ceedee Posted 4 maart 2001 Report Share Posted 4 maart 2001 Wie gaat er vaak naar een hifishow en waarom? groeten, ceedee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 4 maart 2001 Report Share Posted 4 maart 2001 Ik ga ongeveer 2 a 3 keer per jaar naar 'n HiFi show. Ik kan me er uren vermaken door te luisteren naar verschillende sets in verschillende prijsklassen en door te 'kwijlen' bij 't zien van al dat fraaie spul. Bovendien doe ik er soms weer nieuwe ideen op. Wat me de laatste keer op viel tijdens een show in Groningen, vorig jaar, was dat de betaalbare sets niet veel onder deden voor de grote,megabucks sets. Ook kom je soms in concact tijdens zo'n show met andere hobbygenoten,waardoor je weer van gedachten kunt wisselen omtrent HiFi. Well, that's about it.. Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieter Posted 20 maart 2001 Report Share Posted 20 maart 2001 Originally posted by ceedee:Wie gaat er vaak naar een hifishow en waarom? groeten, ceedee Hoi,ik ben zo'n beetje 4x op de VAD show geweest in Veldhoven(br).Ik kan me daar een hele dag wel vermaken.Lekker relaxt en vooral geen verkoper die in je nek hijgen. Groetjes Pieter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lars A. Posted 20 maart 2001 Report Share Posted 20 maart 2001 Hoi, Ik ga voor het eerst naar een HiFi show, naar de Doelen Lente HiFi Show 30, 31 Maart en 1 April. Kan ik tenminste eens zien en horen hoe echte HiFi apparatuur eruit ziet en klinkt. Daar is trouwens ook nog een speciaal voor die show opgenomen CD te koop. Je kan van die CD 2 liedjes van downloaden op de site van die show, klinkt heel mooi. Groetjes Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts