Maarten Posted 2 augustus 2001 Report Share Posted 2 augustus 2001 Ik dacht eigenlijk meer: Wie luistert met z'n ogen ontziet z'n oren... M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 2 augustus 2001 Report Share Posted 2 augustus 2001 Geplaatst door Maarten:Ik dacht eigenlijk meer: Wie luistert met z'n ogen ontziet z'n oren... M. Die is mooi! Kleine variant hierop... Wie luistert met z'n ogen, bedriegt z'n oren! Hoe vind je die dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 augustus 2001 Report Share Posted 2 augustus 2001 Wat geldt hier nou: Wie met zijn oren leest, kan niet forummen en Wie met zijn ogen luistert, kan niet genieten van de muziek Daar gaan je oren van flapperen en menigeen zal dan raar uit zijn doppen kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 3 augustus 2001 Report Share Posted 3 augustus 2001 Geplaatst door Haudio:Beste Stefan, Ik weet niet hoe anderen het doen , maar ik kan al jou antwoorden niet in 1 keer onthouden. MvG, Haudio Wie met z'n ogen luistert hoort niets. Ik open dan twee forum windows, een om te lezen en een om te schrijven, copy-paste doet de quotes. Die balk onder het antwoord veld is wel een beetje klein om goed te kunnen nalezen. nog een one-liner: Wie met zijn verstand luistert mist de muzikale emotie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts