Haudio Posted 4 maart 2001 Report Share Posted 4 maart 2001 Beste Audio/Muziek Liefhebbers, Friesland is toe aan een Audioclub,hoor ik. Een ruimte is er al in Sneek. Wie doen er mee? Met Vriendelijke Groet, Haudio AS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TOW Posted 4 maart 2001 Report Share Posted 4 maart 2001 Beste HAUDIO Heel goed idee, maar nu met deze vernieuwde web-site (ziet er nog professioneler uit dan het al was) van HEAR zijn al deze mensen aan het zoeken op het forum "Andere onder-werpen". Hier op dit forum (Audio) kom je ze niet meer tegen. Dus gauw naar het andere forum. MVG Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TOW Posted 10 april 2001 Report Share Posted 10 april 2001 Toch wel heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel liefhebbers die zich hebben aangemeld. Diep bedroevend als je e.e.a. leest op het forum van audioclubs. Ik heb het gehad voor zoveel audiofreaks. Ik ben zelf een audioclub begonnen, en wat denk je heeeeeeeeeeeeeel gezellig. Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts