Guest jhdvsb Posted 20 april 2001 Report Share Posted 20 april 2001 Hallo, Ik heb een leuke set bij elkaar gezocht, zowel technisch als uiterlijk en vond Harman Kardon (AVR5000, DVD10 en HD750). Uiteraard ben ik nieuwsgierig wat iemand anders hier van vindt. Bij een aantal professionele zaken meldde men dat het tegenwoordig Koreaanse troep is (goedkope onderdelen etc. (in hoeverre kun je dan nog spreken over professioneel )), van andere zaken hoor ik het tegenovergestelde (hoge kwaliteit en goede onderdelen). Kan iemand mij adviseren of zijn ervaring met mij delen??? BVD Link to comment Share on other sites More sharing options...
smart Posted 30 mei 2001 Report Share Posted 30 mei 2001 hoi ik las je bericht en ik moet zeggen dat er een gedeelte van waar is,echter je hoeft er niet ongerust op te zijn!zie eventuele testen in duitsland.ik werk zelf in een hifi-zaak en heb bewust voor die "koreaanse troep"??? gekozen , als het werkelijk zulke zooi zou zijn zoals sommige winkeliers het zeggen waarom zou bv ikzelf dit kopen/verkopen? omdat het produkt geweldig goed klinkt!! zelf bezit ik de avr7000 en dvd1 en bevalt mij uitstekend!!en ook de technische opbouw van het produkt ziet er goed uit maar elk merk heeft ook wel minpunten en een keer uitval zoals een waardeloze ab bij mijn receiver en tot mijn verbazing zie bij rotel dezelfde ab!! maar daar hoor je niemand over. wees er blij mee want je hebt een prachtige set gekocht!!heb je trouwens de regio omschakel procedure voor je dvd speler al?? veel luisterplezier!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts