Jump to content

Ben ik gek???

depeter
 Share

Recommended Posts

Ik heb mijn snoeren ook boven de grond zweven. Maar dat komt omdat de kabel kort en stijf is. Ik zou dus niet kunnen beamen of het een verbetering geeft. Maar ik ben heel blij met de strakte van het laag, dus 't zou goed kunnen.

trippletnt.jpg

Groeten Simon

Geplaatst door erik klijnsmit:

:)    :)

ik heb er wel een verklaring voor hoor .

geluid gaat over de grond gewoon sneller , dan via de lucht .

dus krijg je fase fouten .

als je de kabels van de grond haalt , gaat alles via de lucht .   :rolleyes:    :P

Toch EEN die hier echt iets van af weet.

confused.gif

Hallo,

Ik heb ook de kabels van de vloer, en er is inderdaad een verschil te merken, al is het niet een enorm verschil, althans bij mij. Ik vind het er wel mooi uitzien.

Een theorie is dacht ik dat de statische electriciteit die de vloer heeft (bv bij vloerbedekking) weg wordt gehouden van de kabels. Mijn Cable Towers zijn ook gemaakt van porselein.

Gr. Rogier

Geplaatst door Rogier:

Dit gaat ook wel erg ver...

cable.jpg  

Voor enkelen een al bekend plaatje denk ik   ;)

gr. Rogier

Godssamme dit gaat ver.

Sory jongens ik geloof er niet in bij mij liggen ze gewoon op de grond en zijn ze ook niet zo dik als op de div plaatje,s.

Ik zou trouwens helemaal gek worden want ga dit eens zo neerzetten met 2 kleine kinderen dat gaat niet goed dat gaat helemaal niet goed op zeker!

Geplaatst door Rogier:

Hallo,

Ik heb ook de kabels van de vloer, en er is inderdaad een verschil te merken, al is het niet een enorm verschil, althans bij mij. Ik vind het er wel mooi uitzien.

Een theorie is dacht ik dat de statische electriciteit die de vloer heeft (bv bij vloerbedekking) weg wordt gehouden van de kabels. Mijn Cable Towers zijn ook gemaakt van porselein.

Gr. Rogier

Ik heb, zoals de meesten, de LS-kabels gewoon over de vloer liggen. Gelukkig is het parket, gezien de hier gequote opmerking :D;)

Ik heb nog niet met zulke dingen gespeeld. Het zal best kunnen dat het wat uitmaakt, maar misschien kun je soms beter onwetend zijn :Dcool.gif

Tenzij je zoals Peter en Jasper (en ... en ... en ...) iets zelf maakt  

Helemaal mee eens, alleen zijn die oplossingen vaak minder mooi, en het zou theoretisch vaak ook minder goed moeten zijn, althans de oplossingen van pvc. Pvc kan nl. ook statisch worden.

Gr. Rogier

Geplaatst door Rogier:

Helemaal mee eens, alleen zijn die oplossingen vaak minder mooi, en het zou theoretisch vaak ook minder goed moeten zijn, althans de oplossingen van pvc. Pvc kan nl. ook statisch worden.

Gr. Rogier

Ik vind jouw oplossing anders best mooi! ;) Zeker als je ze, zoals bij jeweetwelwie.. ;);), in een kleurtje spuit! :D

Ik heb helaas geen foto van ze in het zwart, Wellicht heeft audiopaul die wel??

Ander moet ik even een foto maken van degene die ik nog heb liggen, maar die zijn niet zo afgewerkt.

Dus Paul....

;)

GR. Rogier