Guest Huub Derkx Posted 3 oktober 2001 Report Share Posted 3 oktober 2001 Wie weet er iets van het merk Solen af. Het schijnt een Zwitsers merk te zijn. Ik kan zo'n versterker kopen. Het is een hybride versterker met buizen voortrap. Graag alles wat bekend is hierover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 3 oktober 2001 Report Share Posted 3 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk: Welkom Hubertinus, Ik heb in ieder geval de (?) homepage van Solen voor je KLIK HIER. Groetnis, Henk die er nog nooit van gehoord had Henk, Weet je het zeker? Solen is een Zwitsers bedrijf volgens de advertentie die volgens mij gisteren op marktplaats werd geplaatst. Ik ken het merk ook niet ... Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 oktober 2001 Report Share Posted 3 oktober 2001 Ik heb wel eens van het merk gehoord, maar is Solen niet vooral bekend om electronische onderdelen (elco's en zo?) Zal eens kijken of ik er wat van kan vinden in m'n uitgebreide bibliotheek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 oktober 2001 Report Share Posted 3 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk:Beste Hubertinus, Ik heb nog een link gevonden via www.altavista.ch (gezocht op solen&lifier&tube), maar die doet het (nog) niet. http://www.quebec.net/solen/ Groetnis, Henk Inderdaad, ik heb het getest en het werkt niet!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 4 oktober 2001 Report Share Posted 4 oktober 2001 Die Canadese link zal moeten zijn : http://www.solen.ca is echter geen versterkerbouwer..... wel mooie voedings C's. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 oktober 2001 Report Share Posted 4 oktober 2001 Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts