Audiopaul Posted 25 juni 2001 Report Share Posted 25 juni 2001 Beste Forum-leden, Behalve m'n gebruikelijke abonnementen op HVT en MusicHomestudio koop ik per maand gemiddeld 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 25 juni 2001 Author Report Share Posted 25 juni 2001 Beste Henk, Kabelabonnement zit al in de planning! Het is niet de bedoeling ellenlange verhalen neer te typen, dat kost inderdaad te veel tijd! Gewoon even een korte overview van wat de door mij uitgekozen bladen van de betreffende maand te bieden hebben. Groet, Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 juni 2001 Report Share Posted 25 juni 2001 Leuk idee. Ik koop elke maand de 3 grote duitse bladen (Audio, Stereo en Stereoplay). 't Is eigenlijk een beetje overdreven, maar nu spaar ik ze. De HVT zie ik nooit en de Musichome krijg ik elke maand van een ex-collega te leen (dan leent hij m'n duitse bladen). Wat me opvalt is dat bij de Musichome zelden of nooit een vergelijkende test wordt gedaan, terwijl de buitenlandse bladen dit wel doen. Ook krijg je meer blad voor je geld. Ik vind de prijs van de nederlandse bladen daarom ook overtrokken t.o.v. de buitenlandse post. Greetz, Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert Kamphuis Posted 25 juni 2001 Report Share Posted 25 juni 2001 Naast HVT en MusicHome, lees ik met enige regelmaat ook Audio en Stereo (D) en What Hifi en Hifi Choice (UK). Die Duitse bladen koop ik wel eens bij een tankstation in Duitsland (per saldo bespaar ik op de benzineprijs, maar met de aankoop van die tijdschriften lever ik weer een deel van die besparing in...). Veel bladen staan al op internet; daar kun je de inhoud ook bekijken (soms vrij compleet. Groeten, Bert Link to comment Share on other sites More sharing options...
dewa Posted 26 juni 2001 Report Share Posted 26 juni 2001 Als ik eerlijk mijn mening mag geven lees ik de nederlandse bladen zoals HVT en Homestudio en all Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjaak Posted 27 juni 2001 Report Share Posted 27 juni 2001 Beste Audiopaul, Ik ben erg benieuwd welke artikelen er in de audio bladen staan die jij leest... Ciao Sjaak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 6 juli 2001 Report Share Posted 6 juli 2001 Dewa, audiopinie is jammerlijk niet meer verkrijgbaar, Rudolf Bruil kon het niet meer op de been houden, goede dingen houden vaak geen stand.... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts