Jump to content

Sphinx

arie
 Share

Recommended Posts

Jammer dat audioscript failliet is en daarom sphinx niet meer leverbaar is. Ik had nmlnet besloten om de myth serie aan te schaffen. Het was in december 2000 wachten op de cd speler die in produktie genomen zou worden en er zouden plannnen zijn om een nieuwe project serie gemaakt gaan worden. Wellicht toc weer iets voor siltech omdit op te nemen. Een zo mooi nedrlands kwaliteitsmerk kan toch niet verloren gaan ??

(PS als iemand een complete set sphinx myth heeft staan gaarne een mailtje !!)

Beste Arie,

Ik ben het helemaal met je eens inzake Sphinx! (lees hierover ook eens m'n reacties in de forumonderwerpen "Mijn set" en "Audioscript". Helaas is het mij ook niet gelukt meer duidelijkheid te krijgen over Sphinx ondanks mailtjes aan Sphinx zelf, in dit forum en bij m'n hifi-dealer.

Wel heb ik gehoord dat op dit moment nog steeds de bestellingen uitgeleverd worden. Misschien is een Sphinx Myth set nog steeds leverbaar, gewoon even proberen!

Met groet, Audiopaul

• 4 weeks later...

Bel eens met HIFI-Corner in Groningen.

Daar staan de Sphinx Voor/Eind versterkers en cd speler,uit de myth series gebruikt.

Voor leuke prijzen! 050-3143698.

Beste CK

bedankt voor je meedenken !! ik heb echter de verleiding niet kunnen weerstaan en heb inmiddels een sphinx project 18 en een sphinx project 4 gekocht.