demon Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 dames en heren ik ben er weer om jullie lastig te vallen ik vind het jammer dat ik tijdens de show in sneek zo snel weg was maar de volgende keer hoop ik weer volop van de partij te zijn Met strepen natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Welcome back Demon, maar ik ben benieuwd waar die strepen dan zitten. In je o....b...k misschien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door sodejuu:Welcome back Demon, maar ik ben benieuwd waar die strepen dan zitten. In je o....b...k misschien .nder.roe. Welkom terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Ruud:www.nder.roe. Die URL werkt niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door sodejuu:Welcome back Demon, maar ik ben benieuwd waar die strepen dan zitten. In je o....b...k misschien? Geplaatst door Ruud: .nder.roe. Welkom terug Tjongjongejongejonge, waar jullie al niet benieuwd naar zijn! Daar dragen ze in het leger toch gecamoufleerde versies van? Hoef je ze maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Ome Henk: En de week daarna achterstevoren... En als je ze daarna uit trekt dan blijven ze vanzelf staan, kun je na het douchen er zo weer in springen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 april 2002 Report Share Posted 22 april 2002 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts