SoundForge Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Kwam het volgende op de website van Kalle Miltzow tegen: Sorgen Sie f Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Goeie vraag! Als het kortsluiten van ingangen de performance van een versterker verbeterd? Waarom niet ook het afsluiten van ongebruikte uitgangen. Dan doet de uitgang iniedergeval wat hij behoort te doen. Maar aan de andere kant belast je zo de digitale voeding onnodig. Ik weet het niet, maar ik geloof wel dat je dat zou kunnen horen, op sommige cd/dvds. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 heb ik ook wel eens gevraagd In theorie helpt het, maar veel spelers doen het automatisch dus dan is zo'n stekker overbodig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 januari 2003 Report Share Posted 8 januari 2003 Geplaatst door Wijx:heb ik ook wel eens gevraagd In theorie helpt het, maar veel spelers doen het automatisch dus dan is zo'n stekker overbodig. Niks aan toe te voegen. Ik had indertijd zo'n afsluiter op mijn Denon DCD1460 en daar hoorde je al geen verschil. Op een Philips was het wel hoorbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoundForge Posted 8 januari 2003 Author Report Share Posted 8 januari 2003 Jongens, bedankt voor jullie antwoorden. SoundForge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 nou al tevreden? ik wilde eigenlijk ook nog wat zeggen hierover. iemand had het over INgangen kortsluiten, maar dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn. Bij mijn voorversterker zijn echter voor alle uitgangen kortsluitpluggen meegeleverd. voor de ingangen niet, en er staat ook in de handleiding, dat die zeker niet gebruikt mogen worden voor de Ingangen. Greetz, Keessie Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 17 januari 2003 Report Share Posted 17 januari 2003 Geplaatst door Keessie:nou al tevreden? ik wilde eigenlijk ook nog wat zeggen hierover. iemand had het over INgangen kortsluiten, maar dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn. Bij mijn voorversterker zijn echter voor alle uitgangen kortsluitpluggen meegeleverd. voor de ingangen niet, en er staat ook in de handleiding, dat die zeker niet gebruikt mogen worden voor de Ingangen. Greetz, Keessie Nou bij een sony is het aan teraden!! Of bij andere versterkers die erg veel last hebben van AM ontvangst op ongebruikte ingangen. Sowiezo vindt ik het kortsluiten van een uitgang vragen om problemen. 99% van de uitgangen zullen niet kapot gaan maar of ze 't lekker vinden? Afsluiten is net anders groetjes simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts