Jump to content

Gezocht een platen reiniger te leen ;)

seoman
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal

Ik heb een plaat van De Div "Open zee" ('83).

Die is niet van mij maar die wil ik graag op CD hebben. Nu heb ik dat al geprobeerd maar aangezien de plaat vol tikken zit. Wil ik hem graag eerst goed reinigen. Mijn draaitafel is terug naar mijn pa .......

Dus wie heeft zo'n stofzuiger en een brander?? En zou ik een keer langs mogen komen om die plaat te draaien/opnemen???

groeten Simon

ps Ik woon in nijmegen

Op welke termijn moet dat gebeuren??? Ik heb zo'n Knosti DA wasapp. en een fikker heb ik ook. De 2e platenspeler staat bij een vriend van me, maar die kan ik zo terugkrijgen (lees terugvorderen).

Laat maar wat weten.

Hoi Sodejuu

Er is niet zo'n haast mee hoor. IK heb die plaat nog wel een tijdje.

Ken je de Div??

groetjes Simon

Geplaatst door seoman:

Hoi Sodejuu

Er is niet zo'n haast mee hoor. IK heb die plaat nog wel een tijdje.

Ken je de Div??

groetjes Simon

Om eerlijk te zijn zegt die plaat me niks, maar gezien die andere topic over die Acid cd denk ik dat ik met deze plaat, in tegenstelling tot Ome Henk, zeker kan leven. ;) Ik zal eens op 't web gaan zoeken of ik 'm tegenkom.

Hoi Sodejuu

De div was een leids studente bandje(?).

Die muziek maken in de steil van Talk Talk maar dan met wazige Nederlands talige texten.

-Teken de tijd.

-Kleine Matroos.

-Lemmingen.

Ze hebben ook wat engelse texten

-Sex Sex Sex

Deze nummers zijn in onze lokale discotheek helemaal grijs gedraaid.

groeten Simon

Hoi Simon,

Ik ben ze tot nu toe ook nergens tegengekomen. Dat kan z'n redenen hebben ;)

De stijl van Talk Talk spreekt me wel aan(jeugdsentiment confused.gif:D ), alleen op de plaatsen waar ik uitging werd toch meer funk en house gedraaid. Alleen in een kleine gemeente in de buurt, waar we 's zondags wel een naar toe gingen, werd dit soort muziek veel gedraaid. Was toen hoofdzakelijk U2, The Cure en Simple Minds die de boventoon voerden, maar Talk Talk kwam ook regelmatig voorbij gefietst. Het is nog uit de tijd toen er nog geen horizontale programmering op de radio was en je nog uitkeek naar de Vara-dinsdag en de Veronica-vrijdag (dus toen het nog een genot was om de radio aan te hebben). Tegenwoordig wordt ik alleen nog maar gestresst van Radio3. Wat een f*ckzender is dat tegenwoordig.

(Ik dwaal weer af) eek.gif:P:D

Tamelijk early '80's, maar wel lekker. 't Lijkt een beetje op de beginjaren van The Nits (1976). Zoiets wordt nog steeds gedraaid bij de Azijnfabriek alhier. Dit nummer wil ik eigenlijk meer met Claw Boys Claw vergelijken dan met Talk Talk.

wordt nog steeds gedraaid bij de Azijnfabriek alhier.

Is een beetje ver fietsen maar 't idee dat je nog ergens terecht kan vind ik tof. Mijn favorite disco is tegen de vlakte. Moest zonodig commercieel gaan maar kon 't niet.