SpeedyAndr Posted 7 september 2003 Report Share Posted 7 september 2003 Geplaatst door [[Game]]:toch nog een vraagej na een poosje: Wat maakt een soldeerstation geschikt voor smd? IS er een bepaalde optie die een soldeerstation moet hebben voor er smd gesoldeert mee kan worden? IK heb trouwens de wecp82-esd 100 watt gekocht, goede keuze?? groeten Game Dat lijkt mij wel een mooie, heb je toch maar niet bezuinigd? Met 100W heb je meer dan genoeg, daar kun je volgens mij waterleidingen mee solderen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 september 2003 Report Share Posted 8 september 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 8 september 2003 Author Report Share Posted 8 september 2003 och, ik wilde 80 en toen bleek ie 100 te zijn, ik heb het er niet om gelaten Te veel lijkt me niet aan de orde. Weet iemadn nog het antwoord op mijn vraag over smd? Ik zal hem herhalen: wanneer is een soldeerstaion geschikt voor smd?? IS daar een bepaalde optie/acesoire voor of iets dergelijks?? groeten Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 september 2003 Report Share Posted 8 september 2003 Geplaatst door [[Game]]:och, ik wilde 80 en toen bleek ie 100 te zijn, ik heb het er niet om gelaten Te veel lijkt me niet aan de orde. Weet iemadn nog het antwoord op mijn vraag over smd? Ik zal hem herhalen: wanneer is een soldeerstaion geschikt voor smd?? IS daar een bepaalde optie/acesoire voor of iets dergelijks?? groeten Game Een kleine punt is wel handig. En niet te heet zetten, vinden SMD-componenten niet zo leuk. Je kunt ook een SMD oven kopen met soldeerpasta erbij Maar ook die kan de heet staan trouwens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 september 2003 Report Share Posted 8 september 2003 Een soldeerstation is geschikt voor SMD als daarvoor speciale punten te krijgen zijn en als ie goed in de hand ligt voor dat hele fijne werk. V.g.l. een Bahco verstelbare moersleutel is niet zo handig als je een horloge wilt repareren Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 8 september 2003 Author Report Share Posted 8 september 2003 ok thanks! groeten Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 8 september 2003 Report Share Posted 8 september 2003 Geplaatst door [[Game]]:toch nog een vraagej na een poosje: Wat maakt een soldeerstation geschikt voor smd? IS er een bepaalde optie die een soldeerstation moet hebben voor er smd gesoldeert mee kan worden? IK heb trouwens de wecp82-esd 100 watt gekocht, goede keuze?? groeten Game Hehe, eindelijk. Hij heeft er Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 8 september 2003 Author Report Share Posted 8 september 2003 oei, laat hem maar niet mn laatste topic lezen.. :D nee morgen heb ik er een... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts