Jump to content

Goede surround versterker.

Piet Paulusma
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede versterker die ondersteuning moet bieden voor DTS en als het even meezit ook de nieuwere 6.1 standaard zou moeten ondersteunen. Zelf zat ik te denken in de richting van Denon en dan de AVC-A10SE of de veel duurdere AVC-A1SE. Mischien hebben jullie nog leuke suggesties?

De speakers die ik heb zijn van het merk Davis en als jullie daar nog specs van willen hoor ik het vast wel.

GrTz Piet

hoi Piet,

Als ik het goed begrijp zoek je dus een beetje dure high-end surround receiver. Is de Marantz SR-14MKII niks voor je dan? Ik weet zo niet wat ie kost, maar dacht zo rond de F 11000,-. Als dat je te duur is kun je hem misschien 2e hands nog wel ergens op de kop tikken. Hoop dat je wat aan mijn invulling hebt.

Groeten

Geplaatst door Medus@:

hoi Piet,

Als ik het goed begrijp zoek je dus een beetje dure high-end surround receiver. Is de Marantz SR-14MKII niks voor je dan? Ik weet zo niet wat ie kost, maar dacht zo rond de F 11000,-. Als dat je te duur is kun je hem misschien 2e hands nog wel ergens op de kop tikken. Hoop dat je wat aan mijn invulling hebt.

Groeten

Hoi Medus, welkom bij HEAR!

je komt meteen met een mooie decoder op de proppen, die echter