Haudio Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 Wie heeft er zin om recenties te schrijven over platenspelers. Die kan/kunnen deze dan beluisteren bij AS te S De merken : Nottingham Acoustic-Solid Thorens NAD (Rega) Transrotor Linn Clear Audio AR Michell En natuurlijk ook verschillende elementen. W.O. Dynavector Shure Ortofon Goldring High-Phonic Denon Audio Technica MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 De ultieme manier om reclame voor je winkel te maken, Haudio! Desalniettemin wel een mooi initiatief (zeker 5 sterren waard!!)! Zou ik eventueel ook een speler thuis kunnen luisteren? En als je hem Gehaudioficeerd hebt, maakt het dan veel uit dat de speler nog 250 kilometer op de achterbank moet staan schudden? Groet, Tuby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 16 september 2001 Author Report Share Posted 16 september 2001 Geplaatst door Tuby:De ultieme manier om reclame voor je winkel te maken, Haudio! Desalniettemin wel een mooi initiatief (zeker 5 sterren waard!!)! Zou ik eventueel ook een speler thuis kunnen luisteren? En als je hem Gehaudioficeerd hebt, maakt het dan veel uit dat de speler nog 250 kilometer op de achterbank moet staan schudden? Groet, Tuby Ha die Tuby, Ik had het niet zo bedoelt maar nu ik het lees denk ik wel dat je gelijk hebt. En ik had nog wel heel discreet A.S. te S geplaatst zodat bijna niemand had moeten weten wat het betekent. Jou vraag is duidelijk en dat hoeft geen probleem te zijn. En als je niet teveel op de snelheid let en daarbij ook nog geluk hebt kun je vanaf Rotterdam het in 1 uur en 20 minuten doen. Want als ik het kan dan kun jij het ook. MvG, Haudio Ps bedankt voor de sterren en sterren zijn sterren waard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 Hoi Haudio, Erg goed idee van je, inderdaad *****. Ik mis nog een ding, de phono voorversterkers. Je hebt er een aantal in je winkel liggen (passief en actief) die zeker het recenseren waard zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 16 september 2001 Report Share Posted 16 september 2001 Ik heb je ook vijf sterren gegeven, voor het feit dat ik er van de week niet bij kon zijn Zo beginnen Hear en Audioselectief wel heel dicht bij elkaar te komen. Ik vraag me af wat HEAR ervan vindt? Geef me in ieder geval een seintje als er iets bezijdens platenspelers te recenseren valt..... Groetjes, Ava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 16 september 2001 Author Report Share Posted 16 september 2001 Geplaatst door Ruud:Hi Haudio, Ik zou willen dat ik er een had om te recenceren. Ha die Ruud, Daar hou ik je aan ! Ik denk dat je op zeer korte termijn in de pen moet klimmen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 16 september 2001 Author Report Share Posted 16 september 2001 Geplaatst door Ruud:Hai Haudio, Dan weet jij meer dan ik weet dat jij weet en ik niet weet, weet je het zeker? Ha die Ruud, Zeker bedoel je 100 % zeker weten ? Nou dat is heel erg want 100 % zeker weten weet ik maar heel weinig ik weet niet eens zeker dat het gisteren gisteren was want stel je nou voor dat het gisteren vandaag was dan hebben we toch een probleempje. Soms weet ik niet zeker of slaap of niet en als ik dan wakker wordt blijkt dat ik al wakker was. Of slaap ik nog ? Zeker ??? Oei ! Haudio MvG, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 17 september 2001 Report Share Posted 17 september 2001 En arme Ruud tast nog steeds in het duister Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 17 september 2001 Report Share Posted 17 september 2001 Geplaatst door Haudio: Ha die Ruud, Zeker bedoel je 100 % zeker weten ? Nou dat is heel erg want 100 % zeker weten weet ik maar heel weinig ik weet niet eens zeker dat het gisteren gisteren was want stel je nou voor dat het gisteren vandaag was dan hebben we toch een probleempje. Soms weet ik niet zeker of slaap of niet en als ik dan wakker wordt blijkt dat ik al wakker was. Of slaap ik nog ? Zeker ??? Oei ! Haudio MvG, Henk, Dat is ernstig, maar bij Ruud is het nog veel erger. Ruud is vast aan het dagdromen, dat is bijna 100% zeker. Maar als hij dan wakker wordt dan blijkt dat hij gisteren al dacht dat hij vandaag 100% zeker een draaitafel zou krijgen. En da's lastig, want eergisteren dacht hij nog dat hij hem morgen zou krijgen. En toch had hij hem dan eerder gehad, 100% zeker. Nee, Ruud is wakker. Maar slaapt de importeur soms? Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 22 september 2001 Author Report Share Posted 22 september 2001 Geplaatst door Maarten: Henk, Dat is ernstig, maar bij Ruud is het nog veel erger. Ruud is vast aan het dagdromen, dat is bijna 100% zeker. Maar als hij dan wakker wordt dan blijkt dat hij gisteren al dacht dat hij vandaag 100% zeker een draaitafel zou krijgen. En da's lastig, want eergisteren dacht hij nog dat hij hem morgen zou krijgen. En toch had hij hem dan eerder gehad, 100% zeker. Nee, Ruud is wakker. Maar slaapt de importeur soms? Maarten Hallo, Volgens de Importeur is het volgende week 2 maanden ! En volgens mij was het 11 september jl 2 maanden dus in het vervolg ga ik uit van 3 maanden dan klopt er vast wel ergens iets van zo niet dan is het geen enkel probleem. Tenminste als het korter is ! Ik hoop dat er maandag geen overval wordt gepleegd op het Transrotor transport van ................naar................! MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 september 2001 Report Share Posted 23 september 2001 Hallo Haudio, Ik zie dat je nu ook een Linn in de zaak hebt staan. Een geschenk van de importeur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 23 september 2001 Author Report Share Posted 23 september 2001 Geplaatst door carl:Hallo Haudio, Ik zie dat je nu ook een Linn in de zaak hebt staan. Een geschenk van de importeur? Ha die Carl, Nee de Importeur is niet zo goedgeefs het is zelfs zo dat de Importeur beweerd dat de Linn LP 12 met Itokk arm en Ortofon MC 30 minder goed klinkt dan dat mogelijk is. Terwijl ik toch mijn best heb gedaan om er zoveel mogelijk muziek uit te toveren. Dus wil hij de volgende keer een LP 12 meenemen die door hunzelf is geprepareerd en die dan vergelijken met mijn LP 12. Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat afloopt. Want tot nu toe is de prijs van 13.500 zonder element wel erg hoog voor alleen de naam. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 24 september 2001 Report Share Posted 24 september 2001 Geplaatst door Haudio: Ha die Carl, Nee de Importeur is niet zo goedgeefs het is zelfs zo dat de Importeur beweerd dat de Linn LP 12 met Itokk arm en Ortofon MC 30 minder goed klinkt dan dat mogelijk is. Terwijl ik toch mijn best heb gedaan om er zoveel mogelijk muziek uit te toveren. Dus wil hij de volgende keer een LP 12 meenemen die door hunzelf is geprepareerd en die dan vergelijken met mijn LP 12. Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat afloopt. Want tot nu toe is de prijs van 13.500 zonder element wel erg hoog voor alleen de naam. MvG, Haudio Mhhhh, Wanneer ??? Kunnen we meteen luisteren en vergelijken met een Transrotor Link to comment Share on other sites More sharing options...
VvW Posted 25 september 2001 Report Share Posted 25 september 2001 Geplaatst door Haudio:Nee de Importeur is niet zo goedgeefs het is zelfs zo dat de Importeur beweerd dat de Linn LP 12 met Itokk arm en Ortofon MC 30 minder goed klinkt dan dat mogelijk is. Terwijl ik toch mijn best heb gedaan om er zoveel mogelijk muziek uit te toveren. Dus wil hij de volgende keer een LP 12 meenemen die door hunzelf is geprepareerd en die dan vergelijken met mijn LP 12. /QUOTE] Je laat wel de vering, van deze 25 jaar oude LP12 zoals die vorige week was, hoop ik? Anders wordt de toetsing van bovenstaande stelling lastig. Tot gauw. Groeten VvW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 25 september 2001 Report Share Posted 25 september 2001 Vincent, waar zie je 'm nu voor aan ? Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts