Jitze Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Lieve mensen, als er weer eens een uitstapje - naar Sneek ofzo - wordt georganiseerd, doe dat dan eens op een andere dag dan vrijdag, ook niet op woensdag..... Ik wil ook wel eens zien welk een malloten er op Hear rondhobbelen....... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Hear, hear! Het mooiste zou zijn om telkens een andere dag van de week te nemen. Als de afspraken dan een flinke tijd van tevoren worden gemaakt heeft iedereen de meeste kans mee te kunnen. Groet, Tuby , die ook nieuwsgierig begint te worden welke kop bij wie hoort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Goed idee, wil wel es weten wie wie is, hellaas heb ik een drukke baan en geen auto, Hengelo ligt niet echt centraal.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Alphen a/d Rijn is ook niet bepaald een metropool Maar als iemand toevallig vanuit, laten we zeggen, Rotterdam vertrekt dan houd ik mij aanbevolen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Tja, Ik heb al twee keer voorgesteld op een donderdag, maar telkens werd het vrijdag. Ik heb zo'n vermoeden dat Audiopaul hier achter steekt. Die schijnt eens in de twee weken de vrijdag vrij te hebben. OK, next time we go on .......??? Dan neemt Audiopaul ook maar eens een vrije dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door Avallon:Alphen a/d Rijn is ook niet bepaald een metropool Maar als iemand toevallig vanuit, laten we zeggen, Rotterdam vertrekt dan houd ik mij aanbevolen ...En je noemt nog net geen namen... Groet, Tuby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Het voordeel van de vrijdag is wel dat je de zaterdag meestal niet hoeft te werken (ik niet tenminste) Dan kan ik tenminste nog wat slapen. Het is nl. zo dat ik nog geen keer voor 12 uur s'avonds in Sneek heb kunnen weggaan. Die gast van AS blijft maar doorratelen .... P.S.: afspraken betreffende "carpoolen" zijn ook hier te maken. Ik ben nog nooit rechtstreeks naar Sneek kunnen rijden. Telkens moest er iemand uit Ede mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door Tuby: ...En je noemt nog net geen namen... Groet, Tuby Hey Tuby, Maassluis, ligt dat niet vlakbij Rotterdam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door Avallon: Hey Tuby, Maassluis, ligt dat niet vlakbij Rotterdam? Yep. P.S. Correctie, je noemt wel namen Groet, Tuby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door Tuby: Yep. P.S. Correctie, je noemt wel namen Groet, Tuby Tsja, je hebt eigenlijk pech wat dat betreft, aangezien topografie nooit mijn sterkste kant is geweest. Het is dat een ex van me in Maasland woont, anders had ik echt geen id waar dat lag BTW Gefeli! (300) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door sodejuu:Het voordeel van de vrijdag is wel dat je de zaterdag meestal niet hoeft te werken (ik niet tenminste) Dan kan ik tenminste nog wat slapen. Het is nl. zo dat ik nog geen keer voor 12 uur s'avonds in Sneek heb kunnen weggaan. Die gast van AS blijft maar doorratelen .... P.S.: afspraken betreffende "carpoolen" zijn ook hier te maken. Ik ben nog nooit rechtstreeks naar Sneek kunnen rijden. Telkens moest er iemand uit Ede mee Sodejuu, Volgens mij was dat het punt niet. Je liet ook je auto een beurt geven in de buurt van Arnhem heb ik begrepen. Maarten PS. En laten we afspreken dat we om 18.00 uur eten, dan zijn er nog bankieren. Als je in Sneek mensen laat uitspreken zit je pas om 22.00 uur achter de sateh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door Maarten: Sodejuu, Volgens mij was dat het punt niet. Je liet ook je auto een beurt geven in de buurt van Arnhem heb ik begrepen. Maarten ...En je moest een stukje omrijden om een uitlaat op te halen als ik me niet vergis! Zo zie je maar, je kunt Audiopaul wel de schuld geven , maar je wordt direkt teruggefloten . Groet, Tuby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Ja, geef mijn auto maar de schuld Afgelopen vrijdag was alles OK met dit voertuig en kon toch via Ede. Niks uitlaat. Trouwens, als we bankiertjes willen hebben moeten we voor 17:00 uur aanwezig zijn. Daarna worden ze niet meer gebouwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door sodejuu: Trouwens, als we bankiertjes willen hebben moeten we voor 17:00 uur aanwezig zijn. Daarna worden ze niet meer gebouwd Anders ga je toch via de ABN of ING! Groet, Tuby , die niet veel verstand heeft van bankieren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door Tuby: Anders ga je toch via de ABN of ING! Groet, Tuby , die niet veel verstand heeft van bankieren Maar die bankiertjes wil ik niet. Volgens de "geleerden" zijn de echte bankiertjes alleen bij Bankier te krijgen. Helaas heb ik het genot van deze nog niet mogen proeven. Ik mocht wel elke keer met vlaai strooien, maar een Bankier, ho maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door sodejuu: Maar die bankiertjes wil ik niet. Volgens de "geleerden" zijn de echte bankiertjes alleen bij Bankier te krijgen. Helaas heb ik het genot van deze nog niet mogen proeven. Ik mocht wel elke keer met vlaai strooien, maar een Bankier, ho maar. Ach, staar je er niet blind op, Sodejuu. Die bankiertjes zijn volgens mij niets anders dan veredelde broodjes frikadel Gekke jongens, die Friezen Groet, Tubt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door Tuby: Ach, staar je er niet blind op, Sodejuu. Die bankiertjes zijn volgens mij niets anders dan veredelde broodjes frikadel Gekke jongens, die Friezen Groet, Tubt Tja, ik hoop er in elk geval niet blind van te worden En Herman Finkers zei al:"Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door sodejuu: En Herman Finkers zei al:"Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien" Zouden ze daar die bankiertjes van maken? Groet, Tuby Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 zeg als jullie dan eens naar sneek gaan is er dan ook iemand die mij op kan pikken ik heb nog geen auto dus zou begod nie weten hoe ik daar moet komen en laat ik het zo zeggen broodjes bankier zijn een delicattesse waar de fransen nog iets van kunnen leren ja het lijkt mij ook wel leuk om te kijken wat voor vreemde vogels er allemaal op hear zijn en naar wat ik gehoort heb kan je inderdaad die gasten bij as tot een zwijgen brengen Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 eerst eten en dan luisteren is misschien ook een ideetje volgens mij moet je niet al die friezen over 1 kam scheren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door sodejuu:Tja, Ik heb al twee keer voorgesteld op een donderdag, maar telkens werd het vrijdag. Ik heb zo'n vermoeden dat Audiopaul hier achter steekt. Die schijnt eens in de twee weken de vrijdag vrij te hebben. OK, next time we go on .......??? Dan neemt Audiopaul ook maar eens een vrije dag Hoi, Sodejuu Voor alle duidelijkheid, ik werk 40 uur (en vaak nog veel meer) in de week. Ik moet dus om de zoveel tijd m'n compensatie-uren (i.v.m. 36-urige werkweek) opmaken! Dat doe ik toevallig op vrijdag, maar dat kan ook op een andere dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 sneek is de audiohoofdstad van nederland dus dat moet wel groot zijn toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door Audiopaul: Hoi, Sodejuu Voor alle duidelijkheid, ik werk 40 uur (en vaak nog veel meer) in de week. Ik moet dus om de zoveel tijd m'n compensatie-uren (i.v.m. 36-urige werkweek) opmaken! Dat doe ik toevallig op vrijdag, maar dat kan ook op een andere dag! Please, no offence . Voor mij komt die vrijdag ook prettig uit, dan hoef ik maar 6 uurtjes in te leveren en zowiezo de zaterdag vrij. Dat heb je wel nodig als je telkens zo laat thuis aankomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Geplaatst door Jitze:Lieve mensen, als er weer eens een uitstapje - naar Sneek ofzo - wordt georganiseerd, doe dat dan eens op een andere dag dan vrijdag, ook niet op woensdag..... Ik wil ook wel eens zien welk een malloten er op Hear rondhobbelen....... Groet Jitze Beste Jitze, Wat dacht je er dan van om je gewoon aan te melden voor de Platen/cdbeursmeeting op 18 november in de Jaarbeurs? (zie topic hierover bij Algemene onderwerpen) Is op een zondag, je kunt een hoop forum-leden "in het wild" ontmoeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 19 september 2001 Report Share Posted 19 september 2001 Nou,Demon Dan kunnen we mekaar de hand schudden want ik heb ook geen auto. Ik ga met de trein (hopelijk een keer zonder vertraging) en hoop 't een en ander lopend te kunnen doen/vinden... Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts