Jump to content

Platenzaken

Tillie
 Share

Recommended Posts

Beste medeforummers,

Ik ben voor een vriend van mij op zoek naar goede platenzaken in Gelderland en omstreken. Met name in Arnhem, Nijmegen, Apeldoorn en Deventer. Hij wil zich namelijk eventueel met vinyl gaan bezighouden... Dus, wie kent er goede platenzaken (met adres aub). Oh, ja en geef evt ook aan welke genres muziek ze aanbieden...

Alvast bedankt!

Tillie

Geplaatst door Ome Henk:

Oh ja, de bovenstaande lijst heb ik van Joenit. Helaas wordt de bovenstaande lijst niet of nauwelijks bijgewerkt :(

Geweldige lijst Ome Henk. Hoelang heb je er over getypt confused.gif:P;)

Ik kan ook nog bevestigen dat Het Ezelsoortje in Roermond nog steeds (2de hands) platen verkoopt. Een aktuele lijst kun je van het web afplukken.

Iedereen bedankt voor de snelle reacties! Met name die lijst van Joenit is handig... die heb ik ook al eens zelf geprobeerd te vinden, maar dat is toen niet gelukt... maar nu is ie er toch... (hoe kan dat nou? :)

Groeten,

Tillie

• 3 weeks later...

In Arnhem zitten behalve waaghals en Dollhouse ook nog Attalos Records en Dance drugstore in het centrum, het zijn allebei wel voornamelijk House/dance georienteerde platenzaken (weet niet of je dit zoekt).

Beide platenzaken zitten in de Walstraat, midden in het centrum.

Groeten...

Ja, de dancedrugstore en attalos ken ik inderdaad... attalos heeft nog wel wat platen staan... kunnen we binnenkort wel eens gaan kijken... de dance drugstore, daar kwam ik vroeger altijd house platen luisteren (en soms kopen)... Henny V en Elke K. runden die zaak geloof ik... die draaiden altijd van die vage ambient house... maar helaas, die tijd is geweest... wat ouder geworden he... en die maat van mij, voor wie ik eigenlijk de vraag stelde is meer blues en serieuze pop - georienteerd...

Groeten, Tillie

In Purmerend hebben ze nog vrij veel platen bij de kringloopwinkel(misschien in andere plaatsen ook?)

De prijzen zijn peanuts(wel gezouten!)

Vanaf 50 cent ofzo tot 1,50

groeten Leon ;)