schaap Posted 18 oktober 2001 Report Share Posted 18 oktober 2001 Komt iedereen naar Veldhoven op zaterdag en waar kunnen we de forumleden aan herkennen?? Ik kijk in ieder geval wat schaapachtig uit mijn ogen, soms maak ik ook wel de voor dit dier kenmerkende geluiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 18 oktober 2001 Report Share Posted 18 oktober 2001 ik ben er zaterdag in ieder geval wel en mij is te herkennen aan een pak en een stropdas mij hoor je wel ik stamp gewoon door op mijn kisten of ik kan een rose bril dragen dan zie ik de wereld ook wat anders waaraan ik te herkennen ben kijk maar op mijn homepage Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 18 oktober 2001 Report Share Posted 18 oktober 2001 Ik ben er ook op de zaterdag. Als je wilt zien hoe ik er uit zie, moet je maar eens www klikken naast mijn profiel link. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medus@ Posted 18 oktober 2001 Report Share Posted 18 oktober 2001 Ik loop in een licht blauwe spijkerbroek en ik denk in een blauwe trui. Verder heb ik zwarte schoenen aan ( Fila's ). Dat was het wel denk ik zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 18 oktober 2001 Report Share Posted 18 oktober 2001 zeg lars als je datzelfde broekkie aantrekt dan is het zeker dat je herkent word demon die daar geen twijfel over heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 oktober 2001 Report Share Posted 18 oktober 2001 Hi, guys Ik zal er ook zijn, op zaterdag, waarschijnlijk al behoorlijk vroeg! Mij zul je herkennen aan m'n volslanke verschijning, met een lengte van 1.65, grappige paardestaart, charmante lach en wipneusje... oh nee, da's m'n lieve vrouwtje die naast me loopt! Ik weeg zo'n 40 kilo meer, steek er twee koppen bovenuit en draag een wit tasje met Global Knowledge erop! Da's het ICT-trainingscentrum, waar ik de laatste tijd beter een bed had kunnen neerzetten! Maar gelukkig kan ik er nu weer even tegen! Hopelijk loop ik veel bekenden tegen het lijf! Kunnen we niet allemaal ons linkeroor "HEARO" blauw verven of zo? Voor de herkenbaarheid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 oktober 2001 Report Share Posted 18 oktober 2001 Ik zou eerst alle dagen daar zijn, nu is het alleen de zondag, maar ook dat is ok. Misschien kom ik en een vlaag van verstandsverbijstering toch ook nog op zaterdag even langs Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 18 oktober 2001 Report Share Posted 18 oktober 2001 in de alfa ??? goh nou maybe zie ik je daar ben je de 27e ook in sneek ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 oktober 2001 Report Share Posted 19 oktober 2001 Geplaatst door demon:in de alfa ??? goh nou maybe zie ik je daar ben je de 27e ook in sneek ????? Vraag maar eens aan Ome Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 19 oktober 2001 Report Share Posted 19 oktober 2001 Geplaatst door Ome Henk: Een broekkie in een broekkie... Foto. Groetnis, Henk die er niet is Ik heb wel zo'n soort broek(deze kan niet afgeritst worden) aan morgen en oke ik ben een broekie op HiFi gebied. Heb sinds vorige week een andere kapsel, dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 oktober 2001 Report Share Posted 19 oktober 2001 Geplaatst door Lars Aberson: Ik heb wel zo'n soort broek(deze kan niet afgeritst worden) aan morgen en oke ik ben een broekie op HiFi gebied. Heb sinds vorige week een andere kapsel, dus. Volgens mij is dit broekkie vandaag jarig, dus beste Lars.....VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! (tot morgen op de VAD-show) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 oktober 2001 Report Share Posted 19 oktober 2001 Hallo allemaal, Morgen ben ik er ook. Zwart vest en als ik haar kan overhalen met mijn dochter van 13. Ze heeft me al voorgedaan hoe hoe ze met audiofielen omgaat "nou he ik heb de oude Quad versterker van mijn vader die inmiddels een buizenversterker heeft, maar ik moet daar nog luidsprekers bij hebben en ik luister naar Buckshot Lafonque en .... dat gaat dan nog een uur door" Ik heb er zin in (met of zonder dochter) en hoop toevallig een paar van jullie te leren kennen. In ieder geval veel plezier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 20 oktober 2001 Report Share Posted 20 oktober 2001 voor degenen die zondag gaan kijk luister en huiver ook even op kamer 24 daar staan de speakers waar ik zo weg van ben audiopaul ben je nog in kamertje 24 geweest ??? ik heb er van alles bekeken en beluisterd ik was wel behoorlijk onder de indruk van bepaalde buizenversterkers en de nordost kabels klonken ook lang nie slecht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 oktober 2001 Report Share Posted 20 oktober 2001 Geplaatst door demon:voor degenen die zondag gaan kijk luister en huiver ook even op kamer 24 daar staan de speakers waar ik zo weg van ben audiopaul ben je nog in kamertje 24 geweest ??? ik heb er van alles bekeken en beluisterd ik was wel behoorlijk onder de indruk van bepaalde buizenversterkers en de nordost kabels klonken ook lang nie slecht Hoi, Demon Leuk je ontmoet te hebben! En jawel, in kamer 24 zijn we ook geweest! De set die op mij erg indruk maakte was die op kamer 35 bij Hansted Audio, nl. Moonsoon flat panel Hybride luidsprekers, aangestuurd door Jadis JA 30 buizenmono's. De speakers zijn nieuw op de markt en klinken echt prachtig! Iedereen die morgen gaat...verplicht luisteren, moet van mij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Geplaatst door Audiopaul: Hoi, Demon Leuk je ontmoet te hebben! En jawel, in kamer 24 zijn we ook geweest! De set die op mij erg indruk maakte was die op kamer 35 bij Hansted Audio, nl. Moonsoon flat panel Hybride luidsprekers, aangestuurd door Jadis JA 30 buizenmono's. De speakers zijn nieuw op de markt en klinken echt prachtig! Iedereen die morgen gaat...verplicht luisteren, moet van mij! Beste Audiopaul, Krijgen we (de ongelukkigen die niet naar de VAD kunnen)ook nog een overzicht van het overige moois? Groet, Michel , die dit weekend moet werken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Geplaatst door Michel: Beste Audiopaul, Krijgen we (de ongelukkigen die niet naar de VAD kunnen)ook nog een overzicht van het overige moois? Groet, Michel , die dit weekend moet werken Hoi, Michel Ik heb een beperkt aantal foto's gemaakt, in ieder geval van de twee absoluut mooist klinkende sets en een aantal van VPI en Clearaudio draaitafels. Ik zal ze vandaag even op m'n site plaatsen! Ik zeg lekker niet hoelaat want dat levert me weer extra "hits" op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Geplaatst door Audiopaul: Hoi, Michel Ik heb een beperkt aantal foto's gemaakt, in ieder geval van de twee absoluut mooist klinkende sets en een aantal van VPI en Clearaudio draaitafels. Ik zal ze vandaag even op m'n site plaatsen! Ik zeg lekker niet hoelaat want dat levert me weer extra "hits" op! Dan zijn bij deze 28 t/m 30 ook weer van mij! :D Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Geplaatst door Michel: Dan zijn bij deze 28 t/m 30 ook weer van mij! Groet, Michel En als variant op Stefan's spreuk:......More is More!!!......more.....more....!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Geplaatst door Audiopaul: En als variant op Stefan's spreuk:......More is More!!!......more.....more....!! En in tegenstelling tot Stefan's spreuk is deze wel wiskundig correct!! Groet, Michel , die dat even kwijt moest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Geplaatst door Michel: En in tegenstelling tot Stefan's spreuk is deze wel wiskundig correct!! Groet, Michel , die dat even kwijt moest Ha, ha, benieuwd wat Stefan hierop te zeggen heeft, hij is tegenwoordig tamelijk "licht ontvlambaar"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Geplaatst door Audiopaul: Ha, ha, benieuwd wat Stefan hierop te zeggen heeft, hij is tegenwoordig tamelijk "licht ontvlambaar"! Oei! dan zal ik 18 november zorgen dat ik mijn asbest pak aan heb Groet, Michel , die inmiddels in smilies praat (whatever that may be) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Hallo allen, Die Jadis en Monsoon vond ik ook heel aardig klinken (net een review in Stereophile gelezen). Ik vond ze bij Hansted overigens heel goed demonstreren niet te hard en goede muziek. De demonstraties van Nordost waren precies het tegendeel, keiharde en agressieve mij onbekende muziek. Ik heb die kabels niet thuis gehoord, maar ik krijg de indruk (mede op basis van de ervaringen van vorig jaar) dat ze scherp klinken. Absolute Analoque met Zingali en Graaf vond ik wel goed maar iets minder indrukwekkend dan vorig jaar - ik zat ook niet echt goed. Toch een luidspreker die het heel goed doet met blues -iets anders demonstreren ze bijna niet. Bij Transtec heb ik ook met plezier gezeten. Die Martin nogwat heeft toch wel stijl. De telefoon opnemen terwijl je aan het demonstreren bent op zodanige wijze dat iedereen luistert - knap hoor, er zijn er weinig die dat kunnen. Bij Transtec klinkt het ook altijd erg goed. Niet hard, goed stereobeeld, altijd goede opnamen -complimenten. Ik heb van de gelegenhied gebruik gemaakt om met Bert Oling van HVT en Aalt Jouk van de Hull over draaitafels te praten - weer veel van geleerd - ik word zo langzamerhand redelijk deskundig. Goed idee van HVT om daar met de hele ploeg te staan. Ik had eigenlijk gehoopt meer platenspelers te horen - te zien waren er meer dan genoeg. Rijen Clearaudio's en een paar VPI's. Ik heb overigens jaren gedacht dat de foto's van Basis een poot lieten wegvallen. Dat ding heeft maar drie poten als ik het goed heb gezien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henricus Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Ik vond het minder als verleden jaar. Weinig echt nieuws onder de zon. Het merendeel van de demonstraties was als vanouds weer dramatisch slecht. Een groot aantal standhouders zou er goed aan doen, als zij enkele liters mondspray insloegen! Niet te geloven, alsof je tegen een beerput staat te praten. Was dus ook snel uitgepraat! Hetzelfde geld voor vele bezoekers, die meer geld steken in hun set, als in persoonlijke hygi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Hi, guys! Ik lees het al, kenners!!!! Ook op mij maakte Monsoon met Jadis erg veel indruk! Check this out.... Nog wat plaatjes staan op m'n homepage Homepage Audiopaul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 oktober 2001 Report Share Posted 21 oktober 2001 Hoi forummers, Net terug van de VAD. Audiopaul had me vanmorgen nog wat tips meegegeven waar ik zeker moest gaan luisteren. De eerste was de Graaf, Zingali, Nottingham Analogue set. Ik was er eerlijk gezegd niet echt van onder de indruk. De Graaf had een typisch buizengeluid (veel te warm en traag (ik weet nu dat het ook anders kan). De zingali's tetterden aan m'n hoofd (was niet echt prettig) en de Nottingham was gewoon slecht ingesteld (sorry). De tweede was een echte goeie. Jadis met Monsoon was echt geweldig. Hoewel de speakers uitzagen als een stel snowboards, maakte het geheel wel muziek. Ik kan me voorstellen dat het niet ieders smaak is, maar ik was er van onder de indruk. Set 3, helaas niet van kunnen genieten. Het was om half twee zo bezopen druk bij Audiac dat ik de HT-demo niet heb kunnen beluisteren. Zelfs met mijn connecties bij Audiac was er niets te regelen. Ik heb wel naar de stereoset kunnen luisteren, bestaande uit de "goedkope" Revels met ML-spul ervoor. Ook dit "setje" stond de sterren van de hemel te spelen. Mijn favoriet was de set die Hobo-hifi demonstreerde. Gamut (nog nooit van gehoord, maar supermooi) voor- en eindtrap en cd-speler. Basic platendraaier met Rega RB250 arm, Nirvana bekabeling en een speaker waarvan de naam me ontschoten is. Verreweg de meest muzikale set. Overal gecontroleerd van laag tot hoog. Vooral van vinyl was het hemels. Een van de weinige platenspelers die goed stond ingesteld. Hoe het niet moest was er ook weer te vinden. Kenwood deed dat pefect. Eurogram (KR-E met Von Schweikert) kan er normaal ook wat van, maar ook hier waren de wachttijden te lang, dus niet gehoord. Maar vraag eens of ik dat erg vind Tot slot ben ik bij mijn weten geen forummers tegen gekomen. Best jammer, maar gelukkig lopen ze niet rond met een plaat voor de kop met "Hear.NL-forummer" erop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts