Jump to content

Bespreking van hifi-bladen

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Beste Henk,

Kabelabonnement zit al in de planning! Het is niet de bedoeling ellenlange verhalen neer te typen, dat kost inderdaad te veel tijd! Gewoon even een korte overview van wat de door mij uitgekozen bladen van de betreffende maand te bieden hebben.

Groet, Paul cool.gif

Leuk idee. Ik koop elke maand de 3 grote duitse bladen (Audio, Stereo en Stereoplay). 't Is eigenlijk een beetje overdreven, maar nu spaar ik ze. De HVT zie ik nooit en de Musichome krijg ik elke maand van een ex-collega te leen (dan leent hij m'n duitse bladen).

Wat me opvalt is dat bij de Musichome zelden of nooit een vergelijkende test wordt gedaan, terwijl de buitenlandse bladen dit wel doen. Ook krijg je meer blad voor je geld. Ik vind de prijs van de nederlandse bladen daarom ook overtrokken t.o.v. de buitenlandse post.

Greetz,

Sodejuu

Naast HVT en MusicHome, lees ik met enige regelmaat ook Audio en Stereo (D) en What Hifi en Hifi Choice (UK). Die Duitse bladen koop ik wel eens bij een tankstation in Duitsland (per saldo bespaar ik op de benzineprijs, maar met de aankoop van die tijdschriften lever ik weer een deel van die besparing in...).

Veel bladen staan al op internet; daar kun je de inhoud ook bekijken (soms vrij compleet.

Groeten,

Bert

• 2 weeks later...

Dewa,

audiopinie is jammerlijk niet meer verkrijgbaar, Rudolf Bruil kon het niet meer op de been houden,

goede dingen houden vaak geen stand....

Groet Jitze :(:(