[[Game]] Posted 22 augustus 2003 Author Report Share Posted 22 augustus 2003 ehm, ik weet niet wat het doel is van de opname. Realistisch of juist niet. Ik geloof wel dat bullitsound in combinatie met iemand die ook de rollingstones afmixed, op zich een mooi resultaat moet opleveren. En ik vermoed dat wat daar staat ook wel wat euro's kost... Maar ik weet ook dat et nu nog niet mooi is. Het zal wel gewoon afwachten worden tot de definitieve opname.. groeten game Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 22 augustus 2003 Report Share Posted 22 augustus 2003 Nouja, kijk er zit natuurlijk verschil in een band opnemen en een orkest. Opnames in akoestiek vindt ik persoonlijk nog altijd het mooist.. Van band opnametechniek in studio heb ik in iedergeval een stuk minder verstand! Ook al ben ik niet vreemd op het gebied van bands live opnemen (weer compleet iets anders).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 26 augustus 2003 Report Share Posted 26 augustus 2003 Hoe staat het ervoor met de opname's? Game?? Alweer wat kunnen beluisteren?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 8 september 2003 Report Share Posted 8 september 2003 hun afmixruimte, maar vooral de geluidsman bepaald de sound over het algemeen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 8 september 2003 Report Share Posted 8 september 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:misschien hebben ze geen goeie interlinks en netsnoeren gebruikt tijdens het opnemen . stel , je houd niet van siltech (?) en niet mit(?) en als nu beide snoeren gebruikt zijn tijdens de opnames , dan heb jij mooi pech . grapje ?? nee hoor , het bewijst misschien de kabelonzin maar weer eens . een opname kan veel meer verziekt worden dan de duurste kabels "goed" kunnen maken . even hierop reageren.. uiteindelijk heeft kabels wel een invloed, maar zoals je luisterd, zal het op de cd moeten komen.. het is meer om de kwaliteit van de overdracht dan kwaliteit in het 'lekker luisteren' echter dropveters worden niet gebruikt.. wel een wat dikkere kabels... meestal preferer kabels, en sommige studio's vDHUL of anders.. (volgends sebastiaan ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts