Tillie Posted 26 april 2002 Report Share Posted 26 april 2002 Beste medeforummers, Ik ben voor een vriend van mij op zoek naar goede platenzaken in Gelderland en omstreken. Met name in Arnhem, Nijmegen, Apeldoorn en Deventer. Hij wil zich namelijk eventueel met vinyl gaan bezighouden... Dus, wie kent er goede platenzaken (met adres aub). Oh, ja en geef evt ook aan welke genres muziek ze aanbieden... Alvast bedankt! Tillie Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 26 april 2002 Report Share Posted 26 april 2002 Bedoel je echt platenzaken? Dan moet je eens kijken bij de Waaghals (ik geloof dat ze ook in Nijmeeghe en Arnhem zitten). Hier in Enschede zijn ze goed gesorteerd in zowel 2e hands als nieuw, echt geweldig... Remco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 april 2002 Report Share Posted 26 april 2002 Geplaatst door Ome Henk:Oh ja, de bovenstaande lijst heb ik van Joenit. Helaas wordt de bovenstaande lijst niet of nauwelijks bijgewerkt Geweldige lijst Ome Henk. Hoelang heb je er over getypt Ik kan ook nog bevestigen dat Het Ezelsoortje in Roermond nog steeds (2de hands) platen verkoopt. Een aktuele lijst kun je van het web afplukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 26 april 2002 Report Share Posted 26 april 2002 Ik mis Hemmes nog in de lijst van zaken in Groningen. Zit ook in de Steentilstraat. De Platenworm is zonder meer goed te noemen - ik heb er mijn Spinal Tap imports gekocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tillie Posted 27 april 2002 Author Report Share Posted 27 april 2002 Iedereen bedankt voor de snelle reacties! Met name die lijst van Joenit is handig... die heb ik ook al eens zelf geprobeerd te vinden, maar dat is toen niet gelukt... maar nu is ie er toch... (hoe kan dat nou? Groeten, Tillie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 april 2002 Report Share Posted 27 april 2002 De adressen in Arnhem zijn allemaal nog correct! Vooral het antiquariaat is m'n favoriet en Dollhouse (schuin tegenover) hebben volop keus en zeer betaalbaar! Overigens ga ik voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
kunany Posted 15 mei 2002 Report Share Posted 15 mei 2002 In Arnhem zitten behalve waaghals en Dollhouse ook nog Attalos Records en Dance drugstore in het centrum, het zijn allebei wel voornamelijk House/dance georienteerde platenzaken (weet niet of je dit zoekt). Beide platenzaken zitten in de Walstraat, midden in het centrum. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tillie Posted 18 mei 2002 Author Report Share Posted 18 mei 2002 Ja, de dancedrugstore en attalos ken ik inderdaad... attalos heeft nog wel wat platen staan... kunnen we binnenkort wel eens gaan kijken... de dance drugstore, daar kwam ik vroeger altijd house platen luisteren (en soms kopen)... Henny V en Elke K. runden die zaak geloof ik... die draaiden altijd van die vage ambient house... maar helaas, die tijd is geweest... wat ouder geworden he... en die maat van mij, voor wie ik eigenlijk de vraag stelde is meer blues en serieuze pop - georienteerd... Groeten, Tillie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 18 mei 2002 Report Share Posted 18 mei 2002 In Deventer zit ook nog Bep Dylan. Ik ben er nog niet geweest, alleen toevallig langs gelopen, maar ze verkopen platen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted 21 mei 2002 Report Share Posted 21 mei 2002 In Purmerend hebben ze nog vrij veel platen bij de kringloopwinkel(misschien in andere plaatsen ook?) De prijzen zijn peanuts(wel gezouten!) Vanaf 50 cent ofzo tot 1,50 groeten Leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts