Jitze Posted 30 april 2002 Report Share Posted 30 april 2002 http://www.teresaudio.com een link voor Sodejuu en anderen ? Groet jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 30 april 2002 Author Report Share Posted 30 april 2002 Zal ik dan maar een typecursus gaan volgen ? Inmiddels hersteld.......... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 april 2002 Report Share Posted 30 april 2002 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 april 2002 Report Share Posted 30 april 2002 Ken je de spelers van Thomas Scheu. Die heeft ook een stel leuke ontwerpen gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 30 april 2002 Author Report Share Posted 30 april 2002 Inderdaad, prijzen gezien en vergeleken, vallen mij niet tegen, nadeel is mogelijk hogere transportkosten en invoerrechten + btw. Op de een of andere manier heb ik toch wel veel vertrouwen in deze Amerikanen, overigens ben ik zelf niet echt op zoek. Binnenkort herleeft een oud merk weer : Transcriptors heeft een nieuw loopwerk aangekondigd................. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts