MASUJI Posted 19 december 2002 Report Share Posted 19 december 2002 Wie heeft er ervaring met het mer VINCENT ? En dan over het algemeen de versterkers. (geintregeerde en voor - eind combo's) Greetz MASUJI Link to comment Share on other sites More sharing options...
lange W Posted 20 december 2002 Report Share Posted 20 december 2002 Toen ik een dealer vroeg wat er waar is van de "indianenverhalen" over Vincent, kreeg ik het volgende antwoord: Inderdaad, indianenverhalen. Er is naar mij bekend alleen een serieus probleem geweest met een cd speler die niet te repareren was. En iemand met een "brom" in een versterker, maar dit is een aardlus probleem, is op te lossen met uitsplitsen van diverse groepen en hun gebruikers. Er zit geen goedkoop materiaal in, je vind in de versterkers en cd speler condensatoren van het type MKP, de duurdere uitvoering, niet de allerduurste maar toch. De gebruikte onderdelen gaan naar mijn ervaring niet korter mee dan welk ander serieus merk dan ook. Verders is het mechanisch en electrisch erg fraai gebouwd. Qua inruil is afhankelijk van wel of geen Vincent dealer, welke staat en hoe oud, net als elk ander merk. Alleen Quad heeft de allerhoogste inruilwaarde. Zelf twijfel ik ook erg wat ik moet doen. Heb jij al een Vincent versterker geluisterd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASUJI Posted 20 december 2002 Author Report Share Posted 20 december 2002 Hallo, Ik heb een ouder model van Vincent beluisterd de SV2.. ? een classe A geintregeerde versterker en de SV233. Moet zeggen dat ik ze allebij zeer goed vond klinken voor dat geld ! De SV233 iets beter, zeker het laag is zeer strak en gecontroleerd. Ik wil nog een afspraak maken bij Bartels voor een luister sessie met de SA31/SP331 voor eind combi, als je interesse hebt om ook te luisteren ? Greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
lange W Posted 20 december 2002 Report Share Posted 20 december 2002 Weet jij zo wat die verschillende modellen kosten dan? Waarmee heb je ze beluisterd? Misschien dat ik morgen even langs Bartels ga, maar veel tijd heb ik helaas niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts