demon Posted 27 september 2003 Report Share Posted 27 september 2003 mooi naar een lange tijd heb ik weer eens iets leuks te melden oftewel een upgrade de nad 310 is eruit en daarvoor is een rotel rc-980bx voorversterker en een rotel rb-980bx eindversterker in de plaats gekomen als hier iemand wat info voor mij over heeft graag de update van mijn set rotel rc-980bx voorversterker rotel rb-980bx eindversterker technics sl1200 platenspeler cambridge cd3 cd speler taf interlinks sw silver bullit interlinks zelfbouw coax luidsprekerkabels en een netfilter van de aldi Link to comment Share on other sites More sharing options...
uweslankheid Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Mijn set; Rotel RHA-10 pre Rotel RHB-10 eind B&W 604s2 speakers Marantz CD80 loopwerk Denon DA500 DAC Rotel RT-961 tuner Monster m75 speakerkabel 8x ferrietkernen HT gedeelte; Marantz MA700 (3x) Rotel RSP976 Surround proc. Marantz dv6200 dvdspeler B&W LCR6 s2 center B&W 305 back Groetjes, Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 De vlag kan uit! Mijn KR 300bxls'en kunnen nu eindelijk flink worden opgestookt in een mooie Big C set! Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 De vlag kan uit! Mijn KR 300bxls'en kunnen nu eindelijk flink worden opgestookt in een mooie Big C set! gefeliciteert ermee ik zal morgenochtend meteen de vlag voor je uithangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 Geplaatst door demon: gefeliciteert ermee ik zal morgenochtend meteen de vlag voor je uithangen He dat is mooi Demon! Toch wel lekker met die naderende winter om twee extra monoblokkacheltjes te hebben...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 3 oktober 2003 Report Share Posted 3 oktober 2003 dat snap ik scheeld weer een heleboel stoken daarom komt er binnenkort ook ook eens een keer een buizenvoortrap bij mij te staan gewoon om eens te luisteren hoe het buizengeluid bij mij klinkt en hoeveel de cv lager kan op mijn kamer Link to comment Share on other sites More sharing options...
gamutter Posted 13 oktober 2003 Report Share Posted 13 oktober 2003 Mijn Gamut set kan je bekijken op mijn nieuwe site: http://users.skynet.be/gamutter.be Laat iets weten wat je van de site vindt Gamutter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 13 oktober 2003 Report Share Posted 13 oktober 2003 Ziet er niet slecht uit Gamutter Maar,...als ik zo vrij mag zijn, Het woord 'Gamut' verschijnt maar voor iets meer dan de helft, de onderste helft verdwijnt gedeeltelijk achter de lichtblauwe balk. Ook op de pagina 'vinyl' staat 't onderste LP-icoontje (links-onder) net niet helemaal in beeld en zit grotendeels verstopt achter de grijze balk. Ook zou 't mooi zijn (althans, vind ik altijd wel interessant) om niet alleen foto's van de componenten op zich te zien, op een egale achtergrond, maar echte foto's van de set zoals die in de kamer staat opgesteld. Maar,...toegegeven, daarvoor moet je dan wel een digi-camera of scanner hebben. Verder ziet het er prima uit hoor, vind ik. Mooi rustig en overzichterlijk. Ik zag een keer een homepage op HiFi.nl van een forumlid (ben de naam effe kwijt) Jeeeemig, wat een vreselijke, drukke site was dat, met allemaal bewegende, flikkerende plaatjes, lichtjes, toeters en bellen. Brrrrrrr. Mijn motto voor 't maken van een site is: "Keep it simple" Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 13 oktober 2003 Report Share Posted 13 oktober 2003 Een heel mooi begin, wat zeg ik, je bent al verder dan een begin. Ook een erg mooie set van Gamut! Ik sluit me wel bij Alco aan, overzichtsfoto's maken het af! Enneh, grote verzameling cd's p.s. Alco: muziekfreak was de naam dacht ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 13 oktober 2003 Report Share Posted 13 oktober 2003 Geplaatst door Alco:Ik zag een keer een homepage op HiFi.nl van een forumlid (ben de naam effe kwijt) Jeeeemig, wat een vreselijke, drukke site was dat, met allemaal bewegende, flikkerende plaatjes, lichtjes, toeters en bellen. Brrrrrrr. PirExtreme 666 wat een gare gozer was dat pir666 dus joehoe, alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 13 oktober 2003 Report Share Posted 13 oktober 2003 p.s. Alco: muziekfreak was de naam dacht ik Nee, 't was een of andere PIR(gevolgd door een nummer van 3 cijfers) Heb 'm nog gezocht op HiFi.nl net, maar tevergeefs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 oktober 2003 Report Share Posted 13 oktober 2003 Geplaatst door gamutter:Mijn Gamut set kan je bekijken op mijn nieuwe site: http://users.skynet.be/gamutter.be Laat iets weten wat je van de site vindt Gamutter Mooie strakke site, leuk verhaal erbij. De CD speler is een snoepje. De woofers in je speakers, zijn dat Seas Excels? Een totaal foto zou ook wel leuk zijn (met het rek oid) Draaitafeltje blijft nog een beetje achter bij de rest (ik heb ook nog een technics DD staan, niet in gebruik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 13 oktober 2003 Report Share Posted 13 oktober 2003 Ja, dat was 'm inderdaad! Pirextreme Nou, extreme is ie zeker. Heb z'n site net weer even bekeken, maar 'm net zo snel ook maar weer weg geklikt, mede dankzij dat nerveuse computerdeuntje wat er doorheen jengelt. o well... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gamutter Posted 13 oktober 2003 Report Share Posted 13 oktober 2003 Maar,...als ik zo vrij mag zijn,Het woord 'Gamut' verschijnt maar voor iets meer dan de helft, de onderste helft verdwijnt gedeeltelijk achter de lichtblauwe balk. Ook op de pagina 'vinyl' staat 't onderste LP-icoontje (links-onder) net niet helemaal in beeld en zit grotendeels verstopt achter de grijze balk. Staat je beeldscherm op een kleinere resolutie dan 768x1024? Werk je op PC of mac? Ook zou 't mooi zijn (althans, vind ik altijd wel interessant) om niet alleen foto's van de componenten op zich te zien, op een egale achtergrond, maar echte foto's van de set zoals die in de kamer staat opgesteld. ALLE foto's heb ik zelf gemaakt met digitale camera en bewerkt in Photoshop. Het is een goede tip om de opstelling ook eens te fotograferen. Zal ik eerstkomend doen. De woofers in je speakers, zijn dat Seas Excels?Inderdaad, zeer goede kwaliteit, meer info zie onder drivers Een totaal foto zou ook wel leuk zijn (met het rek oid) foto van rek zal ook volgen Draaitafeltje blijft nog een beetje achter bij de rest (ik heb ook nog een technics DD staan, niet in gebruik) weet ik, ben niet zo gek van vinylgekraak, maar wellicht zal ik wel eens upgraden, of een SACD speler kopen (misschien als Gamut er een uitbrengt) Bedankt alvast voor de reacties Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Ik heb vandaag een Thorens 124 MK1 gekocht! Mooi hoor die oude techniek........ Heeft iemand ervaring met het modificeren van een 124? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Staat je beeldscherm op een kleinere resolutie dan 768x1024 ? Yep, want anders heb ik bijna een vergrootglas nodig om die miniscule lettertjes nog te kunnen lezen. Ik heb zelf mijn site bewust gemaakt op 800x600 resolutie, zodat iedereen alles in beeld krijgt... Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 oktober 2003 Report Share Posted 17 oktober 2003 Geplaatst door gamutter: Inderdaad, zeer goede kwaliteit, meer info zie onder drivers die link had ik nite gezien, iets te snel gekeken. Toevallig hen ik ook net een paar van die Accutons gekocht. Ben nu nog aan het pijnzen voor een goede middentoner voor het gebied tussen 150 -2500 Hz. Excels schijnen vrij lastig te zijn (filtertechnisch). Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxman Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 OK ,dan doe ik ook mee . Luxman a-384(hybride) Marantz 5400 cd speler Mordaunt Short 209. Kabels. Monitor en Monacor. MVG Luxman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door Ome Henk:Zo zeg uit die B&W DM14'tjes komt ook een lekkere bas Vlak die oude B&W DM1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door Ome Henk: Zo is het maar net Ruud Klinkt lekker op: Philips CD104/Kenwood KX-880D/Kenwood KT-880L => via dropveters => Camtech 8000A => via Audiolab hiflex => B&W DM14 Ga je in antiek handelen of krijg ik concurrentie in aantallen apparatuur . Zonder gekheid, dat oud spul doet 't meestal nog prima en het klinkt ook nog eens aardig. P.S.: Waar zijn de kleine IMF'jes gebleven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door Sodejuu: Ga je in antiek handelen of krijg ik concurrentie in aantallen apparatuur . Zonder gekheid, dat oude spul doet 't meestal nog prima en het klinkt ook nog eens aardig. P.S.: Waar zijn de kleine IMF'jes gebleven? Voor de duidelijkheid onderstaande oude rommel is van Ome Henk..... Sony cdp-557esD => Luxman LV-105 => Stax Lambda Professional/IMF Super Compact II & Philips CD104/Kenwood KX-880D/Kenwood KT-880L => Camtech 8000A => B&W DM14 & Denon DCD-1520 => Akai AA-R20 => Aiwa SX-810 Mijn spullen zijn nog ouder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door Ruud: => Aiwa SX-810 Jaaa, die Aiwa's zijn geweldig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door Ruud: Akai AA-R20 => Tjonge, dat was mijn eerste receiver, die speelt nog steeds na 25 jaar Ruisen doet hij ook trouwens Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door JSA:En je aragons ook al en brommen. tjonge, wat ben jij vooruit gegaan Hah ha, hij is sterk, lummel! Benieuwd wat Speedy hierop te zeggen heeft! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts