Jump to content

Het nut van goede netsnoeren

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Is de v.d. Hul Mainstream niet het best? En hoe zit het met Kemp?

De Mainstream is goed in z'n prijsklasse, maar je kunt nog veel meer aan netsnoeren uitgeven, bijv. bij NBS :D

Ik ben geen fan van de Kemp netsnoeren, ze zijn totaal niet 'bijzonder', zowel de gewone als de 'plus' heb ik getest en weer snel teruggegeven ....

Andr

Ik zoek voor mijn versterker ook nog een v.d. Hul mainstream kabel. Heb op een advertentie op Marktplaats gereageerd. Helaas was hij al verkocht.

Hij had nog wel XINDAK kabels. (zie ook www.senseofmusic.nl). Een heel verkoopverhaal over hoe goed het wel niet is.

Maar wat zijn nu weer XINDAK kabels? :blink:

Heb een HMS Energia SL op mijn versterker, een enorme verbetering ten opzichte van mijn standaard netkabeltje. Is niet geaard aangesloten maar toch die enorme verbetering, hoe het kan weet ik niet. De netkabel van HMS is heel goed afgeschermd en heeft een filter er tussen.

In het blokje zit een overspanningsbeveiliging en (gelukkig :) ) geen filter :rolleyes:

Ik wil hem wel een keer vergelijken met een XTC netsnoer.

Andr

• 2 weeks later...

Jongens, jullie zijn helemaal verkeerd bezig. In de HVT van juli/augustus van dit jaar staat toch duidelijk dat een ovaal netsnoer veeeeeeel beter is. Echt, je hele set wordt getransformeerd. Schei toch uit met dat geneuzel over akoustiek, levert nix op. En het mooiste is, t kost slecht 430 euro per meter, waar wachten jullie nou nog op? Oh de winkels zijn dicht. Ik zeg toch lekker het merk niet, want straks hebben jullie allemaal een symphonie orkest in huis.

Vergeleken werd met een miserabele NBS Signature II, maar laten we eerlijk zijn, dat kun je toch geen serieuze spanning van meer dan 10 volt aan hangen. Die wordt dus voortaan gebruikt om de GSM op te laden. Zelfs de Silllytech Ruby mountain van 6300 euro werd bedreigd (uitstervend ras misschien).

Goh, wat was ik blij dat mijn jaar abo weer automatisch verlengd werd, stel je voor dat je dit niet zou weten. Hoe kun je dan nog van muziek genieten

oeps

:cool2:

Jongens, jullie zijn helemaal verkeerd bezig. In de HVT van juli/augustus van dit jaar staat toch duidelijk dat een ovaal netsnoer veeeeeeel beter is. Echt, je hele set wordt getransformeerd. Schei toch uit met dat geneuzel over akoustiek, levert nix op. En het mooiste is, t kost slecht 430 euro per meter, waar wachten jullie nou nog op? Oh de winkels zijn dicht. Ik zeg toch lekker het merk niet, want straks hebben jullie allemaal een symphonie orkest in huis.

Vergeleken werd met een miserabele NBS Signature II, maar laten we eerlijk zijn, dat kun je toch geen serieuze spanning van meer dan 10 volt aan hangen. Die wordt dus voortaan gebruikt om de GSM op te laden. Zelfs de Silllytech Ruby mountain van 6300 euro werd bedreigd (uitstervend ras misschien).

Goh, wat was ik blij dat mijn jaar abo weer automatisch verlengd werd, stel je voor dat je dit niet zou weten. Hoe kun je dan nog van muziek genieten

oeps

Autsj :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Ik weet zeker dat er binnenkort iemand reageert met: Heb je ze gehoord dan? Je moet luisteren, dan vind je het echt wel het geld waard.. ;)

Ja, Donald Trump of zo. :D

nogmaals: zorg nou dat je die batterijvakjes van je afstandsbedieningen verguld hebt, want dan klinken de violisten veel VOLLER, en GEDEFINIEERDER. Aantonen doe ik niet. Ik weet wel HEEL zeker, dat als je een netkabel parrallel aan een linterlink legt (ongeacht hoe die wordt belast) dat de overdracht -60 dB is, WANT dat heb ik gemeten. ALs mensen twijfelen aan mijn meetmethode zijn dat betweterige studenten. DUS moet je je netkabel vlechten en afschermen, WANT e = m.c^2 EN 1 + 1 = 2. Ik denk dat ik een nieuwe thread ga starten hier: het nut van vergulde spikes onder je afstandsbediening. Dan ligt deze veel beter op de tafel en DUS heb je een VEEL BETER stereobeeld.

....

oeps

Sukkel :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Maarten

Ach de verhaaltjes van Dick van de Merwe maken het nog een beetje goed.

Opvallend is ook dat die blaadjes in de kiosk vrijwel altijd naast of onder de blaadjes met blote dames staan

Goh...

Daar zullen de mensen hier echt mee zitten! :P:lol:

B.t.w. in de nieuwe Stereophile kwam ik een leuke advertentie tegen van een vrouw die een nieuwe buis tussen haar borsten houd...

Scheelt al niet veel meer met de andere blaadjes in dat rek! :lol: