Pjotr Posted 19 april 2003 Report Share Posted 19 april 2003 Geplaatst door Henno Appel: Als je de zakkies er af zou halen, ben je de "lucht" dan kwijt? Welke "lucht", de blauwe Zou best eens kunnen Henno. Maar volgens mij krijg je er dan andere "lucht" voor terug. Proberen... proberen... en nog eens proberen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted 19 april 2003 Report Share Posted 19 april 2003 Geplaatst door Henno Appel: Als je de zakkies er af zou halen, ben je de "lucht" dan kwijt? Ik ga er natuurlijk wel van uit dat je een isolator nodig hebt. Lijk mij toch lullig om een aantal amperes door een bloot liggend draadje te jagen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 19 april 2003 Report Share Posted 19 april 2003 Ik ga er natuurlijk wel van uit dat je een isolator nodig hebt. Die is aanwezig, ook zonder een zakje. De geleiders zijn zover ik op de foto kan zien voorzien van een geel/groene isolator. Ik heb zelf zitten denken dat je beter een teflon slang kan hebben met voldoende doorsnede. En daar het zilverdraad (koper roest) "vrij" inhangen (nou ja, aan bv. nylon touwtjes om de zoveel cm.) Koper oxideert, maar zilver sulfideert (een donker laagje, een zgn. zwavelverbinding). Beide methode's zijn dus niet aan te bevelen voor een netsnoer wat op langere termijn 'houdbaar' is. Of je moet een vacu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajb Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Als ik de review bij 6moons lees, hebben zij een vacuum interlink getest. en wel deze hier: Of het werkt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 En de rest van de draadjes in je componenten dan Moet je toch je hele set in een vacuumkamer zetten. En vacuum geleidt weer geen geluid. Het blijft problematisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Drie woordjes heb ik er voor... Wat een BULLSHIT!!!!! Sorry MVG:Wesley Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts