaatst door Avallon:Aaah, lering ende vermaak, eureka. Vind je het trouwens erg als ik ervoor kies om stropdas wat losser te doen, mijn koffiebroodje te eten en een vaatje Red Bull achterover te slaan? Luister in Sneek ook nog naar wat goodies voor mij(Als ik op tijd ben)... Mag ook, Ava, ik denk meer in relaxtermen, want ik heb een vrij dagje! Hoewel, koffiebroodje op de nuchtere maag! Maar goed, eetse! Ik ga effe een bakkie doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 14 september 2001 Report Share Posted 14 september 2001 Mjah, alhoewel de cafe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 14 september 2001 Report Share Posted 14 september 2001 Ik zak straks af richting het zuiden. Moet ik nog opletten of er een zwarte Alfa langs de weg staat Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 14 september 2001 Author Report Share Posted 14 september 2001 Geplaatst door Jack van Dijk:Ik zak straks af richting het zuiden. Moet ik nog opletten of er een zwarte Alfa langs de weg staat Jack Niet zo pessimistisch, Jack! Sodejuu kan ieder moment voor m'n deur staan! To be continued....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 september 2001 Report Share Posted 15 september 2001 Vandaag was ik wel een keer op tijd en mijn trouwe Alfa heeft me absoluut niet in de steek gelaten. Af en toe moet je laten blijken wie er het baasje is . Zelfs de heenreis ging vlekkeloos. Mijn ori Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 september 2001 Author Report Share Posted 15 september 2001 Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 september 2001 Report Share Posted 15 september 2001 Geplaatst door Audiopaul:Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 september 2001 Author Report Share Posted 15 september 2001 Geplaatst door sodejuu: Ja het was weer eens super in Sneek. Ik ben zeer in mijn nopjes met m'n nieuwe draaier en niet te vergeten de instap in de Transrotor-klup . En net nou ik die type bedenk ik me net dat je daar geen foto's van hebt gemaakt . Een mens kan niet overal aan denken (en ik ook niet) Sodejuu, die maken we dan binnenkort nog even. Ik had trouwens nog veel meer plaatjes van andere mooie draaitafels (incl. TD147 )willen maken! Komt de volgende keer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 september 2001 Report Share Posted 15 september 2001 Zo, ik begin u eindelijk een beetje wakker te worden van de trip naar Sneek . Ik was weer eens pas om kwart over drie thuis aaan gekomen, maar deze keer lag het niet aan m'n auto, die deed het perfectemundo. Ook Audiopaul was niet zo gestresst als vorige keer . Eigenlijk is er weinig te melden over de trip op zich, want die ging overdag vlekkeloos. We hadden dus weer afgesproken dat ik om half elf in Ede zou zijn. Om 4 minuten over half elf belde Audiopaul op om te vragen of alles goed was (hij had er volgens mij niet zoveel vertrouwen in). Ik stond dus bijna onder aan de deur toen hij belde. Niks verkeerd gegaan. Ik heb toen (na 't uitladen van de vlaai) mogen genieten van de mooie Sphinx - Transrotor - Thiel set. Het klonk echt prachtig en de platendraaier was echt een openbaring, wat een superding. Ik hoop dat mijn nieuwe aanwinst ongeveer hetzelfde niveau zal halen (hierover later meer). Hij liet me verschillende muziekstukken horen en ook de demo met de stift is aan bod gekomen. Paul's favoriete stuk (ik weet de naam helaas niet meer, maar ik weet dat Steve Lukather meespeelde) werd heel mooi neer gezet. Een volle ambiance en een podium zo groot, alsof je de muzikanten bijna kon aanraken. Om een uur of 1, zijn we toen maar richting Sneek verder getogen, wel waren we de vlaai in de koelkast vergeten te pakken, dus kon Paul weer even terug. Die vlaai is heel belangrijk als je uit Limburg komt en naar A.S. gaat . Ook deze reis liep voorspoedig, zonder tegenslagen en direct goed. Geen omweg via Leeuwarden, geen afritten gemist, in Sneek gelijk de goeie afslag genomen. Alleen het parkeren is minder. Het leuke bij A.S. is dat er iedereen gewoon binnen komt lopen alsof het je eigen huiskamer is. Je wordt er ook zo ontvangen. Al zeker als je vlaai hebt meegebracht. Dan krijgen Henk, Dimitri en Michiel een smile van oor tot oor. Wie zat er nog meer in "de huiskamer", je raad het al, Ome Henk. Hij had zich niet kunnen bedwingen en had een half dagje verlof op genomen om bij A.S. vlaai te komen eten. Ron kwan ook nog naar binnen gewandeld en Theo van Transrotor wist zich geen raad. Hij dacht dat er weer een meeting was georganiseerd en dat hij iets gemist had . Er werd over vanalles gebakkeleidt en de tijd vloog weer voorbij. Het was zelfs te laat voor een Bankiertje, maar als Henk eenmaal begint te praten, ja dan weet je het wel. Om even voor half 6 kwam ook Demon binnen gewandeld. Een heel aardige gast van 18 jaar. Hij voelde zich niet echt op z'n gemak en na een ronde door de zaak gemaakt te hebben, wilde hij alweer gaan. Henk heeft Demon toen aan ons voorgesteld en hoewel hij via zijn mobieltje had gezegt dat hij wel op tijd thuis zou zijn, was hij. eenmaal door ons door het virus besmet, niet meer weg te krijgen. Hij is gebleven tot dik 9 uur en is een heel stuk wijzer geworden, naar ik mag aan nemen. Het is trouwens altijd leuk om forummers in den levende lijve te ontmoeten. Alleen Avallon liet het afweten. Jammer, maar er komt vast een volgende keer. Mijn Bryston, die ik had meegebracht om 'm op een stel Tannoy's te beluisteren, werd op de voorgloeistand gezet en aan een hele mooie Audio Analogue Pre aangesloten en op een stel Ca(boems)basse-speaker met daar bovenop de wideband tweeties van Tannoy. Je kon het effect van de tweeties heel goed horen en toen het geheel op de Dali's werd aangesloten kon je ook nog van de muziek genieten. Ik ben er nou achter dat de Bryston tot veel meer in staat is dan alleen een stel N804's in het gareel te houden/krijgen. Ik geloof nou ook dat de combinatie met Tannoy wel tot een geslaagd iets kan leiden (hoewel ik 'm nog niet op een speaker met dual concentricspeakers heb gehoord) Uiteindelijk was ik toch naar Sneek gekachelt om naar de Michell Syncro te kijken en eventueel mee naar Roermond te slepen. Dat was bijna gelukt, ware het niet dat er nog een stel Koni's moesten binnenkomen ter vervanging van de ouwe schokbrekers en het element dat ik had uitgezocht ook niet aanwezig was. Toch heb ik de draaier gekocht. Ik heb nu tenminste weer een smoesje om weer naar Sneek te kunnen. Foto's van de draaier van voor de Haudificatie staan bij Audiopaul op de site. Het is letterlijk en figuurlijk een plaatje, krasvrij en in uitmuntende staat. Het "aquarium" dat er boven zweeft moet echter nog verwijdert worden. Ik ben ook lid geworden van de Transrotorklup afdeling Friesland. Ter kompletering van de Syncro is er nl een hele mooie Transrotor Phono Entzerrer (prepre) bij gekomen. Na weer veel te laat te zijn gaan eten, heeft Henk nog even naar de gesodejuuficeerde Thorens gekeken. Ik had het vermoeden dat 't beestje een beetje droog stond, en zo was het ook. Henk heeft 'm toen een doorsmeerbeurt gegeven en toen alles weer ingeladen was in de Alfa werd om kwart over twaalf de rit naar Limburg, met tussenstop Ede, weer ingezet. En toen was het donker. Na eerst nog een blaasconcert voor de Politie gegeven te hebben, konden we verder. De eerste afslag ging goed, maar bij het volgende stoplicht reed ik al rechtsaf het industrieterrein op. Mijn navigator had dat gelijk in de smiezen en coorigeerde me gelukkig. De toon was gezet. In feite viel het wel mee, maar we waren een beetje bezorgd dat we weer de juiste afrit misten bij Amersfoort. Audiopaul zat met de kaart in de handen mij door het duister te loodsen en had goed gezien dat we "Afrit 15" moesten hebben. Ergens had hij gelijk en ik wilde ook afslaan daar, maar volgens mij had de Alfa het gevoel dat er iets niet OK was aan die afrit du die reed door . En zo was het ook. Bij afrit 14 eraf een kilometer terug gereden, afrit 15 genomen. En toen stonden we in Nunspeet . Wat was het geval, Audipaul had wel de goeie afrit gezien, maar helaas op de verkeerde autosnelweg. We zaten op de A28 en niet op de A1 waar Paul had gekeken.. De reis werd weer voortgezet en door Zwolle geleid (verkeerde volgorde. eerst door Zwolle, dan pas Nunspeet). Om ff over twee heb ik Paul thuis afgezet en ben toen doorgereden naar Roermond. Zonder noemenswaardig oponthoud (ik meende dat ik mijn mobieltje kwijt was) ging de reis door. Er is, buiten een gestoorde opelchaufeur die meende dat ik niet voorbij mocht, ook niks meer gebeurd en om kwart over drie was ik weer thuis. Alles wat ik vergeten ben mag Audiopaul aanvullen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 september 2001 Author Report Share Posted 15 september 2001 Ha, ha, wat moet ik hier nou nog aan toevoegen? Alleen...welke oen vouwt een kaart nou precies over de A28... Leuk verhaal, Sodejuu, en we hebben weer leuke dingetjes gezien en gehoord! Grappig om even kort door de bocht de verschillen te horen tussen een paar Cabasse en een paar Dali's! De Cabassen klonken uitbundig en basserig, de Dali's ingetogen, subtiel en ongekleurd! Leuk hoe boxenbouwers uit verschillende landen over geluid denken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 15 september 2001 Report Share Posted 15 september 2001 Leuk dat het gezellig was. Ik had er idd graag bij willen zijn. Echter, op dit moment heb ik een fulltime baan. Daarbuiten studeer ik (twee studies in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 15 september 2001 Report Share Posted 15 september 2001 Mooi verhaal, Sodejuu! En van harte gefeliciteerd met je aanwinst. Het is met recht een plaatje(sspeler) Groet, Tuby Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 15 september 2001 Report Share Posted 15 september 2001 hee ik hoop dat dit zo doorgaat dan wordt ik nu al weer jonger maar inderdaad het was gezellig ik ben weer wat geleerder geworden en 9 uur is dat niet op tijd dan ik ben nog via de dokter geweest om te vragen naar een vaccin tegen dat virus maar dat was er niet en zou er ook nooit komen nou jah dan moet ik er maar gewoon mee doorgaan en hopen dat et niet te veel mensen besmet voor ze mij rechtzaken aandoen maar ik heb mijn lp binnen nu alleen de nad nog dan gaan we even horen hoe (mooi) het bij mij klinkt hij zal vast mijn cd-speler nog nie voorbij gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 dat jonger worden heeft wel nadelen over een jaar mag ik dan niet eens mijn rijbewijs halen en ik zal nooit uit de risicogroep komen voor autoverzekeringen en ik zal wel geen opslag krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 Als je het zo bekijkt kun je beter van achter naar voren leven Je wordt oud geboren, geld heb je genoeg. Je wordt steeds jonger en vitaler. Op je werk hoef je niks te doen want wat je ook doet, je "degradeert" toch alleen maar. Tijdens cursussen en school hoef je niet op te letten want je weet immers alles al. Je vrouw/vriendin wordt met de dag aantrekkelijker en de liefde groeit vanzelf Etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 je leven beginnen met je droomauto en droom hifi set ja dat zou absoluut wat wezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 Jaja, hoe zouden jullie het vinden als iemand jullie hi-fi set kwamen halen en er zo'n afgrijselijk kitscherige mini-set voor in de plaats zetten? Kunnen jullie je tenminste in mijn situatie verplaatsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 laat ze het maar proberen staat een hek voor met hoogspanning nee als dat zo was dan had ik dat minisetje opgeblazen en mijn set weer teruggehaalt forget the birds beware of the owner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 september 2001 Author Report Share Posted 16 september 2001 Tsja, ik heb al een droomvrouw, een droomset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 Geplaatst door Audiopaul:Tsja, ik heb al een droomvrouw, een droomset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 september 2001 Author Report Share Posted 16 september 2001 Geplaatst door sodejuu: Ja maar als je achterste voren leeft had je wel al een (of twee) ML(s) gehad Beste Sodejuu, Als je achterstevoren leeft, zit je de hele dag naar je kont te kijken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 Geplaatst door Audiopaul: Beste Sodejuu, Als je achterstevoren leeft, zit je de hele dag naar je kont te kijken! Een waarheid als een KOE. Het geeft je wel een nieuwe kijk op 't leven Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 18 september 2001 Report Share Posted 18 september 2001 maar die smaken vast niet zo goed als degene die sodejuu bij hem had Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts