Keessie Posted 26 maart 2002 Report Share Posted 26 maart 2002 Hallo allemaal, ik heb een kort vraagje. Kun je de speciale in en uitgangen ( die je vroeger voor equalizers gebruikte ) ook voor het aansluiten van een eindversterker gebruiken? Wat gebeurt er dan intern? de ingangen (is dat naar de eindtrap? )worden dan niet aangesloten; kan er dan iets gebeuren met de eindtrap van de versterker? alvast bedankt. keessie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 26 maart 2002 Author Report Share Posted 26 maart 2002 Hallo Ruud, Ik heb nog even gekeken achterop. Er staat bij de tulp aansluitingen; processor in en processor out, en er zitten van die metalen boogjes in, waarmee ze buiten het apparaat zeg maar, weer aan elkaar worden gekoppeld. greetz, Keessie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 26 maart 2002 Author Report Share Posted 26 maart 2002 dat kan ik inderdaad wel es even proberen, blijft de vraag, kan het kwaad, dat de "processor in" aansluitingen niet aan iets aangesloten zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 26 maart 2002 Author Report Share Posted 26 maart 2002 ha Ruud, ik heb onlangs een akai reference set tweedehands op de kop kunnen tikken. de versterker is een am-73. Ik vind hem goed klinken en heeft power genoeg. hij levert 2X 150 watt bij 4 ohm en ziet er voor een tweedehandsje schitterend uit. Ja ik wilde hem eens uitproberen met mijn m-73 pioneer eindversterker. is weer eens wat anders als mijn c-73 voorversterker. ook heeft de akai een d/a omzetter aan boord. Ik ben in de eind jaren tachtig blijven steken, ik weet het, maar de app. van toen spreekt me toch meer aan als van tegenwoordig. heb beide sets wel compleet nu greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 26 maart 2002 Author Report Share Posted 26 maart 2002 Bedankt. voor een foto moet je maar kijken op mijn akai website web page in het menu bij /specials/reference master greetz, keessie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts