Klaas Posted 1 mei 2002 Report Share Posted 1 mei 2002 Als connectoren voor mijn speakerkabels gebruik ik op dit moment WBT producten namelijk aan speaker zijde de 0645 (banaan) en aan de versterker zijde 0660 (spade). Maar heb ik problemen met de aansluit terminals van mijn Tannoy speakers (Definition range). Ik krijg de banaanconnector er maar voor de helft in (ook als ik de secure pin er helemaal uitdraai) is er maar een klein stukje wat in de terminal past. Ook de spades zijn geen oplossing want de Tannoy terminal is erg krap gemaakt er kan maar een set spades op en dan ook nog onderste boven ook anders gaat het niet. Ook de kabel blank er in steken is ook niet plezierig want een stugge VDH kabel gaat na verloop van tijd weer los zitten. Zijn er meer mensen die bekend zijn met deze problemen en zijn andere fabrikanten die connectors maken van een goede kwaliteit. Alvast bedankt voor jullie reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 1 mei 2002 Report Share Posted 1 mei 2002 Geplaatst door Klaas: Ook de kabel blank er in steken is ook niet plezierig want een stugge VDH kabel gaat na verloop van tijd weer los zitten. Alvast bedankt voor jullie reacties. Zou ik toch doen Regelmatig controleren, is dat een optie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bennie Posted 1 mei 2002 Report Share Posted 1 mei 2002 Hallo, Volgens mij zijn er ook stekkers die je nadat je ze erin hebt gestoken kunnen expanderen (soort keilbout een beetje vrij vertaald) misschien is dat iets voor je . Groet Ben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeAudioloog Posted 1 mei 2002 Report Share Posted 1 mei 2002 Beste Klaas, Zelf gebruik ik de Tannoy D700 serie met WBT Spade 0680 in biwire met Kimber cable. Het past precies als je op de onderste aansluiting de spades er schuin van links en rechts onder schuift.(lukt alleen met de plastic moeren maxiaal los gedraaid) De bovenste aansluiting op z'n kop van boven af eronder steken. Pas wel op dat je de moeren niet te strak aan draait. Het gat in de bout(met schroef-draait) is nogal groot, waardoor hij makkelijk breekt. Succes DeAudioloog (nog nooit tot dusver) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts