Jump to content

cauchpatato en schri

Tom
 Share

Recommended Posts

Snif snif, even een traantje wegpikken het lijkt pretty woman wel.

Vlucht ik naar boven om een soap te ontlopen en dan zoiets...

Kan het op de webcam? Welke muziek draaien we erbij? Otootje op de vaalserberg en dan een muzakje op de carhifi(die zit er toch wel in?)

Langszaam doven de koplampen.......

Guest schri607

* deze topic werd aangemaakt naar aanleiding van de topic "laat je het aan of zet je het uit" van michel.

hallo michel,

bij deze de volgende aflevering speciaal voor jou en henk,

ik heb de desbetreffende set gezien en uitvoerig beluisterd, ja henk ''die hele dure'' het staat er echt !!

hier werd ik dus echt wel stil van, zelden zo'n schitterende echte high-end installatie

beleefd.

de enorme muzikale autoriteit en het compleet

'los komen van de speakers' waren het meest opvallend aanwezig, alsmede het enorme laagfundament van de geweldige audiophysic

caldera speaker, deze geeft een presence en diepte waar je echt van onder de indruk blijft....

anyway, de andere zaken ( hoewel zeer de moeite waard )heeft niks met hifi te maken dus ga ik de medeforummers hier ook niet mee belasten.

gr. ron

Beste Ron,

Poeh, Poeh,Poeh,...............................Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw !!!!!!!

Tja.

Oudejaarsloterij ???????

Ik ben helemaal niet jaloers maar als ze er ooit over denk om ermee te stoppen ????

De rest was ook de moeite waard zei je, Ron.

Maar had niets met hifi te maken, hifi is werkelijksheidsweergave , wat jij bedoelt heeft toch ook met werkelijksheidsbeleving te maken volgens mij.

Dus Ron laat je niet kennen !!!

Dus op die manier krijg je bij een geluidsinstallatie ook nog een super cadeau .Nou ja , er zijn ook mensen die geluk hebben.

En dit allemaal op het hear forum , zonder dit forum was het niet gebeurd dus een beetje mogen we wel weten !

Met Vriendelijke Groeten,

Henk

Het is toch een beetje"paradise by the dashboard light" of niet soms?

Overigens zijn de Caldera's een van de mooiste speakers die ik tot nu toe heb gehoord.

De allereerste AudioPhysica waren selectief in Duitsland te koop en modulair van opbouw..

Toen kon je later indien gewenst de(caldera )achtige baskast er aktief bijkopen.

Kon je eea ook met buizentrapjes aansturen.

Guest schri607

beste henk,

het was een bijzondere ervaring om aan haar

(cd?)pukje te mogen zitten......hahaaa !!

reken maar dat er werkelijkheids weergave

was, maar dan ook in de grootste zin van het woord !!

of zij er over denk om ermee te stoppen ?

stoppen was en is er absoluut niet bij......

tom had het over "paradise by the dashboardlight" eigenlijk was het meer "paradise by the green naimlights" !

ik krijg op m'n kop als ik nu zeg dat alles betrekking heeft op de naim set, dus laat ik het hier maar bij.

excuses voor de teleurgestelde soap die-hards, maar hier een troost; www.story.nl

de ultieme site voor soapies !! suc6 heren.

gr. ron

Guest mfg72kever

Hallo Ron,

Als jouw vriendin je op een paar brokjes met water zet en bij Suzanne heerlijke slagroom-taartjes kan eten onder het genot van:

1. de NAIM installatie

2. de MR2 in kanarie-geil

3. Suzanne, die momenteel vrij gezel(lig)

is.

Wat is je probleem man... is de keuze zo moeilijk... laat je gaan, je leeft maar een keer. Geniet van het gebakje!

Groeten, Li

p.s.1: sorry dat ik zo laat reageer, maar heb deze forum helemaal gemist!

p.s.2: vertel eens meer, Ron.

Guest mfg72kever

P.s.3: Ben je nu weg bij de winkel waar je werkt... Kohnen Hifi was het toch? Heb je gisteren je laatste dag gedraaid? Wat ga je nu voor werk doen? Enne, ga je nog bij Suzanne langs?

Guest schri607

inderdaad , dus toch......... ik ga nu ook elke zondagmorgen braaf naar de kerk, eens kijken wat dat opleverd......

mischien wel een misses lopez met een mark levinson setje in d'r slaapkamer !

hey die mfg72kever !

hoeistie kerel, nog interessante ontwinkelingen binnen jouw zaak ? ik had inderdaad de 4e mijn laatste dag daar en vanaf maart start ik bij de firma met de ''G'" .......nee, niet gedia markt !!

tot maart kan ik wel wat zaken op de rails zetten mbt het nieuw te starten bedrijf medio zomer dit jaar.

ik ben nog op zoek naar kundig pesoneel en met name iemand die het logostieke verhaal en mede het beheer en verkoop van de hardware tot zich neemt.

ik wil dan ook graag op kort termijn met jou hierover het een en ander bespreken, en zal buiten dit forum om je berichten.

goed,nu even terug naar de 'gossip' ,

taartjes zijn inderdaad veel lekkerder maar je moet niet te veel ervan snoepen want dan is het weer slecht voor je !

susanne is vrijgezellig en vooral vrijgevig maar effe niet meer vrijgezel..........

de gele mr-2 is voor mij bekend terrein met dito in en outs en kom dan automatisch tot de factor 'voor wat hoort wat' .

de naimset zou je beslist eens moeten horen, of beter gezegd beleven ..........ik dacht ook een leuk setje te hebben.

gr . ron