Jump to content

Uitstapjes & excursies

Jitze
 Share

Recommended Posts

Lieve mensen,

als er weer eens een uitstapje - naar Sneek ofzo - wordt georganiseerd, doe dat dan eens op een andere dag dan vrijdag, ook niet op woensdag.....

Ik wil ook wel eens zien welk een malloten er op Hear rondhobbelen.......

Groet Jitze :D:D:D

Hear, hear! :D

Het mooiste zou zijn om telkens een andere dag van de week te nemen. Als de afspraken dan een flinke tijd van tevoren worden gemaakt heeft iedereen de meeste kans mee te kunnen.

Groet,

Tuby cool.gif , die ook nieuwsgierig begint te worden welke kop bij wie hoort :D;)

Tja, Ik heb al twee keer voorgesteld op een donderdag, maar telkens werd het vrijdag. Ik heb zo'n vermoeden dat Audiopaul hier achter steekt. Die schijnt eens in de twee weken de vrijdag vrij te hebben. eek.gif

OK, next time we go on .......???

Dan neemt Audiopaul ook maar eens een vrije dag :P

Het voordeel van de vrijdag is wel dat je de zaterdag meestal niet hoeft te werken (ik niet tenminste) Dan kan ik tenminste nog wat slapen. Het is nl. zo dat ik nog geen keer voor 12 uur s'avonds in Sneek heb kunnen weggaan. Die gast van AS blijft maar doorratelen .... eek.gif:P:D;)

P.S.: afspraken betreffende "carpoolen" zijn ook hier te maken. Ik ben nog nooit rechtstreeks naar Sneek kunnen rijden. Telkens moest er iemand uit Ede mee :P:D;)

Geplaatst door Tuby:

Yep.

P.S. Correctie, je noemt wel namen ;):D

Groet,

Tuby cool.gif

Tsja, je hebt eigenlijk pech wat dat betreft, aangezien topografie nooit mijn sterkste kant is geweest. Het is dat een ex van me in Maasland woont, anders had ik echt geen id waar dat lag :D

BTW Gefeli! (300)

Geplaatst door sodejuu:

Het voordeel van de vrijdag is wel dat je de zaterdag meestal niet hoeft te werken (ik niet tenminste) Dan kan ik tenminste nog wat slapen. Het is nl. zo dat ik nog geen keer voor 12 uur s'avonds in Sneek heb kunnen weggaan. Die gast van AS blijft maar doorratelen .... eek.gif:P:D;)

P.S.: afspraken betreffende "carpoolen" zijn ook hier te maken. Ik ben nog nooit rechtstreeks naar Sneek kunnen rijden. Telkens moest er iemand uit Ede mee :P:D;)

Sodejuu,

Volgens mij was dat het punt niet. Je liet ook je auto een beurt geven in de buurt van Arnhem heb ik begrepen. :rolleyes:

Maarten

PS. En laten we afspreken dat we om 18.00 uur eten, dan zijn er nog bankieren. Als je in Sneek mensen laat uitspreken zit je pas om 22.00 uur achter de sateh.

Geplaatst door Maarten:

Sodejuu,

Volgens mij was dat het punt niet. Je liet ook je auto een beurt geven in de buurt van Arnhem heb ik begrepen. :rolleyes:

Maarten

...En je moest een stukje omrijden om een uitlaat op te halen als ik me niet vergis! :D

Zo zie je maar, je kunt Audiopaul wel de schuld geven ;) , maar je wordt direkt teruggefloten :D:D .

Groet,

Tuby cool.gif

Ja, geef mijn auto maar de schuld ;) Afgelopen vrijdag was alles OK met dit voertuig en kon toch via Ede. Niks uitlaat. :P

Trouwens, als we bankiertjes willen hebben moeten we voor 17:00 uur aanwezig zijn. Daarna worden ze niet meer gebouwd eek.gif

Geplaatst door Tuby:

Anders ga je toch via de ABN of ING! :D

Groet,

Tuby cool.gif , die niet veel verstand heeft van bankieren

Maar die bankiertjes wil ik niet. Volgens de "geleerden" zijn de echte bankiertjes alleen bij Bankier te krijgen. Helaas heb ik het genot van deze nog niet mogen proeven. Ik mocht wel elke keer met vlaai strooien, maar een Bankier, ho maar. eek.gif:D;)

Geplaatst door sodejuu:

Maar die bankiertjes wil ik niet. Volgens de "geleerden" zijn de echte bankiertjes alleen bij Bankier te krijgen. Helaas heb ik het genot van deze nog niet mogen proeven. Ik mocht wel elke keer met vlaai strooien, maar een Bankier, ho maar. eek.gif:D;)

Ach, staar je er niet blind op, Sodejuu.

Die bankiertjes zijn volgens mij niets anders dan veredelde broodjes frikadel ;)

Gekke jongens, die Friezen :D

Groet,

Tubt cool.gif

Geplaatst door Tuby:

Ach, staar je er niet blind op, Sodejuu.

Die bankiertjes zijn volgens mij niets anders dan veredelde broodjes frikadel ;)

Gekke jongens, die Friezen :D

Groet,

Tubt cool.gif

Tja, ik hoop er in elk geval niet blind van te worden :D;)

En Herman Finkers zei al:"Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien" ;)

zeg als jullie dan eens naar sneek gaan is er dan ook iemand die mij op kan pikken ik heb nog geen auto dus zou begod nie weten hoe ik daar moet komen confused.gif

en laat ik het zo zeggen broodjes bankier zijn een delicattesse waar de fransen nog iets van kunnen leren

ja het lijkt mij ook wel leuk om te kijken wat voor vreemde vogels er allemaal op hear zijn

en naar wat ik gehoort heb kan je inderdaad die gasten bij as tot een zwijgen brengen :D

Geplaatst door sodejuu:

Tja, Ik heb al twee keer voorgesteld op een donderdag, maar telkens werd het vrijdag. Ik heb zo'n vermoeden dat Audiopaul hier achter steekt. Die schijnt eens in de twee weken de vrijdag vrij te hebben. eek.gif

OK, next time we go on .......???

Dan neemt Audiopaul ook maar eens een vrije dag :P

Hoi, Sodejuu

Voor alle duidelijkheid, ik werk 40 uur (en vaak nog veel meer) in de week. Ik moet dus om de zoveel tijd m'n compensatie-uren (i.v.m. 36-urige werkweek) opmaken! Dat doe ik toevallig op vrijdag, maar dat kan ook op een andere dag! ;)

Geplaatst door Audiopaul:

Hoi, Sodejuu

Voor alle duidelijkheid, ik werk 40 uur (en vaak nog veel meer) in de week. Ik moet dus om de zoveel tijd m'n compensatie-uren (i.v.m. 36-urige werkweek) opmaken! Dat doe ik toevallig op vrijdag, maar dat kan ook op een andere dag! ;)

Please, no offence ;) . Voor mij komt die vrijdag ook prettig uit, dan hoef ik maar 6 uurtjes in te leveren :D en zowiezo de zaterdag vrij. Dat heb je wel nodig als je telkens zo laat thuis aankomt eek.gif

Geplaatst door Jitze:

Lieve mensen,

als er weer eens een uitstapje - naar Sneek ofzo - wordt georganiseerd, doe dat dan eens op een andere dag dan vrijdag, ook niet op woensdag.....

Ik wil ook wel eens zien welk een malloten er op Hear rondhobbelen.......

Groet Jitze :D:D:D

Beste Jitze,

Wat dacht je er dan van om je gewoon aan te melden voor de Platen/cdbeursmeeting op 18 november in de Jaarbeurs? ;) (zie topic hierover bij Algemene onderwerpen)

Is op een zondag, je kunt een hoop forum-leden "in het wild" ontmoeten